Aihe: Sävellyskilpailu, kaikki mukaan!
1 2 3 4
northern
05.06.2006 11:29:04

...sitten kopioit sen listan siitä ja liität siihen alotusviestiin muokkaamalla.

Mutta mitenkäs tämä onnistuu kun se muokkaa nappi on mun noista ekoista viesteistä hävinnyt?
Sharkman
05.06.2006 11:45:36 (muokattu 05.06.2006 11:47:25)
Olisi kiva jos ainakin kaikki osallistujat äänestäisivät ja ehkä myös muut täälä aktiivisemmin kirjoittelevat?

Niin ja omaa biisiä ei sitten saa äänestää =) jos jollakin semmoinen käväisi mielessä. (tiedät kyllä ketä tarkoitan jos nyt tunnet omatuntosi kolkuttavan)
Haluan vain päästä pätemään.
NHR
06.06.2006 01:32:45 (muokattu 06.06.2006 01:38:26)

Mutta mitenkäs tämä onnistuu kun se muokkaa nappi on mun noista ekoista viesteistä hävinnyt?

Kappas, eipä ole enää pyyhekumin kuvaa minullakaan omissa viesteissäni ketjun alkupuolella. Siihen on tainnut tulla joku aikaraja käyttöön, jonka jälkeen viestejä ei enää pysty muokkaamaan, ainakin sellaisesta oli muuistaakseni joskus tuolla päkstakella jotain juttua. Eli ketjun aloitusviestiin et noita biisejä saa sitten liitettyä enää vissiin millään, mutta ei ainakaan mun mielestäni ole kyllä tarpeenkaan. Pistät ne sitten vaan kaikki samaan viestiin, kun julistat kilpailun osallistumisajan päättyneeksi, niin eiköhän kaikki ne siitäkin sitten huomaa...

E: Tai sitten voit tietysti tehdä äänestysthreadin erikseen ja laittaa kaikki linkit sen aloitusviestiin. Näin on vissiin yleensä toimittu noissa Yleistä-palstan biisiskaboissakin.
There's nothing you can do that can't be done.
Sharkman
07.06.2006 20:35:17
Äänestetäänkö?
Erkki Linden
08.06.2006 08:02:26 (muokattu 08.06.2006 12:23:43)

Näinhän se olikin!
Vieläkin pitemmän ja vaikean miettimisen jälkeen äänestän seuraavasti:
3 p. bluesteel
2 p. 2N3904
1 p. Markus Y
J.Ahonen
08.06.2006 12:05:31
Erkki, äänestäppäs täällä myös. Eli kirjoitat vain viestin mihin laitat, 3p bluesteel, 2p, toinen 1p kolmas.
Crypton
09.06.2006 18:04:03

Tässä on mun biisini vielä jos kerkeää mukaan
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=211417&type=hi
"Kukkaniitty kuunloisteessa"
Crypton
09.06.2006 18:10:43 (muokattu 09.06.2006 18:11:48)

Niin joo ja äänestys
3p ZernoBilly - hieno tunnelma biisissä, vähän synkempi meno kuin muilla
2p 2N3904 - Leppoisa meininki ja hyvää soitantoa
1p NHR
Markus Y
10.06.2006 11:43:28 (muokattu 10.06.2006 11:43:59)

Äänet:

3 p. Erkki Linden

2 p. 2N3904

1 p. Blue Steel
J.Ahonen
10.06.2006 14:14:24 (muokattu 10.06.2006 14:15:27)
Sharkman - 3p, ihmettelen suuresti miten muut (kaikki) ei pistänyt pisteitä Sharkmanille. Sopi teemaan todella hyvin. Visuaalinen sävellys. Etkös kysellyt joskus elokuvasäveltämisestä jossain täällä? Sinulla on selkeästi potentiaalia leffa/peli tms.. "visuaaliseksi" säveltäjäksi.

2p - 2N3904 - TOP 2 oli selkeä. Veikeä meininki. Soundit jännät. Tuli Mike Oldfield mieleen. Hienoja sointu vaihdoksia.

1p - NHR oli paha sanoa kolmatta. Yritin parhaani mukaan olla tuomitsetta soundejen takia. Joten uskoisin että tämä olisi kova pätkä soittimilla. Hienoja rytmejä.

BLUESTEEL !!. En löytänyt pätkääsi? Millä nimellä se on? Kerroppas niin, tsekkaan jääkö joku em. sittenkin vaille pisteitä.

EDIT: Kaikilla osallistujilla oli hyvät pätkät. En jaksa antaa palautetta kaikille.
NHR
12.06.2006 12:13:30

Aha, täällä onkin jo äänestelty. Koitan itekin illalla ehtiä kuunnella kaikki läpi ja antaa pisteitä.
Sävis
12.06.2006 12:48:51
Oho, unohdin tän kokonaan. En sitten ehtinyt osallistua. Pitää äänestää kuitenkin. Mihin asti on aikaa äänestää?
Sacce
12.06.2006 17:46:00
Onko tästä kisasta tulossa toista osaa? Yks tähän aiheeseen sopiva kappale olis kotona tietokoneella, mutta oon sunnuntaihin asti poissa kotoa enkä muistanut ajoissa laittaa biisiä nettiin.
Sharkman
13.06.2006 13:46:17
3p
NHR sai mukavasti kukkatunnelmaa esiin. Tarttuva rallatus ja jotenkin kovin suomalaisen oloinen. Minulle tämä kappale edusti voimakkainta kukkaniittyä sävellyksellisesti ja se oli minulla tärkein arvostelukriteeri.

2p
2N3904 Biisissä mukava pöhinä. Tämän voisi myös kuvitella myös kukkaniityksi.. se ei ehkä kuitenkaan ole ihan ensimmäinen assosiaatio. Mehukkaita sointuja ja hyvä melodia. Sävellyksellisesti varsin mainio.

1p
ZernoBilly Biisissä ottaa aikansa että päästään tuosta alun askeettisuudesta ja päästään vauhtiin (tosin vasta) puolivälin jälkeen. Siinä onkin sitten sitä kukkaniittyä. Olisipa tuo jälkipuoliskon sävellyksellinen intensiivisyys ollut läsnä heti alusta..
NHR
13.06.2006 20:51:31 (muokattu 13.06.2006 21:55:00)

Prkl, oon taas näköjään unohtanu äänestää. Okei, kuuntelen kaikki läpi NYT muutamaan kertaan ja editoin sitten tähän viestiin pisteeni ja jotain perusteluja.

E: No niin, nyt on kuunneltu kaikki muutamaan kertaan...

-----

Markus Y
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=209529&type=hi

Intro lupaa enemmän kuin mitä sitten tuleekaan. Ei tullut oikein kukkaniittymäinen fiilis tästä pätkästä mulle.

-----

Erkki Linden
http://www.elisanet.fi/erkki.linden/kukkaniitty_erkkilinden.mp3

Nätti sävellys, mutta jotenkin enempi syksyinen fiilis mulle tuli tästäkin. Vaikka ei kai kukkaniittyjä toisaalta mikään pakko pelkillä duureilla oo kuvata... ;)

-----

2N3904
http://kotisivu.mtv3.fi/mtme/kukkaniitty.mp3

Tässä oli hieno tunnelma ja mielestäni oikein kesäinenkin vielä. Kivaa venyttelyä ja veivausta.

1 piste.
-----

ZernoBilly
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=210166&type=hi

Kiva rytmi, ja puolenvälin jälkeen mukaan tulevat ylimääräiset kitarat ensin toisella ja sitten toisella reunalla äänimaisemaa elävöittävät hommaa mukavasti... mutta olikohan se edes oikein sääntöjen mukaista? ;)

Meinasit jo saada sen yhden irtopisteen, mutta sit huomasin vasta tuon Cryptonin biisinkin, ja se kiilas kyllä aika lähelle kärkeä mun listassa. Sori.

-----

Sharkman
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=210304&type=hi

Tämä on kyllä hyvä, kiva melodia ja lopun sointukulku vielä antoi hienon säväyksensä kokonaisuunteen. Kyllä tän vois vaikka jossain leffassa just semmosessa kukkaniittykohtauksessa hyvin kuvitella soivan taustalla. Ehdottomasti "kukkaniityin" sävellys tässä sakissa mun mielestä.

3 pistettä.
-----

Bluesteelin kappaletta en tainnut minäkään enää löytää. Linkki vei Mikserin Southern Night's -sivulle, jossa oli kaksi bluesjammailua, joista kumpikaan ei musta erityisemmin kuulostanut kukkaniityltä (mutta eka kuulosti jossain parin minuutin jälkeen hiukan Iron Maidenilta;) Eli jos kumpikaan noista edes oli se kisabiisi, niin pisteitä ei multa kumminkaan nyt tippunut.

-----

Ah, Crypton meinas unohtua kokonaan...
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=211417&type=hi

On on, kyllä on hieno biisi tämäkin. Hiukan erilainen näkemys ehkä niitystä, mutta ihan hyvin kuitenkin assosioituu aiheeseen mun päässäni. Pakkohan tälle on pisteitä antaa.

2 pistettä.
-----

No niin, siinähän ne jo tulikin mun pisteet, mutta selvyyden vuoksi laitan ne vielä tähän loppuunkin.

3 p. Sharkman
2 p. Crypton
1 p. 2N3904
northern
20.06.2006 12:53:45

Nyt näyttää siltä että kaikki jotka aikovat antaa äänensä ovat sen antaneet, joten laskin pisteet ja voittajaksi selviytyi 2N3904, eli sinun vuorosi on aloittaa seuraava kisa.
Sharkman
20.06.2006 13:54:49
Onneksi olkoon voittajalle. Yritähän keksiä joku omaperäinen kilpailu seuraavaksi.
Novac
20.06.2006 14:12:14

puuttuakseni vielä kilpailun lopuksi keskusteluun biisien maksimikestosta; oma mielipiteeni on, että ei biisiä voi alkaa tehdä siten, että "okei, nyt teen kolmen minuutin biisin".. biisi on valmis sitten kun tuntuu siltä(sori, tykkään progesta). ei se muuten ole valmis jos pitää yhtäkkiä napata puolet pois kokonaisuudesta.

Ei mutta, onnittelut voittajalle. Jatkakaa.
2N3904
20.06.2006 14:23:58
voittajaksi selviytyi 2N3904, eli sinun vuorosi on aloittaa seuraava kisa.

Kappas vain, tein Rosbergit: mestaruus ilman yhtään osakilpailuvoittoa. Odottamaton yllätys kerrassaan. Kiitokset kaikille äänestäjille pisteistä.

Yritän pystyttää seuraavan kisan vielä ennen juhannusta, jos vain ehdin.
kalamies#22 >-)))> -Tieto lisää tuskaa, tiedottomuus ennakkoluuloja-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)