Aihe: Mitä tämä meinaa?
1 2
VÄKIPÄÄ
07.10.2003 04:08:35
Baarissa viereeni istui joku kitaristiretku ja tunnisti minut heti naamapohjalta basistiksi. Se rupesi siinä sitten selvittämään omaa erinomaisuuttaan kitaristina ja kertoi olevansa joku "Frettaaja"(?), "Trettaaja"(?), "-reddaaja"(?).. Siis mikä? En saanut selvää jäbän puheesta.

Väitti ettei suomessa ole kuin hän, Aleksi Laiho ja joku kolmas kyseisen tyylin hallitsija. Oli känninkin läpi hyvin ylimielinen tyyppi ja jäi häiritsemää joten ajattelin kysyä selvennystä asiaan, jotta mikäs se on miehiään!
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
skinkarde
07.10.2003 07:31:15
shreddaaja ilmeisesti = tiluttaja... eli perseestä kuulostaa olevan, varsinkin jos tuolla tavalla vouhottaa.. ei ketään voi kiinnostaa
-skag!-
Jani The Rock
07.10.2003 09:51:00

Hän oli mitä ilmeisemmin ammattikielellä ns. vatipää.
Butcher baby - they`re gonna put you away!
Aardfather
07.10.2003 14:16:31
Shreddaus/shreddaaminen (englanniksi shredding) tarkottaa ihan vaan revittelemistä, eli ei ole kyse mistään pelkästä "tiluttelusta".

- Aardfather
P-Nut
07.10.2003 14:34:25

Luultavasti jonkin sortin molopää ?
Kyllä se siitä kun vähän potkii
Jimmy Caven
07.10.2003 15:33:33
Oliko se Andy McCoy?
kassu_90
07.10.2003 15:50:58
Roope Latvala?!
lindo
07.10.2003 19:56:14
Mä se olin!!!
I don't belive anything, if i don't see it first
Cletus Awreetus
07.10.2003 21:27:21
Shreddaus/shreddaaminen (englanniksi shredding) tarkottaa ihan vaan revittelemistä, eli ei ole kyse mistään pelkästä "tiluttelusta".

- Aardfather

Siis eikö revitteleminen ole lähinnä jotain, että vedetään pitkiä bendejä semmonen paskanvääntöilme naamalla? Jos Michael Angelo on "maailman paras shreddaaja" niin eikö shreddaus olisi kuitenkin enemmän tilulilusviipkriik-vääntöä kuin kunnon kielten riuhtomista?
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
skinkarde
07.10.2003 22:54:35
shreddaaminen on nopeata soittoa jossa vasen käsi tekee isoa liikettä (oikeakätisillä siis). siis sanotaan vaikka että normaalisti jos sahaat asteikkoa semmoselta viiden nauhan alueelta ni sehän voi olla aika helppoakin, mutta kun aletaan vetämään isommalta alalta juttuja niin vasemman käden pitää olla vikkelä muutenkin kuin vain sormista. eli shreddaamaan ei oikein pysty jos on hidas käsi.
-skag!-
Diablero
07.10.2003 23:45:53
Moiset moseilijat on yleensä täysin pellejä. kyllähän noita riittää, tönäse ens kerralla jakkaralta alas
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Hornanturska
08.10.2003 00:02:11
Moiset moseilijat on yleensä täysin pellejä. kyllähän noita riittää, tönäse ens kerralla jakkaralta alas

Perustelisitko tarkemmin miksi hänet pitäisi tönäistä alas jakkaralta? Sen takia että hän on maailman kovimpia shreddaajia?
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
Snowblind
08.10.2003 10:09:20

Oli känninkin läpi hyvin ylimielinen tyyppi

Sitähän ne on :)
Syökää sieniä ja kukoistakaa!
Aardfather
08.10.2003 19:32:23
Siis eikö revitteleminen ole lähinnä jotain, että vedetään pitkiä bendejä semmonen paskanvääntöilme naamalla? Jos Michael Angelo on "maailman paras shreddaaja" niin eikö shreddaus olisi kuitenkin enemmän tilulilusviipkriik-vääntöä kuin kunnon kielten riuhtomista?

No kuten sanoin niin shredding tarkoittaa suomeksi käännettynä revittelyä ja se ei siis silloin tarkoita mitään tiettyä soittatapaa kuten "tiluttelu", ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja revittelevä soittohan tarkoittaa yleensäkin rankkaa soittoa. Jos itse haluat sillä tarkoittaa vain nopeata tiluttelua/skaalojen sahausta niin totta kai voit niin tehdä, mutta muut taas voivat tarkoittaa sillä jotain muuta.
Itse en pidä shreddausta/revittelyä pelkästään edes nopeana soittona vaan ylipäätään rankkana revittelevänä soittona mihin kuuluu niin nopeata soittoa kuin rankkoja venytyksiäkin jne.

Mutta tämähän on "vapaa" maa. :-)

- Aardfather
Cletus Awreetus
08.10.2003 21:23:42
No kuten sanoin niin shredding tarkoittaa suomeksi käännettynä revittelyä ja se ei siis silloin tarkoita mitään tiettyä soittatapaa kuten "tiluttelu", ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja revittelevä soittohan tarkoittaa yleensäkin rankkaa soittoa. Jos itse haluat sillä tarkoittaa vain nopeata tiluttelua/skaalojen sahausta niin totta kai voit niin tehdä, mutta muut taas voivat tarkoittaa sillä jotain muuta.
Itse en pidä shreddausta/revittelyä pelkästään edes nopeana soittona vaan ylipäätään rankkana revittelevänä soittona mihin kuuluu niin nopeata soittoa kuin rankkoja venytyksiäkin jne.

Mutta tämähän on "vapaa" maa. :-)

- Aardfather

Asia selvä!
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
Chemo
09.10.2003 09:10:36 (muokattu 09.10.2003 09:18:11)

Jos tuollaisen kaverin haluaa palauttaa maan pinnalle, sen voi tehdä muutenkin kuin tönäisemällä jakkaralta. Kuten vaikka kysymällä onko keikkaa pukannut.

Edit: Niin siis, itse en ehkä tekisi noin. Tuommoisista pääsee ehkä eroon muutenkin.

Edit 2: Niin en tekisi enää. Kerran nuorena tein. Jumalauta että se heppu suuttui.
Ramalamadingdong.
Aerodactev
10.10.2003 13:47:53
Tais muuten olla Andrey Bolshakov.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Stalwart
12.10.2003 14:10:56

No sen jätkän bändi on varmaan ihan vitun kova...tyyliin "ollaan tehtu demo kaverin neliraurilla" ja vittu täö on ihan hittikamaa varmaan levylafkat hyppii innoisssaan kun kuuleen tän WHOA
VÄKIPÄÄ
12.10.2003 18:54:13
No siis sehän pyysi mua johonkin "bändiinsä" tai edes levylle vetämään bassot! Olisin saanut mainetta, kuulema, kun olisin lähtenyt. Onkohan ollu keikkaa...
Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)