Aihe: Reason Adapted vinkuu
1
milcoin
10.06.2006 00:02:09
Eli Digi 002:n mukana tullut riisuttu Reason ei ulosta kunnon ääntä vaan vinkuu sillai jännästi ja siinä vingussa on sellanen delayefekti.

- Rewire pelittää koska midi menee reasonille ja sieltä tulee se vinku takas.

- Asensin ohjelman kertaalleen uudestaan, boottasin koneen, tein uuden session, käynnistin ohjelmat (PT ja Reason) eri järjestyksessä.

- Homma toimi vielä Minimacilla mutta ei tolla G5:lla.

Bugi?
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
loosah
10.06.2006 00:10:53 (muokattu 10.06.2006 00:12:01)
Paha vastata... Mutta eikö reason kuitenki käynnisty oikein, ku avaa eka PT-session, teet raidan ja sieltä sitten rtas-plugeista reason? Eiks se näin päin pitäis muutenki käynnistää?

edit: onpa mula taas hyvä soomikielit....
GIGO
milcoin
10.06.2006 00:13:28
Paha vastata... Mutta eikö reason kuitenki käynnisty oikein, ku avaa eka PT-session, teet raidan ja sieltä sitten rtas-plugeista reason? Eiks se näin päin pitäismuutenki käynnistää?

Juu noin se menee. Voi sen reasonin käynnistää ensinkin. Sit vaan luot PT:stä sen Rewire-kytkennän. Eli sit kun suljet session ja avaat toisen, Reason voi jäädä auki. Näin mä muistelisin.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
loosah
10.06.2006 00:16:29 (muokattu 10.06.2006 00:18:04)
Juu noin se menee. Voi sen reasonin käynnistää ensinkin. Sit vaan luot PT:stä sen Rewire-kytkennän. Eli sit kun suljet session ja avaat toisen, Reason voi jäädä auki. Näin mä muistelisin.

Voi toki, eikä HD:lla tarvitse muutenkaan erikseen mitään rewire-kytkentää luoda, mutta... Erikoinen vika kuitenkin. bugi siis ilmeisesti?!?

Voithan sä muuten koittaa käyttää tota vinkua jotenkin musikaalisestikin? = )
GIGO
milcoin
10.06.2006 00:19:05 (muokattu 10.06.2006 00:20:28)
Voi toki, eikä HD:lla tarvitse muutenkaan erikseen mitään rewire-kytkentää luoda, mutta... Erikoinen vika kuitenkin. bugi siis ilmeisesti?!?

Eli se luodaan avaamalla reason-"plugari". Myös HD:ssa.

Hyviä vinkkejä satelee:)
loosah
10.06.2006 00:22:40
Eli se luodaan avaamalla reason-"plugari". Myös HD:ssa.

No joo... miten sen nyt sitten tahtoo sanoa. Kuitenkin esim. soundminer-ohjelma (rtas-plugarina) tarvitsee erikseen rewire-enabled komennon. Kuvittelin, että tarkoitit tällaista. Digi002 ei oo tuttu. Olen siis hiljaa.
GIGO
Mikael
10.06.2006 00:48:29

Muistaakseni Neljä Ruuvia ja Notefix -hahmoilla oli aikanaan jotain vinkunaa noiden powermacien kanssa... Mulla ei oo tolla samalla setupilla mitään ongelmia tai sit oon kuuro.
Siitä mistä aita on matalin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)