yellow 09.06.2006 18:32:13 | |
---|
Ensi viikolla se sitten ilmestyy. Nimibiisi on radiosta kuultu ja hyvin potkii. Pikasen erilaista kuin ennen, mutta hyvin potkii. Toisenkin biisin olen kuullut, nimeltään "Sotureille". Se on totaalista soturijunttausta, armoton keikkabiisi. Menkäähän veljet levykauppaan ensi keskiviikkona :) |
Bacchus 09.06.2006 18:51:18 | |
---|
Eikös se ole vähän niin, että hyvä vitsi menee pilalle kun sen kertoo toisen kerran... |
migreeni 09.06.2006 19:03:41 | |
---|
Eikös se ole vähän niin, että hyvä vitsi menee pilalle kun sen kertoo toisen kerran... Komp, komp. |
aikavaikea 09.06.2006 20:10:11 (muokattu 09.06.2006 20:10:46) | |
---|
Eikös se ole vähän niin, että hyvä vitsi menee pilalle kun sen kertoo toisen kerran... Mä en nyt ymmärtänyt tätä sun vitsiä. Valaisetko, kiitos? Vai tuliko tämä väärään ketjuun? E: Vai liittyikö tuo komp, komp siihen juttuun oleellisesti? "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
Räkkipeli 09.06.2006 20:14:17 | |
---|
Älkääs nyt. Suomen hevikansa saisi olla ylpeitä herroista, jotka toden teolla yrittää mainostaa metallimusiikkia tavallisille pulliaisille median kautta. Onhan selvää, että Teräsbetonin musiikki on suomen muuhun metalliin verrattuna aikamoista jammailua, eikä vaadi paljon kenenkään kapasiteetilta pysyä mukana siinä, mutta ideahan siinä on varsin hyvä. On selvää, että yhtye otettiin alussa, ehkä vieläkin, melkoisena vitsinä, mutta loppujen lopuksi se osoitti että he ovat tosiaialla liikenteessä. Meidän heviknasa tarvitsee juuri tuollaisia, supliikkisia, ehkä hieman pellejä puhumaan puolestaan, sillä suoraan sanottuna näyttää siltä että ainoastaan senlaiset pääsee paremmin julkisuuteen esittämään mielipiteitään, kun sitten esimerkiksi joku paljon raskaampi bändi. Se kertoo minusta siitä että ainoastaan pelle hevarit hyväksytään paremmin, kuin sitten, voisiko sanoa, kunnon hevityöläiset. |
Bacchus 09.06.2006 20:17:31 (muokattu 09.06.2006 20:19:19) | |
---|
Älkääs nyt. Suomen hevikansa saisi olla ylpeitä herroista, jotka toden teolla yrittää mainostaa... Tarkoitukseni ei todellakaan ollut väheksyä Teräsbetonia. Pointtini oli se, että Teräsbetonin ensimmäinen levy oli sellaista mukavaa heavykliseille naureskelua. Sellaisesta hommasta menee jotenkin maku, kun sitä ruvetaan toistamaan. EDIT: Mä en nyt ymmärtänyt tätä sun vitsiä. Valaisetko, kiitos? Vai tuliko tämä väärään ketjuun? Auttoiko ylläoleva selvennökseksi? |
yellow 09.06.2006 20:26:38 | |
---|
Tarkoitukseni ei todellakaan ollut väheksyä Teräsbetonia. Pointtini oli se, että Teräsbetonin ensimmäinen levy oli sellaista mukavaa heavykliseille naureskelua. Sellaisesta hommasta menee jotenkin maku, kun sitä ruvetaan toistamaan.
Kakkoslevyn juuri äsken kuultuani (oli vuotanut nettiin kokonaisuudessaan) voin sanoa, että bändi ei toista itseään uudella levyllä. Sanoitukset ja sävellykset ovat saaneet uudenlaisia ulottuvuuksia. Erilaista meininkiä on luvassa, toki mukana on parikin mahtipontista soturiveisua, mutta mikäs siinä. Kuunnelkaa edes, ennenkuin lyttäätte. Levy tulee myymään kuitenkin aika paljon kuitenkin. |
Bacchus 09.06.2006 20:29:06 | |
---|
Kakkoslevyn juuri äsken kuultuani (oli vuotanut nettiin kokonaisuudessaan) voin sanoa, että bändi ei toista itseään uudella levyllä. Sanoitukset ja sävellykset ovat saaneet uudenlaisia ulottuvuuksia. Erilaista meininkiä on luvassa, toki mukana on parikin mahtipontista soturiveisua, mutta mikäs siinä. Kuunnelkaa edes, ennenkuin lyttäätte. Levy tulee myymään kuitenkin aika paljon kuitenkin. Juu, ei ollut tarkoitus lytätä mitään, tälläiset vain ovat ennakkofiilikset. |
aikavaikea 09.06.2006 20:35:19 | |
---|
Auttoiko ylläoleva selvennökseksi? Kyllä joo. Tuo sun juttu on just tota mitä pitää sanoa. "Money get back / I'm all right, Jack / Keep your hands off my stack / New car / Caviar / Four star daydream / Think I'll buy me a football team." |
kid ego 09.06.2006 21:11:18 | |
---|
Eikös se ole vähän niin, että hyvä vitsi menee pilalle kun sen kertoo toisen kerran... No mitä tuossa toukokuun lopussa näin Teräsbetonin livenä, niin parempaan suuntaan on koko ajan menty. En tiedä miksi suomeksi laulavia paidattomia herrasmiehiä nimitetään vitsiksi, vaikka biisit toimii kuin junan vessa. Eli vitun hyvin. Uudet biisit olivat myöskin tosi hyviä, kolme niitä vetivät. Levy menee varmasti ostoon. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
Nieby 10.06.2006 01:25:06 | |
---|
oishan se niitte musa ihan hyvää joo, mutta ne sanotukset menee mun mielestä yli.. vähemmän sanojen metalli,sydän,soturi, jne.. toistoa niin hyvä olisi... rautakamiina syttyy ja lämmittää.. ei saatana. |
Angus 10.06.2006 01:53:43 | |
---|
Onhan selvää, että Teräsbetonin musiikki on suomen muuhun metalliin verrattuna aikamoista jammailua, eikä vaadi paljon kenenkään kapasiteetilta pysyä mukana siinä Kommentoimatta itse Teräsbetoni-yhtyeeseen mitenkään, mutta missä välissä muka hevistä, tai rokista ylipäänsä, on tullut musiikkia jonka pitäisi olla jotenkin vaikeammin ymmärretävää ja jotain todella uutta ja mullistavaa? Helvetin hienoa mun mielestä vaan, että joku tekee kunnon rehellistä ja ns. "yksinkertaista" (kuten jotkut saattavat tietääkin, usein se yksinkertaisin vaihtoehto on se paras) musiikkia, mihin on helppo tarttua ja vaikka aloittelevien kitaristienkin soitella mukana. |
Mechanizm 10.06.2006 02:02:10 | |
---|
Well, isn't that what you're supposed to do with shit? Scrape it up with a little shovel? |
rautakamiina syttyy ja lämmittää.. ei saatana. No niin just, mistähän sä oot saanu päähäs että sekin ois Teräsbetonin biisi? Hoho. Uudesta materiaalista oon kuullut vaan Älä mene metsään -biisin, joka kyllä reväytti nimellään. :D Hyvä biisi kuitenkin, levyä odotellessa. "Oon liian kompakti." -Mimi |
Super-Jari 10.06.2006 10:40:20 | |
---|
Kommentoimatta itse Teräsbetoni-yhtyeeseen mitenkään, mutta missä välissä muka hevistä, tai rokista ylipäänsä, on tullut musiikkia jonka pitäisi olla jotenkin vaikeammin ymmärretävää ja jotain todella uutta ja mullistavaa? Helvetin hienoa mun mielestä vaan, että joku tekee kunnon rehellistä ja ns. "yksinkertaista" (kuten jotkut saattavat tietääkin, usein se yksinkertaisin vaihtoehto on se paras) musiikkia, mihin on helppo tarttua ja vaikka aloittelevien kitaristienkin soitella mukana. Olen pitänyt sinua aina fiksuna jätkänä. Yksinkertaista musiikkia yksinkertaisille ihmisille. |
Lapis 10.06.2006 12:18:27 | |
---|
|
lord of this world 10.06.2006 13:46:32 | |
---|
Radiossa on soinu myös biisi nimeltä ´Älä mene metsään´, joka on aivan omaa luokkaansa verrattuna kaikkeen mitä on Suomeksi hevissä aiemmin tehty. Varma kesähitti, metallisteille. Nousi kyllä rispektit kattoon bändiä kohtaan. Mä tuun munakennottaan sua! |
rpel 10.06.2006 17:34:07 | |
---|
"Älä Mene Metsään" on kyllä mainio ralli, parempi kuin tuo nimibiisi (Vaadimme Metallia). Muista sanat viisaan miehen: älä mene metsään |
Witchhammer-Jak 10.06.2006 18:58:19 | |
---|
|
FatSam 10.06.2006 21:36:34 | |
---|
"Älä Mene Metsään" on kyllä mainio ralli, parempi kuin tuo nimibiisi (Vaadimme Metallia). Joo, kuulin tossa automatkalla tuon Vaadimme Metallia. Oli se ihan hyvä, mutta tuo Älä Mene Metsään on kyllä yliveto. |