Feggy 16.05.2005 14:43:36 | |
---|
ehdin hommata liput, ei muuta kuin kesä alta pois ja Patti lavalle! Minä en, pahus. Vallan unohtui. No, se on sitten piknik Tokoinrannassa. Less is more. |
Uusin Trampin` levy on kyllä loistava. Tuli tuokin levy vastaan halvalla ja ostin pois. Patti Smith on ollut "tutustu tarkemmin" -listalla jo kauan, mutta kuulohavainnot on jääneet aika satunnaisiksi. Ei tarvinnut kovin pitkälle levyä kuunnella kun se jo tuntui loistavalle. Lisäkuuntelut vain vahvisti kantaa. Todella hienoa musiikkia! "Easter" löytyy kanssa hyllystä. Mitä sitä "Horsesin" lisäksi vielä tarvisi että pärjää? "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Feggy 12.06.2006 20:38:09 (muokattu 12.06.2006 20:38:51) | |
---|
Minä en, pahus. Vallan unohtui. No, se on sitten piknik Tokoinrannassa. Onneksi ei ollut, hiano oli keikka ihan teltassa katsottuna. Hanki vielä Radio Ethiopia, Wave ja Gone again. |
aikavaikea 12.06.2006 20:40:47 (muokattu 12.06.2006 20:41:42) | |
---|
"Easter" löytyy kanssa hyllystä. Mitä sitä "Horsesin" lisäksi vielä tarvisi että pärjää? Olen erittäin noviisi Patti-diggailussani. Aloitin Easterilla ja ihastuttuani siihen tilasin CDONin tarjouksesta Radio Ethiopian ja Gone Againin. Molemmat ovat aivan loistavia levyjä. Gone Again on todella koskettava kokonaisuus! Horses ja Wave varmaan seuraavina omalla hankintalistallani. E: Heh, aika sopivasti Feggy ehti väliin näpytellessäni. :-) "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
Tempura 12.06.2006 20:50:18 | |
---|
Trampin'-levyn hommasin muutama kuukausi sitten, kun halvalla sai. Ei pitänyt siihenkään pettyä. Omistan viisi Pattin levyä, ja niistä on oikeasti hankala päättää mikä on paras - kaikki on hyviä. Jopa 80-luvun (inhoan kyseistä vuosikymmentä) Dream of life-levystä pidän. Mutta tämä Trampin', kyllä se vaan kolahti. Herrajjumala kun on hieno levy. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |