Youni 10.06.2006 16:57:23 | |
---|
Mielestäni olisi hienoa, ettei puututa siihen haunkäyttökommenteilla, jos joku avaa uuden topikin vaikkapa aiheella "Rumpuja ostamassa". Rummut ovat kalliita soittimia ja on hienoa, jos jokaisen hankintoihin voidaan antaa neuvoja yksilöllisesti. Varsinkin aloittelijoiden tulisi saada perustaa ihan uusia topikkeja kama-asioita käsitellen. Kaikilla ei ole nimittäin tuttua, joka näistä asioista tietää. Täällä on osaavaa ja auttavaa väkeä, joka voi neuvoa. Soittamista koskevat topikit ovat kaikki tervetulleita, vaikka haulla löytyisikin jotain vastaavaa. Niitä soittotopikkeja tulee kuitenkin niin vähän. Sitten nämä viestit topikeissa, kiistelty juttu. Aiheeton paskanjauhanta dadaan, mutta jos on kyse vaikkapa kalvoista, niin minun puolestani saa jauhaa sitten paskaa kalvoista. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
Shitmanek 10.06.2006 17:08:02 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että aiheet, joista eniten kuvittelisin ketjuja perustettavan, on käsitelty aika tyhjentävästi FAQ:eissa, ja pienempiä kysymyksiä varten on tuo kysymys&vastaus-thread. Ei järin paljon jää puhuttavaa tai kysyttävää, kun FAQ:n lukemalla saa vastaukset mieltä askarruttaviin asioihin. Lisäksi täällä on aika paljon sellaista porukkaa, joka tietää suunnilleen palstan vakiovastaukset ja suositukset, ja osaavat ilman niitäkin ostaa tavaransa. En nyt sano, että FAQ:t ja muut olisivat pahasta, mutta tällaista mietiskelin. "By the surly beard of Mrifk, Grignr kneels to no man!" -Grignr (The Eye of Argon) |
Jupi57 10.06.2006 19:10:54 | |
---|
siis nyt en ymmärrä? voinhan minä anteeksi pyytää mikäs siinä... Eli anteeksi vain! mutta kertokaa että mistä syystä? Vanha haikka-juttu. Puolestani annan anteeksi ja viduilu loppu nyt. |
fish-eye 10.06.2006 19:26:11 | |
---|
luulet vain että loppuu... Täällä ei eräät henkilöt vain siedä toisia, jos he sanovat jotain joskus oikeinkin. mut toivotaan että tämä paskanjauhanta loppuisi! There is no life like no life! |
Sandwich 10.06.2006 19:32:08 (muokattu 10.06.2006 19:32:21) | |
---|
te ootta ku pikkulapset hiekkalaatikos i rather die standing than live on my knees |
Master 10.06.2006 19:38:34 | |
---|
toivotaan että tämä paskanjauhanta loppuisi! Samaa mieltä.... |
10 vastaan yksi että dirty2 on tv:ssä viiden vuoden sisällä. |
moderndrummer88 10.06.2006 19:53:47 (muokattu 10.06.2006 19:54:05) | |
---|
ihan tyhmä juttu oli. HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Magiz 10.06.2006 20:35:03 | |
---|
mun mielestä olis aika hyvä homma, jos koko keskustelufoorumi vedettäis uusiks. alotettais ihan täysin puhtaalta pöydältä, ni sit ei tarttis suuttua toisillemme, ettemme osaa käyttää hakua. muutenkin vähän avarakatseisuutta, ja ymmärrystä siitä, että foorumille vastatullut haluaa vastauksen kysymykseensä, eikä halua etsiä vastausta monien vanhojen topicien seasta. tällä foorumilla on käsitelty niin moneen kertaan niin monet asiat menneiden vuosien aikana, että olisi ehkä aika aloittaa alusta. tämä tekisi myös mahdottomaksi vuosien takaisten topicien nostamisen. tämä on vain ehdotus. Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija |
TAMAS 10.06.2006 20:44:41 | |
---|
mun mielestä olis aika hyvä homma, jos koko keskustelufoorumi vedettäis uusiks. alotettais ihan täysin puhtaalta pöydältä, ni sit ei tarttis suuttua toisillemme, ettemme osaa käyttää hakua. muutenkin vähän avarakatseisuutta, ja ymmärrystä siitä, että foorumille vastatullut haluaa vastauksen kysymykseensä, eikä halua etsiä vastausta monien vanhojen topicien seasta. tällä foorumilla on käsitelty niin moneen kertaan niin monet asiat menneiden vuosien aikana, että olisi ehkä aika aloittaa alusta. tämä tekisi myös mahdottomaksi vuosien takaisten topicien nostamisen. tämä on vain ehdotus. Tämä olisi muuten oikeasti aika hyvä idea! Kuinkahan moni uusi foorumille tuleva rumpali on tiennyt käyttää hakua, saati edes tiennyt että sellainen on. Minä en itse tiennyt koko *hausta* kun kirjauduin tänne. Silloin toki tiesin, kun joku tokaisi *Käytä hakua perkele* Oli sekin kyllä vastaan otto foorumille tullessa. Toivottavasti tästä päästään eroon. Miettinen! |
moderndrummer88 10.06.2006 20:54:51 | |
---|
Tämä olisi muuten oikeasti aika hyvä idea! Kuinkahan moni uusi foorumille tuleva rumpali on tiennyt käyttää hakua, saati edes tiennyt että sellainen on. Minä en itse tiennyt koko *hausta* kun kirjauduin tänne. Silloin toki tiesin, kun joku tokaisi *Käytä hakua perkele* Oli sekin kyllä vastaan otto foorumille tullessa. Toivottavasti tästä päästään eroon. Jos on uusi tulokas foorumilla niin varmaan olisi hyvä lukea nuo säännöt?! 9. Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu lähiaikoina HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Bacchus 10.06.2006 21:09:44 | |
---|
Tämä olisi muuten oikeasti aika hyvä idea! Kuinkahan moni uusi foorumille tuleva rumpali on tiennyt käyttää hakua, saati edes tiennyt että sellainen on. Minä en itse tiennyt koko *hausta* kun kirjauduin tänne. Silloin toki tiesin, kun joku tokaisi *Käytä hakua perkele* Oli sekin kyllä vastaan otto foorumille tullessa. Toivottavasti tästä päästään eroon. Haulla löytyy niin paljon tietoa, että ei niitä asioita jaksa joka viikko vatvoa uudelleen. |
moderndrummer88 10.06.2006 21:10:51 | |
---|
Haulla löytyy niin paljon tietoa, että ei niitä asioita jaksa joka viikko vatvoa uudelleen. Juuri näin! HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
ddrum54 10.06.2006 21:31:06 | |
---|
10 vastaan yksi että dirty2 on tv:ssä viiden vuoden sisällä. Onko veikkauksia ohjelman nimestä? 2`n 4 |
Youni 10.06.2006 22:13:40 (muokattu 10.06.2006 22:14:21) | |
---|
9. Ennen uuden aiheen aloittamista, käytä keskustelun hakua ja tarkasta ettei samasta aiheesta ole keskusteltu LÄHIAIKOINA. E:Korostan vaan tätä. E2:Onko veikkauksia ohjelman nimestä? BigBrother 2006 Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
Heikki 10.06.2006 22:32:05 | |
---|
Yhyy Yhyy Yhyy |
fish-eye 10.06.2006 23:20:27 | |
---|
mitäköhän nyt taas on tapahtunut kun näin rehataan?:P There is no life like no life! |
Magiz 10.06.2006 23:24:06 | |
---|
mitäköhän nyt taas on tapahtunut kun näin rehataan?:P ei täällä mitään ole tapahtunut. ihmettelen vain että miksi et puhu suomea? :D Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä vastauksia. |
fish-eye 10.06.2006 23:38:30 | |
---|
mitä tarkoitat? There is no life like no life! |
akisetä 11.06.2006 13:44:41 | |
---|
Kyllähän asia on niin, että kiistely ja jopa vi**uilun aloittaminen jostain kalvojen tai peltien paremmuudesta ja valinnoista on kohtuullisen naurettavaa, kun kyseessä kuitenkin niin pitkälti makuasiat. Toinen juttu mikä minua huvittaa, on juuri tämä haun käytöstä meuhkaaminen. Kuinkahan monta topikkia multakin on jäänyt avaamatta, koska tiedän minkälaisia kommentteja alkaa tulemaan jos kysymääni asiaa on sivuttu jossain jopa itse asiaan liittymättömässä keskustelussa esimerkiksi vuonna 2003. Jos ajatellaan näin, että kaikki käyttäisivät ensitöikseen hakua ja sen jälkeen tutkailevat faqit ja kysymys&vastaus topikit läpi, eihän kenenkään enää ikinä tarvitsisi avata yhtään uutta keskustelua. Keskustelua on jo ollut rummuista, puulajeista, pelleistä, kalvoista, hardwaresta ja varmaan kaikesta rumpuihin ja niiden soittoon liittyvästä. Ja niin on vastaavasti myös muiden soittimien keskusteluissa. Mutta... Ei se toimi niin. Se vaan ei toimi niin. Toki on ymmärrettävää laittaa lukkoa/huomauttaa jos samasta asiasta avataan uusi topic joka toinen päivä tai jotain vastaavaa. Mutta muutoin, onko se niin äärettömän kamalaa jos joku kysyy uudelleen jotain asiaa, jota on saatettu käsitellä vaikka vuosi sitten??? Vaikka halutakseen vain uusinta tietoa kyseisestä asiasta. Tuosta olen erityisen paljon samaa mieltä, että etenkin uusien ja aloittelevien soittajien tulisi saada vapaasti aloittaa uusi topic ja kysellä kamoista jne, ilman että ensimmäset vastaukset ovat tyyliä "käytä hakua" "tiedätkö mikä on google" "onhan tästä ollut jo juttua" tai "taas näitä, lukkoa!" |