Aihe: esp ltd kepit
1
jjw
12.06.2006 20:20:58
jonkun verran näköjään esp:n ltdstä ollu keskustelua
mutta jos sitä nyt kysäsee vielä uudemman kerran
ensimmäiseksi esp ltd:ten kauloista
tullut testattua esp ltd sc-200 joka tuntui suht hyvältä soittaa mutta kyseisessä mallissa ei ole kampea jonka mieluiten ostais kitaran mukana joten osto suunta muuttui m-200fm (vaikkakin lisenssi floikka) mutta kyseistä kitaraa taas ei ole ollut mahdollisuutta testata joten olisko jollaki tietoa siitä että eroaako noitten kahden mallin kaulat rakenteeltaan/soittamiseltaan loppujen lopuksi kuinka paljon?
ja toiseksi lisenssi floikkasta on tullut vähän nihkeä kuva joten tekeekö koko vehkeellä mitään vai saako marssia kauppaan parin kk sisällä ostamaan uutta?
ja onko minkälaisia kokemuksia ollu m-200fm:stä tai 500-600€ ltd:stä noin ympäripyöreästi?
Werde
12.06.2006 21:12:29 (muokattu 12.06.2006 21:16:06)
Kaula taas voikin olla toinen juttu.

Japsi-Ibanezien kaulat ovat nauhatyöltään aivan huippuluokkaa. Jos tykkää matalasta actionista niin ei voi mennä metsään, jollei joku erikoinen maanantaikappale satu kohdalle. Paksuus onkin sitten asia erikseen, markkinoiden ohuin kaula jakaa mielipiteitä rajusti.

Ja noista LTD:istä: parhaat mallit ovat laadukkaita keppejä. 200-sarjalaiset eivät hinta/laatu-suhteeltaan ole lähimainkaan parasta mitä tuohon hintaluokkaan saa. Ennemmin katse kohti Jacksoneita, jos käytetyn hankinta ei ole vaihtoehto.
"My Lifestyle Determines My Deathstyle"
Petrukki
12.06.2006 21:15:23 (muokattu 12.06.2006 21:16:06)
Japsi-Ibanezien kaulat ovat nauhatyöltään aivan huippuluokkaa.

En tarkoittanut, ettei kaulat olisi huonoja, muttei ne välttämättä sovi kysyjälle niin hyvin, kuten tuo ESP-LTD. (edit: ois pitäny tietenkin lukea viesti kunnolla)

Mutta jos budjetti on toi, lähtisin oikeesti kattomaan niitä Ibanezeja.
All you need is HOHO and you're ready for muusikoiden.net.
jjw
12.06.2006 21:32:50 (muokattu 12.06.2006 21:34:04)
näyttääpi siltä että tyhjää pöydän ja aloittaa uudelleen kepin kattelun mieluiten ostais kerralla kepin millä soittelee pidempäänkin
kitaroita tällä hetkellä löytyy yks fenderi strato mutta jotenki kyseisellä kitaralla on nihkeän tuntuista soittaa nopeampi tempoista musiikkia metallin puolelta ja kaula on 22 nauhanen toisaalta olisiko 'nihkeys' hienosäädöistä kiinni?
en tarkemmin kyllä tiedä että minkälaista kaulaa/kitaraa tarkalleen ettin mutta esim esp ltd sc-200 tuntui hyvältä soittaa ainakin nauhat taitaa olla paksummat(?)
ja kampi olis hyvä löytyä noilta 'laajoilta' vaatimuksilta saattaapi olla jokseenkin vaikeeta kyllä lähteä ettimään sopivaa keppiä mutta jos jotakin tulee mieleen niin ilmotelkaa ihmeessä mielummin sitä käyttäis vähän enemmän aikaa & vaivaa ja ostaa kerralla paremman kepin vaikkakin vähän pienellä budjetilla ja sinänsä budjettia voi hieman kiriä ylöspäin jos sen arvoinen ostos tulisi vastaan
ja mikään pakkohan ei tuikkua keppiä ole ostaa joten myös käytetty saattaisi tulla kyseeseen.
jjw
13.06.2006 11:36:37
näköjään putosi tunnissa pois koko threadi jos nyt nostais vielä kerran takas
pieneneä lisäkysymyksenä tulis noista talloista kammella onko muita käyttökelposia kun aidot floikat?
Jannipaali
13.06.2006 11:57:25
näköjään putosi tunnissa pois koko threadi jos nyt nostais vielä kerran takas
pieneneä lisäkysymyksenä tulis noista talloista kammella onko muita käyttökelposia kun aidot floikat?

- Ibanez Edge
- Ibanez Edge Pro
- Ibanez Lo-pro Edge
- Ibanez ZR
- Schaller Floyd Rose
- Gotoh Floyd Rose
"Paskan möivät"
Amuranen
13.06.2006 12:25:55
Itse oon Lisenssi Floikalla soitellu jonkun n. 2 vuotta ja kertaakaan ongelmia ei ole ollut. Vuosien saatossa kampi on vähän löystynyt mutta muuten toimii loistavasti ja pitää vireen!
No money, no job, no car. But I'm in a band.
rosberg
13.06.2006 14:15:18
kandee näihin peruukkipäiden floikkajuttuihin suhtautua varauksella. juttua ja tahtoa riittää enemmän kuin tietoa. hyväähän ne tarkoittaa, mutta kokemus puuttuu.
miksi?
TheMurno
16.06.2006 00:56:27
Mun pitää kysyy, kun tässä aiheessa on kyseessä Esp Ltd kitarat, että onko M-400 mallissa mitään talla vikoja tai yms , kun en ole itse kerennyt kokeilla vielä ko. kitaraa? Voisiko joku ko. kitaraa kokeillut kertoa siitä, että kannattaako edes harkita hankkimista?
Muuki
16.06.2006 04:22:29
Minä en oo pitänyt LTD:eistä - koskee lienee ESP:jäkin - niiden maalikaulan takia. Kyllä ne silti ihan käypiä pelejä on, ei siinä mitään. Jotkut tykkää muhkummasta. Mallit joita olen testannut ovat EC-50 ja KH-202.
Mittään en oo kirjottanu alle
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)