krannanh 11.08.2003 14:00:34 | |
---|
1.paras tulkitsija Elvis Presley 2.Chris cornell ilman tiettyjä nenä äänteitä,steven tyler,elvis,jon bon jovi,valo 3.kaikki jonki verran mut parasta laulaa omalla äänellään mut pakostikin sitä tarttuu jotain noilta tyypeiltä wade |
Jani The Rock 12.08.2003 09:49:04 | |
---|
1. Leonard Cohen tai Rauli Badding Somerjoki, en pysty sanomaan kumpi parempi. Vaikka Mr. Cohen onkin enempi tommoinen lausuja, niin kuitenkin. 2. Nuorempana olisin halunnut kuulostaa Glenn Danzigilta, nykyään varmaan Ian Astburylta. Toisaalta olen kyllä omaan ääneeni tyytyväinen enkä ainakaan tietoisesti yritä matkia ketään. 3. Kyllähän heillä vaikutusta on ollut. Tuskin mieleeni olisi koskaan edes tullut haluta alkaa laulamaan ilman esim. Baddingia. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
Juhani 12.08.2003 14:00:57 | |
---|
Näiden laulajien tyylistä ja äänen soundista sekä musiikista pidän erittäin paljon. James Maynard Keenan Jo edesmennyt Kurt Cobain Trent Reznor |
L.Ruoska 12.08.2003 22:34:49 | |
---|
No ihailen ehdottomasti eniten Takiainen-yhtyeen laulajabasistia, Katria. Se on kehittäny itestään hemmetin tehokkaan ja varteenotettavan laulajan, ja ylipäätänsä harvasta mieslaulalajastakaan lähtee niin paljon volumea sillä raivolla ja lavakarismalla. Eniten haluisin kuulostaa monistakin orkestereista tutulta Mike Pattonilta. Siinä on mies paikallaan. Tällä hetkellä olen vielä menossa ekoille laulutunneille ens lauantaina mutta kyllä vielä laulan pattonit joskus suohon... "Suljettu astia on tää olento, sen vakavuudessa on tahto paeta tyhjyyden pyörästä, ja pakko päästä pois!" |
Aegis 14.08.2003 19:26:03 | |
---|
1. Glenn Danzig on ykkös suosikki. Upea, syvä ääni ja taatusti paras punk-laulaja ikinä. 2. Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta Jello Biafran tavoin laulaminen olisi mahtavaa. Glennin jälkeen suurin suosikki laulajarintamalla. Persoonallisuus on aina valttia. 3. Kaipa noista jotain on tarttunut. Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti! |
Pelsi 15.08.2003 11:21:17 | |
---|
1. Bruce Dickinson. Uskomaton ääniala ja mikä tarkkuus... 2. Rob Halford olisi kova sana. Kyllähän korkealta pystyy laulamaan, mutta näin hyvin ei monikaan. 3. Dickinsonilta nuo venytykset on tainnu tarttua mukaan. |
Iso-Jaakko 15.08.2003 15:21:11 | |
---|
1 Olavi Virta se on kyllä kaikkein paras. Monta hyvää on ihan hiuskarvan päässä Olavin hyvyydestä, Hortto Kaalon Feija ja Taisto, Saban Bajramovic, Elvis, Tapio Heinonen, Jacques Brel ja Vladimir Vysotski esimerkiksi. 2 Haluan kuulostaa nuilta kaikilta mutta ennen kaikkea itseltäni. 3 Aloitin laulamisen Rauli Badding Somerjoen laulujen päälle laulamalla niin alussa minua paljon verrattiin siihen. Alussa olin otettu ja sitten pitkän aikaa inhotti kun verrattiin aina Rauliin. Se toisaalta ajoi kehittämään ja monipuolistamaan laulamista ja löytämään sen oman äänen. Nykyään ihmiset vertaavat minua milloin mihinkin laulajaan ja se on hyvä se. 4. Onko teillä muilla tuommoista että olette tykänneet ja ottaneet vaikutteita jostakin ja sitten se on alkanut inhottamaan kun aina on verrattu siihen? (olen huomannut samankaltaisen ilmiön myös muilla laulajilla ja jopa kuvataiteilijoilla!) Ronskisti ranttaliks vaan! |
The Phosphorescent Rat 15.08.2003 17:14:10 | |
---|
1 Elikkäs mikä on se laulaja joka on paras tulkitsia sinusta kautta aikojen? Janis Joplin. Puhdasta blues-fiilistä sydämen syvyydestä ja niin rehellinen että välillä sattuu. Ja Marianne Faithfull. Ehdottomasti. 2 Ja samaann syssyyn onko joku jolta halulat tai olet hallunnut kuulostaa ? Grace Slick, Patti Smith... tai nuoremmista vaikka Moa Holmsten, Mary Cutrufello, Sass Jordan... 3 Ja onko yllä olevien kysymysten vastausten takan olevilla henkilöillä ollut vaikutusta kuinka paljon? Sen verran vain että tajusin, että on parempaa jättää lauluhommat muille. Enemmän minuun vaikuttanut on Frank Zappan viisas neuvo "shut up and play your guitar"... jos mä joskus laulan, se kuulostaa todistajien mukaan joltakin Nick Caven ja PJ Harveyn välistä, kun en korkeammalle pääse. ...and sunshine's waiting for me a little further down the road... |
Wuf 16.08.2003 20:59:09 | |
---|
1 Elikkäs mikä on se laulaja joka on paras tulkitsia sinusta kattutta aikojen ? Vaihtelee. 2 Ja samaann syssyyn onko joku jolta halulat tai olet hallunnut kuulostaa ? I.C.S. Vortex. Metallista kaikkeen elektroniseen musiikkiin ei voi tukkia mitään muuta lauluääntelyä kuin nimenomaan tuon tyylistä ulvontaa. Grimmit voisi unohtaa.. Paitsi mr. Hetfieldin laulutyyli uuden Metallican tyylisessä raskaammassa rokissa. 3 Ja onko yllä olevien kysymysten vastausten takan olevilla henkilöillä ollut vaikutusta kuinka paljon? On.. "50,000 Coyotes Can't Be Wrong." |
att0r 21.08.2003 10:46:40 | |
---|
1 Elikkäs mikä on se laulaja joka on paras tulkitsia sinusta kattutta aikojen ? 2 Ja samaann syssyyn onko joku jolta halulat tai olet hallunnut kuulostaa ? 3 Ja onko yllä olevien kysymysten vastausten takan olevilla henkilöillä ollut vaikutusta kuinka paljon? 1 Rudy Ratzinger 2 Rudy Ratzinger 3 ---- |
NYdoll 01.09.2003 23:04:03 | |
---|
1. Glenn Danzig, Iggy Pop ja Cirith Ungolin laulaja, jonka nimeä en tiedä. Niin ja Paul Diannoa olen aina tykännyt kuunnella 2. voi kuinka olisinkin halunnut kuulostaa Glenn Danzigilta 3. Eipä ole oikeastaan jäänyt vaikutteitani. Oma lauluni on melkoista rääkymistä eikä tekniikasta ole tietoakaan... |
KantriKatri 03.09.2003 21:22:17 | |
---|
1 Elikkäs mikä on se laulaja joka on paras tulkitsia sinusta kattutta aikojen ? 2 Ja samaann syssyyn onko joku jolta halulat tai olet hallunnut kuulostaa ? 3 Ja onko yllä olevien kysymysten vastausten takan olevilla henkilöillä ollut vaikutusta kuinka paljon? 1 Billie Holiday kyllä kolahtaa eniten! 2 No on paljon laulajia jolla on ihana ääni,mm.Mari Boine, Amy Grant,Tina Arena ja jopa Mariah Careyllakin on mageita jutskia hallussaan. 3 .Ei oikeastaan,vain vaikutteita:-) Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa" |
Teemu Tee 04.09.2003 10:18:10 | |
---|
Monia arvostan, mutta viime aikoina Tom Jonesin äänenkäyttö on alkanut iskeä korvaan positiivisesti. Kotimaisista Kari Tapion tulkinta on laadukasta. Ulkomailla on tietysti vaikka kuinka paljon hyviä, mutta kaksi eri asiaa on äänen väri/soundi ja laulutaito sinänsä. Tyhjän saa pyytämättäkin |
Pristina 06.09.2003 02:50:37 | |
---|
Mike Patton Daniel Gildenlöw We will always be so much more human than we wish to be. |
2. Don Henleyltä olen halunnut kuulostaa. Sillä on(tai ainakin ennen oli) tosi hyvän kuulonen ääni. Ja kaveri laulaakin ihan kohtuullisen hyvin ja korkealta. |
Reno. 10.10.2003 18:52:43 | |
---|
Matt Bellamy, Thom Yorke, Viltsu Valtsu. sleeping nightingale hidden deep in its blossom |
Reno. 14.10.2003 01:04:34 | |
---|
ja se bellamy heitti kyllä niin S*********an jupin keikan Nosturissa.. sleeping nightingale hidden deep in its blossom |
betty_blue 23.10.2003 21:48:44 | |
---|
Betty Blue, oot Torniosta? Hengaan siellä silloin tällöin, lomilla. Do I know you? jaa-a, torniossa asustelen niinku tuolla biossa (tai mikä lienee) mainitaan. siitä en tiiä et tunnetko sä mua. epäilen. Love Metal. |
betty_blue 23.10.2003 21:49:18 | |
---|
mun pitäis opetella käyttää noita lainausmerkkijuttuja. Love Metal. |
thriste 30.10.2003 13:32:32 | |
---|
1 Elikkäs mikä on se laulaja joka on paras tulkitsia sinusta kattutta aikojen ? Niitä on kaksi, Ronnie James Dio ja Attila Csihar 2 Ja samaann syssyyn onko joku jolta halulat tai olet hallunnut kuulostaa ? Haluan kuulostaa itseltäni, mutta laulussani on vielä paljon, paljon kehittämistä. 3 Ja onko yllä olevien kysymysten vastausten takan olevilla henkilöillä ollut vaikutusta kuinka paljon? Ovathan he omalta osaltaan innoittaneet jatkamaan harrastusta eteenpäin. 2 Shagrath(dimmu Borgir)- syystä että ukko pyrkii käytään monen laisia äänähtelyjä ..joskin moni tulee efektin takaa. Shagrath on hyvä. Paras laulusuoritus mieheltä löytyy Stormblåst levyltä, jolla ei ole paljoa efektejä käytelty. |