Aihe: Olisiko aika ryhdistäytyä?
1 2 3
HeavyMachinery
11.06.2006 14:46:58 (muokattu 11.06.2006 14:47:20)

Akisetä puhuu nyt asiaa.....

Täällä on paljon kitinää asioista jotka on makukysymyksiä. Se on vain toisaalta vain jonkun mielipide jostain asiasta kun monet ottaa kirjoitukset absoluuttisena totuutena. Ei kaikki tykkää samanlaisista asioisa jos näin olisi niin siwakin valikoimakin olisi aika suppea. Mielipide on kuin persereikä kaikilla on omansa ja se haisee pahalle.... Ei maku kysymyksistä voi kiistellä. Olisi mukavampaa jos kirjoittaisiin omista kokemuksista ja jos ei ole omakohtaista kokemusta niin mainittaisiin vaikka että näin olen lukenut.

Kama topikeihin liittyen niin jos joku kysyy jotain tyylin "onko PDP:n vaahtera virveli hyvä" niin jengi vastaa " se on ihan paska , osta supra" Onko noiden virveleiden lähtö soundi samanlaiset ? Miten on jos menet siwaa ja kysyt hernekeittoa sanooko ne sielä sulle että "se on ihan paska osta jauhelihaa!" Toivoisin siis perusteluja eikä vain julmia tyrmäyksiä !

Kirjoitus asuun voisi varsinkin nuorempi porukka painostaa, edes jonkun asteiset pilkut ja isotkirjaimet olisi mukava. Samoin suoralla murteella kirjoittaminen on perseestä kun se tekee tekstistä vaikea selkoista. Itse en ole mikää verbaali kuru ja kieliopin maistro lukihäiriö ja läppärin näppis jättää välillä aika pahaa jälkeä....

Henkilökohtaisia hyökkäyksiä täällä on alkanut näkyä ja se ei ole kovin kivaa.... Se on kanssa totta niinkuin joku jo kirjoitti ettö kaikki jotka on tavannut livenä on ollut rentoja ja mukavia heeboja. Samaa voin sanoa itsekkin, aika monen olen jo tältäkin palstalta tavanut joku bisnes tai muissa merkeissä.

Olisi kivaa lukea tätä palstaa ja kertoa neuvoja täällä käviöille mutta jos linja on tämä niin ei tänne kauheasti tee mieli kirjoitella.

Ja mitä uusiin topikkeihin tulee niin mulle on sama kysytäänkö asiaa tuhannen kerran vai ei niin silti vastaan asiallisesti tai laitan linkin jo aikaisempaan keskusteluun. Tuo hausta hokeminen on perseestä niin kuin hakukin joka on niin epätarkka.....

EDIT: Kaitpa tämäkin minun kirjoitama teksti olisi jonkun mielestä löytynyt googlella.....
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Migo
11.06.2006 15:11:52 (muokattu 11.06.2006 15:15:42)
Plussat Akisedälle ja Heavymachinerylle.

Niin mielestäni en näe siinä mitään väärää, että uusia topikkeja tulee samoista aiheista. Itse en niitä nykyisin juurikaan ole kiinnostunut tekemään, koska väittely sekä kaikenlainen perseily pilaa nykyisistäkin topikeista suurimman osan.

Myös peiliin katsominen voi monia auttaa ja ikäänkuin astua myös hieman aiheen tekijän saappaisiin.Olisiko itse saada hauska saada vittumaisia vastauksia ja aivan ohi
aiheesta menevää paskanjauhamista? Kaikilla ei sitä tietoa ole ja välttämättä aikaisemmista aiheista ei kysyjä itselleen haluaamansa vastausta löydä.
Tämä paikka on nykyisin aivan, kun isot miehet hiekkalaatikolla kinaavat oman lapionsa koosta.

Osa täällä on jo vanhoja kettuja, jotka tietvävät sitä sun tätä, niin eikai sitä tietoa yms. ole niin kauheaa jakaa muille, vaikka samoja aiheita olisi pyörinyt
ennenkin.

Ei tässä nyt muuta lisättävää ole. Edelliset kirjoittivat jo oleelliset minua ennen.
Niinpä..
Nolte
11.06.2006 16:32:39
Joo, ei se ole hirveä rikos, jos ei palsta-alokas osaa käyttää hakua. Niinkuin ei sekään, että siitä huomauttaa. Sen huomauttamisen vaan kun voi tehdä niin monella tavalla. Tehdään se asiallisesti ja laitetaan vaikka mukaan linkki keskusteluun, jossa tuota kysyjän kysymää asiaa sivutaan. Näin helppoa se on. Tuolla menetelmällä tämä alokaskin oppii heti kättelyssä kenties toimimaan samaan tyyliin ja kaikilla on kivempaa. "vittu käytä homo hakua stanaperkl" ei ole kovin kiva eka vastaus, jonka saat.
Huono soittaja!
Jaska
11.06.2006 16:35:55
Muusikoiden.net perheterapia..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)