Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 5 6 766 67 68 69 70
Jani The Rock
12.06.2006 18:18:46

Paras peli tähän asti ollut Hollanti- Serbia& Montenegro

Ohhoh.

Joo, Australian pojat järjesti melkosen loppuhärdellin. Taistelutahtoa ei ainakaan puutu. Saas nähdä miten käy Kroatiaa vastaan, Brasiliapelistä ei varmaan paljon tartte edes puhua.
The road never ends for me, kid.
greshgurt
12.06.2006 19:30:00
Tän USA - Tsekki -pelin selostaja on kans ihan kiva, kuka lie. Asiaa puhuu.

Tää on kyllä huippumatsi, ainakin tähän asti ollut. Kyllä Tsekiltä ja USAlta voi odottaa vaikka kuinka hienoa kamppailua. Ja vaikka mitä.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
riimu
12.06.2006 19:45:25
Voi perkele kun Koller pois pelistä.
Don't ask me about Grim Fandango!
carlos
12.06.2006 19:47:34
Voi perkele kun Koller pois pelistä.

Aika samat fiilikset itselläkin...
Jani The Rock
12.06.2006 19:48:44

Mahtavaa peliä Tsekiltä. Kun ei nyt Kollerilla olis mitään pahempaa.
carlos
12.06.2006 22:44:55 (muokattu 12.06.2006 23:08:09)
Huhhuh! Hitto, että Pirlo teki siistin maalin! Muutenkin tyyppi pelannut aivan älyttömän hyvin koko ensimmäisen puoliajan! Tottillakin ollut pari oivaa syöttöä, joskin paras vire on kateissa. Myös Rosicky pelasti päiväni rehellisellä potkumaalillaan. Tämmöstä fudista lisää, jeejjeee.

btw, mikäs se ottelu oli, jossa chippas rankkupotkun keskeltä sisään? On kyllä ollu yks parhaista hänen vedoistaan! Tais olla viime EM- tai MM-kisat, mutta ketä vastaan tämä tapahtui? Plussaa ropajaa videoklipin etsijälle!

lissää: Italian kärjet eivät nyt jostain syystä vakuuttaneet. Okei, ylärimashotti oli kova juttu, mutta muuten jäi kikkailu vähän puolitiehen.. Missä Inzaghi? (oon eläny vähä pimennossa, mut häntä olisin odottanut..)
Jzzka
12.06.2006 22:52:49

Huhhuh! Hitto, että Pirlo teki siistin maalin! Muutenkin tyyppi pelannut aivan älyttömän hyvin koko ensimmäisen puoliajan! Tottillakin ollut pari oivaa syöttöä, joskin paras vire on kateissa. Myös Rosicky pelasti päiväni rehellisellä potkumaalillaan. Tämmöstä fudista lisää, jeejjeee.

Yllättävän epäitalialaista fudista. Tilanteita molempiin päihin ja vauhtia ja vaaratilanteita. Ghana on laittanut italopakit yllättävän tiukille. Nyt toisen puoliajan alkuun Ghana tasoittaa niin tästä saadaan vielä kunnon matsi.

lissää: Italian kärjet eivät nyt jostain syystä vakuuttaneet. Okei, ylärimashotti oli kova juttu, mutta muuten jäi kikkailu vähän puolitiehen.. Missä Inzaghi? (oon eläny vähä pimennossa, mut häntä olisin odottanut..)

Kyllä tuo Toni on ollut todella pirteä ilmestys. Vieriä on vähän ikävä, mutta onkos se loukkaantuneena vai mitä?

Gilardinosta ei ole näkynyt jälkeäkään. Del Pierua odottelen vielä kentälle.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
Jormaz
12.06.2006 22:58:19
Yeah, hyvää peliä Italialta. Koko ajan tapahtuu. Nyt kahvia.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
HaloOfFlies
12.06.2006 23:03:56

Italian hyökkäys kaipaa Del Pieroa ja Vieriä.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
carlos
12.06.2006 23:25:50

Juuri samaa ajattelin. Tyypit osaisivat sentään viimeistellä. Sen sijaan tämä Toni on hukannut vaikka kuinka monta hyvää maalipaikkaa. Pelimies, jollaisia löytyisi kaksikin kappaletta Italian vaihtopenkiltä, olisi tuollaisesta avopaikasta laittanut pallon maaliin. Eihän se minua periaatteessa haittaa, vaikka Italia tippuisikin. Kovasti vain tykkään sen jalkapallosta sillon, kun se on parhaimmillaan.
HaloOfFlies
12.06.2006 23:29:12 (muokattu 12.06.2006 23:39:25)

Juuri samaa ajattelin. Tyypit osaisivat sentään viimeistellä. Sen sijaan tämä Toni on hukannut vaikka kuinka monta hyvää maalipaikkaa. Pelimies, jollaisia löytyisi kaksikin kappaletta Italian vaihtopenkiltä, olisi tuollaisesta avopaikasta laittanut pallon maaliin. Eihän se minua periaatteessa haittaa, vaikka Italia tippuisikin. Kovasti vain tykkään sen jalkapallosta sillon, kun se on parhaimmillaan.

Juu. En ihmettele vaikka Ghana veisi tässä pelissä voiton vielä.

Jos Italia tipahtaa niin Totille äkkiä kansalaisuuden vaihto ja playoffien ajaksi Brasilian joukkueeseen.

No nyt se Del Piero vaihdettiin kentälle.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Royal Banzai
13.06.2006 00:07:04

Olet vissiin elänyt luolassa viimeiset pari vuotta? Erityisesti Vierin ura alkaa olla siinä vaiheessa, että maajoukkueeseen ei ole edes kymmenen ensimmäisen valittavan joukossa kärkeen.

Hyvä peli Italialta erityisesti toisella puoliskolla. Homma pysyi hanskassa ja hanskat taskussa.
Jani The Rock
13.06.2006 00:17:42

Mä en kyllä onnistunu näkemään Italian pelissä mitään hehkuttamisen arvosta.
Royal Banzai
13.06.2006 00:19:00
Mä en kyllä onnistunu näkemään Italian pelissä mitään hehkuttamisen arvosta.

Joo, kiitti että teit dramaattisen comebackin vain kertoakses tän.
Ritsie
13.06.2006 00:22:01
tänään sitten nähään Brassien avausmatsi. Saas nähä paneeko Kroaatit kuinka kovaa kampoihin.
Vuokrataan mainostilaa. Ostan Straton tallahumpparin.
Jani The Rock
13.06.2006 00:46:19

Joo, kiitti että teit dramaattisen comebackin vain kertoakses tän.

Äläs ämpyile siellä.
porcupine
13.06.2006 11:57:51
Saas nähä paneeko Kroaatit kuinka kovaa kampoihin.

Mä toivoisin, että pian nähtäis vihdoin sellainen toisen puoliajan loppuhuipennus, jossa takaa tuleva tasottaa, kun toinen on ekaks koko jälkimmäisen nelivitosen suojellu johtoaan. Alkaa jo tympimään nämä 1-0 -varmistelut. Tuskin tosin nähdään tässä brassimatsissa. Jos vaikka Sveitsi yllättäisi. Toivossa on hyvä elää.

Niin, olihan Jpn-Aus just sellanen, mutta enhän mä sitä tietenkään nähäny, ko mulla mitää dikipoksia oo.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
Leper Messiah
13.06.2006 13:01:36
Helvetti tosiaan, Tsekkien valmentaja sano että Kollerin vamma ois vakava. Ärsyttävää..

Mutta vaikka Koller loukkaantu ja Bartos oli sivussa niin silti löyty ratkasija, vaikka kyllähän Rosicky ja Tsekkien keskikenttä on kovaks tiedettykin.

Pahoin pelkään, että kovempia maita vastaan Tsekillä alkaa puolustus kusemaan pahasti.. Saa nähä pystyykö Cech pitämään huipputasonsa.

Punttisika #3 Runkku monsteri #4
punk s blood
13.06.2006 15:21:54

Niin, olihan Jpn-Aus just sellanen, mutta enhän mä sitä tietenkään nähäny, ko mulla mitää dikipoksia oo.

Paitsi Japani ei hirveästi jäädytellyt. Paikkoja oli useampaankin maaliin, mutta viimeiset syötöt meni minne sattuu. Oli kahdella yhtä vastaan tilanteita ja yksi rankkikin jäi viheltämättä, kun Cahill runteli japsia (saa nähdä milloin nähdään näiden kisojen ensimmäinen rangaistuspotku).

Tylsäähän näissä peleissä on ollut, että ennakkosuosikit ovat pärjänneet odotetusti. Yllätykset puuttuu vielä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)