carnation 09.06.2006 16:32:41 | |
---|
Kysy Agnus Youngilta. Tai Cannibal Corpsen pojilta. Mutta Slayerista, miksi tuota uutta Eternal Pyre -ep:tä kutsutaan eepeeksi, jos sillä on yksi ainoa biisi (sekin tulevalta albumilta) ja kylkiäisenä pari hassua videota? Ei aivan minun käsitykseni ep:stä. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Kakemakeväke 09.06.2006 16:35:05 | |
---|
Tulin tarkastamaan tämän keskustelun, kun kuulin Slayerin tulevan Suomeen. Olen näköjään jo kaikesta pahasti jälkijunassa. "Mikä vitun Cult? Kuunnellaanpa... Jaa..." Kyllähän tää potkii, niin kuin Slayerin pitäisikin, eli hankintaan tämäkin levy menee, uskoisin. Toisaalta, monta kertaa rahapulassa Slayerin missanneena en voi kuin toivoa, että tilanne näyttää valoisammalta 4.7. Vielä pitää sanoa noista lyriikoista, joista on hirveästi vääntöä tässä ollut. Täällä pari kirjoittajaa jo kirjoittikin nämä pointit, mutta haluan vielä ilmaista ne omina mielipiteinäni. Slayer nyt on Slayer. Lyriikat ovat sitä myös. Ja se toinen pointti on se hilpeys, mikä tämmöisessä sarkastisuudessa ja ironisuudessaan iskee jo pikkuhiljaa campin puolelle. Siis, hei, oikeesti, ihan tosi, ja kaikkea muuta: "The target's fucking Jesus Christ The one I'd love to sacrifice I'd nail him to the crucifix" "Jack of All Trades is a Master of Nothing" |
Super-Jari 09.06.2006 16:53:07 | |
---|
Tai Cannibal Corpsen pojilta. Höh, onhan niillä levyillä hirveitä eroja. Varsinkin vanhassa ja uudessa tuotannossa keskenään. t. fanipoika |
Benizakura 09.06.2006 16:57:26 | |
---|
On muuten hel-vetin paskat introt jihadissa ja cultissa. |
Sahtimies666 09.06.2006 17:37:45 | |
---|
Ei kyllä napannu ainakaan ihan ykösellä tuo cult...kattoo mitä aika tuo tullessaan "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
zuppermuhle 09.06.2006 18:20:34 | |
---|
On muuten hel-vetin paskat introt jihadissa ja cultissa. Cultissä on ihan menevä. Jihad on taas ihan outo. "By bashing his music, you only prove your own ignorance and stupidity. If you don't understand virtuoso-style guitar playing, too bad for you.
" - "Stuntguitar" Francesco Farerin soitosta. |
Seppo_Howitzer 09.06.2006 18:40:51 | |
---|
Cultissä on ihan menevä. Jihad on taas ihan outo. Samaa mieltä. Huh tuo Jihad on kova biisi. Parhaita Slayer-vetoja vuosikausiin. Jeff Hanneman osaa. |
Ben_D 10.06.2006 11:41:21 | |
---|
Vitut introista...nyt ei pidä valittaa kun Slayer on vihdoinkin tehny uutta ja helvetin paljon parempaa matskua kun edellisellä... |
bubi 10.06.2006 12:03:41 (muokattu 10.06.2006 12:03:48) | |
---|
Vitut introista...nyt ei pidä valittaa kun Slayer on vihdoinkin tehny uutta ja helvetin paljon parempaa matskua kun edellisellä... Mä luulin aluksi intron aikana, että oliko joku shuffle päällä winampis!!! noo.. tähän asti paras näistä kolmesta.. poltin just levylle.. autolla suunta kohti frankfurttia (MM-futista), jaksaakohan vetää repeatillä koko matkan?? |
Seppo_Howitzer 10.06.2006 12:04:23 (muokattu 10.06.2006 12:06:37) | |
---|
Uuden levyn nimi Christ Illusion ja se julkaistaan elokuussa. Minulla alkaa olla odotukset jo todella korkealla. Toivottavasti ei tule pettymystä. |
Uuden levyn nimi Christ Illusion ja se julkaistaan elokuussa. Minulla alkaa olla odotukset jo todella korkealla. Toivottavasti ei tule pettymystä. Eikös se julkaista heinäkuun lopulla ja joku taisi sanoa aiemmin että sen nimi olisi the eternal six? Se nyt vaan on semmosta |
Seppo_Howitzer 10.06.2006 12:30:05 | |
---|
Eikös se julkaista heinäkuun lopulla ja joku taisi sanoa aiemmin että sen nimi olisi the eternal six? SLAYER have set "Christ Illusion" as the title of their new album, due on August 8, 2006 via American Recordings/Warner Bros. Records (NOTE: The release date change was first reported by BLABBERMOUTH.NET yesterday). "Christ Illusion" is SLAYER's first new studio album since 2001, and the first recorded by the band's original line-up — Kerry King (guitars); Tom Araya (bass, vocals); Jeff Hanneman (guitars); Dave Lombardo (drums) — since 1990's "Seasons In The Abyss". "Christ Illusion" was produced by Josh Abraham and executive produced by Rick Rubin. "Christ Illusion" deals with familiar SLAYER themes — god, religion, hate, and war. Songtitles set to appear on the CD include: 01. Flesh Storm 02. Catalyst 03. Eyes of the Insane 04. Jihad 05. Skeleton Christ 06. Consfearacy 07. Black Serenade 08. Catatonic 09. Cult 10. Supremist |
Ben_D 10.06.2006 12:34:41 | |
---|
Mä luulin aluksi intron aikana, että oliko joku shuffle päällä winampis!!! noo.. tähän asti paras näistä kolmesta.. poltin just levylle.. autolla suunta kohti frankfurttia (MM-futista), jaksaakohan vetää repeatillä koko matkan?? Olen kade...mulla liehuu jo himassa terassilla Argentiinan lippu. Tänään on meikäläisen juhlapäivä... |
meekz 11.06.2006 13:39:29 | |
---|
purskahdin nauruun kun kuulin ton Jihadin intron..hahaha mut biisi on hyvä Cult on noist kolmest kovin. Ais of de insein kuulostaa smashing pumpkinsilta alussa hahahah mut ei huono biisi toikaan in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
zeta 11.06.2006 13:44:51 | |
---|
Ei oikein vakuuta noi biisit, ei sitten yhtään. Jotenkin aika mielikuvituksettoman kuuloista riffittelyä. |
zeta 11.06.2006 13:51:25 | |
---|
Olen kade...mulla liehuu jo himassa terassilla Argentiinan lippu. Tänään on meikäläisen juhlapäivä... ORANJE!!! (Voisiko enempää off-topiciksi mennä?) |
Lapis 11.06.2006 15:28:48 | |
---|
Ei oikein vakuuta noi biisit, ei sitten yhtään. Jotenkin aika mielikuvituksettoman kuuloista riffittelyä. http://www.tiktak.fi/ |
Ben_D 11.06.2006 17:03:44 (muokattu 11.06.2006 17:29:17) | |
---|
|
zeta 11.06.2006 17:14:37 | |
---|
|
carnation 11.06.2006 18:35:13 | |
---|
Tosi nerokas kuitti. Käytä nyt edes vähän mielikuvitusta. Ei ole kuitenkaan pakko, eihän Slayerikaan käytä. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |