Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 5 666 67 68 69 70
greshgurt
11.06.2006 18:46:18
Ruudi oli kyllä ihan yössä. Tämä Robben puolestaan pelasi itsensä mun kirjoissa kisojen parhaaksi pelaajaksi - siis tässä vaiheessa.

Robbenista pisti silmään hirvittävä maaliniskemisen nälkä - tietysti juuri loistava ominaisuus pelaajalle kuin pelaajalle, yleensä sitä näkee (varsinkin) Ruudissakin. Jotenkin Robbeni, ehkä siitä maalistaan lisäinnostusta saaneena, koko ajan jaksoi röyhkeästi vääntää itsensä hyviin vetopaikkoihin. Muut hollantilaiset eivät siihen oikein pystyneet, tai eivätpä muuten vaan oikein viitsineet, miten vaan.

Eipä tosin pystynyt serbitkään. Lukuisat olivat ne paikat, joissa keskitys saatiin alueen sisään, ehkäpä jopa jonkun jalkaan... mutta joko van der Sar ne nappasi tai sitten tosiaankin vaan pallo pomppi minne sattuu. Olisi todellakin ollut jymypäätös pelillä, jos vaikka lisäajalla olisivat valkopaidat onnistuneet... Olisi ylipäänsä kiva nähdä jonkinlaisia voitontahdon riemupylläytyksiä, vaikkapa tässäkin vaiheessa kisoja.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Black Star
11.06.2006 21:22:04

Mehikoo! Iranin kokemattomuus alkoi näkymään lopussa, vaikka veivätkin peliä puoleenväliin saakka.
disarm
11.06.2006 23:51:12
Skorpionipotku Englantia vastaan, tätä futis tai mikä tahansa urheilu kaipaisi lisää, kunnon showhenkeä..

Ja jos draamatiikkaa ei muuten irtoa niin tän herran voi pestata tuomariksi.

http://www.youtube.com/watch?v=jE_SA_kZ5n8
Elinen on jo mennyt, huomisesta ei tiedä, joten meillä on vain tämä päivä.
Hargon
12.06.2006 08:57:51
Todellisat Kisat alkavat tänään, kun Italia pelaa avauspelinsä. Toivottavasti italianvihaaja Tapio Suominen ei pilaa peliä selostamalla sitä.

Voin jo kuulla päässäni kuinka Tapsa huutaa tuskaisesti nähdessään Totin laulamassa Fratelli d'Italiaa ennen pelin alkamista: "Totti laulaa aivan tarpeettoman kovaa tuossa tilanteessa. Todella törkeästi...ai ai sentään...mielestäni kortin paikka."
She's dead! Wrapped in plastic.
Mika Antero
12.06.2006 09:26:03
Bror-Erik pitäisi ehdottomasti saada pois sieltä pilipalinurkkauksesta selostamoon. Pelistä katoaa nautittavuus, jos joku ei kerro, että eniten maaleja tehnyt joukkue voittaa tai miten monta prosenttia maaleista tehdään viimeisen 15:n minuutin aikana. Bror-Erik ei huuda eikä karju, sopii siis hyvin selostamaan tätä herrasmiesten urheilua.

Olen ihan vakavissani, Bror-Erik on ehdottomasti viihdyttävin ja siedettävin kaikista selostajista.
greshgurt
12.06.2006 09:55:40 (muokattu 12.06.2006 09:57:20)
Toivottavasti Tapio Suominen ei enään koskaan selosta jalkapalloa.
Kuningas Jalkapallo on niin arvokas laji että tämän "asiantuntevan" selostajan irvikuvan, Tapio Suomisen, ei soisi sanallakaan kommentoivan lajia. Saatika selostavan pelejä.

Minun mielestäni Tapsa on kyllä ihan asiallinen ja osaava selostaja. Osaa vähän innostuakin oikeissa paikoissa. Muuten mukavan rauhallinen selostustyyli. Ja asiaa tuntuu puhuvan lähestulkoon aina. Enpä nyt oikein muista hänen mitenkään erityisesti dissanneen Italiaa selostuksissaan.

Sehän toki olisi jo aika vakava, kalamaisiin uniin johtava rikos.

Olen ihan vakavissani, Bror-Erik on ehdottomasti viihdyttävin ja siedettävin kaikista selostajista.

Tässä voit ollakin ihan oikeassa.

Eniten mulla on tuolla ärsyttänyt se vähän nuorempi kloppi, joka yrittää jotain hauskaa jutteloa vääntää vähän väliä. Menee vähän metsään. Muutenkin nuoruuden tekopirteys ärsyttää! En nyt muista mitä matsia juonsi, mutta jotakin, eilen.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Visama.
12.06.2006 13:00:10
Eniten mulla on tuolla ärsyttänyt se vähän nuorempi kloppi, joka yrittää jotain hauskaa jutteloa vääntää vähän väliä. Menee vähän metsään. Muutenkin nuoruuden tekopirteys ärsyttää! En nyt muista mitä matsia juonsi, mutta jotakin, eilen.

Taitaa olla urheilukanavan Tuomas Virkkunen ja peli oli Hollanti-Serbia. Mielestäni selvästi paras ja asiantuntevin selostaja näistä neljästä kisoja selostavasta. Hänelle antaisin selostettavaksi muitakin kuin kääpiöiden kohtaamisia.
riimu
12.06.2006 14:14:51
Argentiinan ja Norsunluurannikon välinen matsi on ollut kisojen parasta jalkapalloa tähän mennessä. Paljon tilanteita ja hyvä meno muutenkin. Ärsyttää vaan kun näissä avauspeleissä tuo toinen puoliaika tuppaa olemaan aikamoista potaskaa.
Don't ask me about Grim Fandango!
punk s blood
12.06.2006 15:08:43

Argentiinan ja Norsunluurannikon välinen matsi on ollut kisojen parasta jalkapalloa tähän mennessä.

Minusta se oli kisojen huonointa peliä. Toinen puoliaika vaan pelailtiin, ja muutenkin sitä pellehyppelyä. Paras peli tähän asti ollut Hollanti- Serbia& Montenegro
Mr. Mustard
12.06.2006 15:20:45
Tuo Virkkusen selostustyyli ei uppoa minuun. Mies päästelee koko ajan hölmöjä kielikukkasia ja korostaa epäolennaisuuksia. Esim.: "Merk (tuomari) virnuilee siihen malliin, ettei siihen pystyisi edes Benny Hill"
(No ei varmaan pystykään, kun Mr. Hill on ollut jo kuollut monta vuotta)
Lisäksi saman pelin aikana tuli varmasti miljoonaan kertaan katsojille selväksi, että Merk on siviiliammatiltaan hammaslääkäri!
Voi elämä sentään!!!!

Olen itse asiassa myös sitä mieltä, että Bubi on mainettaan huomattavasti parempi futisselostaja, vaikka varmasti parempiakin olisi, jos ne vain löydettäisiin.
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
kyseinen
12.06.2006 15:26:03
"Merk (tuomari) virnuilee siihen malliin, ettei siihen pystyisi edes Benny Hill"

Sama särähti korvaan, oli hieman vaisu läppä.

Bubi on mainettaan huomattavasti parempi ihminen. Bubi höpisemään, niin maallikkokin tajuaa, että siinä vaiheessa tilanne olisi kuitenkin saattanut olla siedettävämpi toisen joukkueen kannalta unohtamatta kuitenkaan sitä, että toisaalta myös vastustajalle tilanne olisi voinut olla tiukka, jos kuti olisi suuntautunut hieman vasemmalle tai oikealle tietysti maalivahdin näkövinkkelistä.
-septimisti-
12.06.2006 16:03:08
Black Star
12.06.2006 17:13:33

Guus Hiddink, who's kidding? Pappa käy laittoman kuumana.
carlos
12.06.2006 17:39:15
J-P Jalo on ihan hyvä selostaja - parempi kuin yksikään näistä YLEn pestaamista tyypeistä.. Munsta parasta olis kuitenkin, ettei selostajaa edes olisi. Ennemmin mikittäis kentän paremmin, et kuulis, mitä pelaajat huutelevat toisilleen. Tosin eilenkin olis varmaan ollu portugalin taito poikaa...
Tumba
12.06.2006 17:40:34

Enää vajaa puolitoista tuntia ja tuleva maailmanmestari Tshekki aloittaa urakkansa. Ei taida jenkkeillä olla mitään mahdollisuuksia, varsinkin jos Baros pelikunnossa ja Reyna ei.
Ach, die Türkische jeden Tag so Schnell.
Black Star
12.06.2006 17:50:18

Niin kannatin japseja...nyyh
FC Distortion / Hattrick-tiimi FC Keravan Nalle Haastakaa jos pidätte häviämisestä!
Veikko
12.06.2006 17:55:02
Olihan hieno loppu Japani - Australia pelissä. Vedot tosin meni ny ihan pieleen.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
HaloOfFlies
12.06.2006 18:00:48 (muokattu 12.06.2006 18:14:03)

Tuo Virkkusen selostustyyli ei uppoa minuun. Mies päästelee koko ajan hölmöjä kielikukkasia ja korostaa epäolennaisuuksia. Esim.: "Merk (tuomari) virnuilee siihen malliin, ettei siihen pystyisi edes Benny Hill"
(No ei varmaan pystykään, kun Mr. Hill on ollut jo kuollut monta vuotta)
Lisäksi saman pelin aikana tuli varmasti miljoonaan kertaan katsojille selväksi, että Merk on siviiliammatiltaan hammaslääkäri!
Voi elämä sentään!!!!

Olen itse asiassa myös sitä mieltä, että Bubi on mainettaan huomattavasti parempi futisselostaja, vaikka varmasti parempiakin olisi, jos ne vain löydettäisiin.

Bubi ja Hannu-Pekka Hänninen voisivat selostaa kimpassa koko turnauksen kaikki pelit. Olisi nautittavaa jalkapalloa sen jälkeen.

Huomenna sitten kisojen ainoa todellinen mestarisuosikki Togo aloittaa pelinsä. Valmentajakin yllättäen lähti perjantaina mutta tänään se palasi jo takaisin.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Iso D
12.06.2006 18:18:11
Bubi ja Hannu-Pekka Hänninen voisivat selostaa kimpassa koko turnauksen kaikki pelit. Olisi nautittavaa jalkapalloa sen jälkeen.

Bubi ja kommentaattorina Pasi Rautiainen voisi olla rautainen yhdistelmä. Täydentäisivät toisiaan varmasti hyvin.
Vedestä nousee kasvi!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)