Schpet 11.06.2006 15:22:59 | |
---|
|
PnukBassist 11.06.2006 19:59:31 (muokattu 11.06.2006 20:03:45) | |
---|
Osta satavattinen, riittää pidemmäksi aikaa. Fenderin Rumblessa on musta aika helvetin hyvä hintalaatusuhde. Edit. Niin ja tuommoinen oli ainakin vielä vähän aikaa sitten Kajaanin Musiikissa, missä on tällä hetkellä 30% pois kaikesta kun kyseinen pulju lopettaa. Saattaisit saada halvallakin mikäli se vielä siellä on. Vinkvink. Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
gintronic 12.06.2006 11:46:59 | |
---|
|
Mikho89 12.06.2006 13:32:59 | |
---|
toivottavasti tää ei ihan paskaksi comboks osottaudu Otan syvästi osaa. Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
Nieby 12.06.2006 13:34:30 | |
---|
osaa otan minäkin... tuo behkun 120wattinen on ihan perseestä ni pakkohan ton 90wattisenki on olla. |
Tasapaino 12.06.2006 13:38:09 | |
---|
osaa otan minäkin... tuo behkun 120wattinen on ihan perseestä ni pakkohan ton 90wattisenki on olla. Ihan perseestä? Tullut itse kokeiltua, eikö vain? Ora et labora. |
Nieby 12.06.2006 13:40:49 | |
---|
Ihan perseestä? Tullut itse kokeiltua, eikö vain? ihan itse käytän sitä 3h viikossa... |
Tasapaino 12.06.2006 13:54:59 | |
---|
ihan itse käytän sitä 3h viikossa... Jahah. No sano sitten miksi se on huono. "Täysi paska" -tokaisulla ei ole kauheasti informaatioarvoa. Ora et labora. |
L_Laiho 12.06.2006 14:01:20 (muokattu 12.06.2006 14:03:17) | |
---|
Juu Fender Rumble 100 on hintaan nähden ihan hyvä peli. Thomann myy sitä 311 hintaan. Ilman omaa kokemusta olen kyllä sitä mieltä, että Harley Benton kannattaa kiertää kaukaa. Mitä nyt noita tarinoita olen kuunnellut. Halvoissa laitteissa on oleisesti halvat osat, kuten potikat ja vastaavat. Hyvä "testi" on jo pelkässään se, ku liikkeessä kääntää laitteen potikoita. Ovatko ne napakat, vai tuntuvatko pyörivän jo äänen aiheuttamasta värinästä. Sanoit kyllä, että et 200 enempää maksa, mutta suosittelen ostamaan jonkun hitusen tehokkaamman, niin ei heti joudu uusimaan, kun tulee pändihommia eteen. Ellei sitten ole erillistä pändivahvistinta. Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle. |
Nieby 12.06.2006 18:08:58 | |
---|
Jahah. No sano sitten miksi se on huono. "Täysi paska" -tokaisulla ei ole kauheasti informaatioarvoa. älä ota sitä henkilökohtaisesti! elikkäs perusteluita: -MUN MIELESTÄ se ahvistin "hyytyy" kun sillä on soitettu jonkin aikaa.. eli kun alussa aletaan reenaamaan(kitaristilla 80W Yammu) niin basso hukuttaa kitaran lähes täysin, mutta muutaman biisin jälkeen basso hukkuu taas kitaran alle täysin vaikka vola potikoihin ei olisi kumpikaan koskenut.. en tiedä muuta, mutta tämä on varma ett' ainakin se combo jota minä käytän hyytyy. piste. |
Tana 12.06.2006 18:35:49 (muokattu 12.06.2006 18:36:43) | |
---|
älä ota sitä henkilökohtaisesti! elikkäs perusteluita: -MUN MIELESTÄ se ahvistin "hyytyy" kun sillä on soitettu jonkin aikaa.. eli kun alussa aletaan reenaamaan(kitaristilla 80W Yammu) niin basso hukuttaa kitaran lähes täysin, mutta muutaman biisin jälkeen basso hukkuu taas kitaran alle täysin vaikka vola potikoihin ei olisi kumpikaan koskenut.. en tiedä muuta, mutta tämä on varma ett' ainakin se combo jota minä käytän hyytyy. piste. Meillä oli yläasteella vastaava behkun 120w combo. Sitä 120w siitä ei kyllä tainnut ihan irti lähteä, mutta minkäänlaista hyytymistä en siinä bändisoitossa havainnut, tosin se meni kyllä kovin helposti muroille, mikä ei liene trankkuvahvarissa kovin positiivinen juttu. Pari keikkaa sitä käytin ja useita kertoja harjoittelin sillä biisejä musaluokassa. Voisiko olla että oma behkusi on maanantaikappale? Suositan kiikuttamaan huollettavaksi pikimmiten, jos se tuollalailla hyytyy kesken käytön. E:Helvetin hieno oktaaveri siinä tosin oli :D |
joo se vahvari ei oo mun oma.. ja jos niin sanotte että se ei "hyydy" niiin ei kai se sitten hyydy. |
Tana 12.06.2006 18:49:31 | |
---|
joo se vahvari ei oo mun oma.. ja jos niin sanotte että se ei "hyydy" niiin ei kai se sitten hyydy. Jos se sun mielestä hyytyy, niin käske ihmeessä omistajan viedä se vaikka lähimpään musaliikkeeseen, tai kysy lupa jos ite saisit viedä. Siellä varmaankin joku myyjistä osaa kattoa, josko jotain on vialla. Luota vaan omiin korviin :) |
gintronic 12.06.2006 21:54:17 | |
---|
no prkl, pitäisiköhän nyt sit itse kokeilla, kuinka hyvin se toimii vai peruutanko tuon tilauksen? jos peruutan, niin kertokeehan tyhmälle basistin alulle, että mikä wahwari ois sit hyvä? hintaa mielellään se 180 eur ja watteja väh. 60! kiitos ja kumarrus :) |
PnukBassist 12.06.2006 22:52:49 | |
---|
Osta satavattinen, riittää pidemmäksi aikaa. Fenderin Rumblessa on musta aika helvetin hyvä hintalaatusuhde. Niin siis tämä on mielestäni ihan järkeenkäypä ehdotus. Munsta erittäin harvat 60wattiset vehkeet on semmoisia mitä kantsis ostaa, yhtä Hartkea testailin joskus mikä oli oikein hyvä. Mutta siis kun yleensä nuo 60wattiset on liian isoja esim. kerrostalossa tapahtuviin omiin harjotteluihin mutta ihan liian pieniä bänditouhuihin. Eli jos millään mahdollista niin ota vaikka tekstarilaina ja hommaa vaikka tuo Rumble, tai jokin muu vähintään satavattinen mikäli se bänditouhuihin pääasiassa on tarkoitus tulla. (Kyllähän isukki ja äityli aina yhden kämmin maksaa, vaikka et saisikaan joululahjoja pariin vuoteen) Ja Toriltahan löytyy aina hyviä käytettyjä mikäli jaksaa vähän vahdata tuolta. Ja jos aloittelija olet niin satsaisin ennemmin tässä vaiheessa käytettyyn kuin tuliterään paskaan. Ja testata kannattaa aina kun mahdollista, varsinkin tämmöisessä tapauksessa missä ostettava tuote on saanut ristiriitaista palautetta muilta käyttäjiltä, eikä behku taida ainakaan tällä palstalla kovin kovassa nosteessa olla. Well, I woke up Sunday morning
gintronic 12.06.2006 22:59:58 | |
---|
no vippejä en kyl tilaile, mut ehkäpä katson käytettyjä :) tai mietin josko laittais sit vähän enempi rahhoo laadukkaaseen 100 wattiseen... onko ehdotuksia? ois kiva, et hinta-laadu suhde on kohdallaan, eli ei viiti merkin takia maksaa 50 ylimääräistä. kiitos kun jaksatte auttaa :) |
PnukBassist 12.06.2006 23:24:09 | |
---|
Juu kantsii säästellä vähän vaikka niin saat hyvän pelin. Tuo kehumani Rumble on hyvä, Gallien Krueger taitaa olla muodissa kovasti ainakin täällä M-netissä että totta se sitten hyvä on sekin, ja tietenkin Ampekki on hyvä, mutta siinä se nimi maksaa jo puolet hinnasta, että en sitten tiedä hinta-laatu-suhteesta... Hartkella on musta paremmat combot kuin nuppikaappi yhdistelmät, tosin ne kaapit on aika jees... mutta asiassa pysyäkseni teeppä sillee että menet ja kierrät parissa paikkaa testimässä niitä vempeleitä niin tiedät vähän että mikä on hyvä ja mikä ei. Jos sitten vaikka näyttää edelleen se Behku hyvältä niin osta pois. Well, I woke up Sunday morning
PnukBassist 12.06.2006 23:29:06 (muokattu 12.06.2006 23:29:27) | |
---|
Melkeinpä sanoisin että tuossa on melko helevetin hyvä peli: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=111396 sopii sulle hintahaarukkaan, on laatuvempele ja helevatan hyväsaundinen eikä oo valmistettu missään vinkuintiassa. Ja vaikka ikää onkin ja remonttia tehty niin veikkaisin että päihittää behkun mennen tullen, on noissa pevekeissä sen verran jyhkeät soundit. Joo eiköhän tässä ollu mainosta tarpeeksi. Har. Har. Well, I woke up Sunday morning
DVD 12.06.2006 23:42:13 | |
---|
Melkeinpä sanoisin että tuossa on melko helevetin hyvä peli: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=111396 ... Samaa mieltä. Tuo Peavey on kymmenen kertaa parempi kuin nuo uudet halpikset. Osta pois. Tuosta on iloa pitemmäksikin aikaa. |
Schpet 13.06.2006 12:22:21 | |
---|
Jiaa.. täällähän on syntynyt keskusteluaki. Kiitti vaan kaikesta ja mitä te ootte gintronicille heittänyt niin auttaa muakin. Jatkakaa toki keskustelua vaan. Oon tässä meinannu ostaa Fender Rumble 60, sillä sain rahaa koululta (ruokarahaa, mutta menee musiikkiin :), niin ostan vähän kalliimman. Meen testaamaan tota em. vahvaria yms. tässä joku päivä. Mitään 100 w wahwaria mä en tartte koska en kuitenkaan soita bändissä ku harvoin reenailen. |