Aihe: Fifa World Cup 2006 Germany
1 2 3 4 511 12 13 14 1529 30 31 32 33
greshgurt
09.06.2006 18:13:39
55 min, alkaa Costa Rican pieksentä.....:-)

Miten kävi avausottelussa neljä vuotta sitten? :-)
Olen tietoisesti nai(i)vi.
texjazz
09.06.2006 18:15:04

Kävin pistämässä tulosvetoa. 2-0 Costa Ricalle!

Jos tämä tulos tulee, missä tarjoilet meille olutta? Voipi olla, että jäänee kahvin juonniksi.

Sympatiat Afrikan joukkueiden puolella, usko jossain muualla.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
Jani The Rock
09.06.2006 18:17:35

Helkkarin kiintosat matsit odotettavissa. Saas nähdä onko sakemanneilla kipsi päällä... Veikataan Saksalle 3 - 0.
The road never ends for me, kid.
texjazz
09.06.2006 18:27:09

Kahn toivoo, että joku Costa Rican maalitykki horjuttaisi Lehmannin itseluottamusta helpolla maalilla.
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
Qsysi
09.06.2006 18:27:32
Helkkarin kiintosat matsit odotettavissa. Saas nähdä onko sakemanneilla kipsi päällä... Veikataan Saksalle 2 - 1.

Armottomat paineet, Costa Rica hallitsee ensimmäisen puoliajan ja mänöö johtohon. Puoliajalla David Hasselhoff käy haukkumassa Saksan pelaajia sioiksi ja kertoo heidän tuovan häpeää suvuilleen jos menevät häviämään. Sekä uhkaa hajottaa pukuhuoneen seinällä roikkuvan oman kuvansa.
8 FOOT LATEX SATAN WINGS! V.L.K #34
Mika Antero
09.06.2006 18:34:53
Ei kestä arjalainen painetta, kahvimaa voittaa 1-0.

Tuskin.
MV
09.06.2006 21:45:03
Ärsyttikö ketään muuta kuvaaminen liian korkealta?
LORDI PERKELE!
ozmo
09.06.2006 21:50:33
Heh, ei vittu että oli nimittäin meininkiä kun Brandenburger Torin jättiscreeniltä katsoin pelin tuhansien kännisten saksalaisten kanssa! :) Meinaan neljäs maali räjäytti porukan ihan totaalisesti...
Ny on keskusta ihan sekaisin, Ku' Damm on täynnä pelkästään saksanlippuihin verhottuja autoja ja torvet pauhaa... Ihan älytöntä! :)
Ajattelin vaan tällaista raporttia nettikahvilasta pistää kun pitää vähän jalkoja lepuuttaa ennen kuin iskee Berliinin kaduille riehumaan... Näin. "FI-NA-LE BERLIN!!":D
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
greshgurt
09.06.2006 21:50:46

Ärsytti ainakin alussa niin että kirosanoja lensi. Mutta jotenkin hommaan tottui ja pääsi sisään ja... ärsytys unohtui.

Paitsiomaaleille ei kyllä voi mitään, mutta tästä on hyvä jatkaa.

Montas paitsiomaalia näin? Noh, ehkä se Costa Rican toinen oli hitusen paitsion puolella.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
DJKaaos
09.06.2006 21:51:27

Kyllä. Täysin käsittämätön kuvauskorkeus.

Lisäksi ärsytti hidastuksien hinkkaaminen vain yhdestä kuvakulmasta. Lahmin veto tuli varmaan kymmenen kertaa tasan samasta kohdasta.

Ala-arvoista toistaiseksi.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
VR
09.06.2006 21:53:04
Joo-o. Vähän näytti epävarmalta tuo germaanien puolustuspeli. Alussa näytti että Sakemanni jyrää kahvimaan ihan täysin, mutta vanha kunnon Paulo Wanchope väläytteli niitä maalintekijän lahjojaan, joten eipä ollutkaan ihan läpihuutomatsi. Melko ponnetonta peliä oli kuitenkin molemmilta joukkueilta, eikä saatu mitän trilleriä aikaiseksi. Ihan hyvä avausottelu ja Saksa tulee olemaan kova, kunhan Ballack tulee takaisin.

Kisojen ykkösjoukkue on kuitenkin Tshekki, jos pystyy vielä vähän petraamaan viime EM-kisoista. On taitoa ja nopeutta, sekä uskomaton voitontahto! Loistava joukkue kaikin puolin, ja mun sympatiat on ainakin tshekkien puolella Em-kisojen pettymyksen jälkeen.
Everything is a OK!
leka
09.06.2006 21:58:07
Meksiko voittaa koko potin.
Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus!
Metallityöläinen
10.06.2006 00:02:18
Toivottavasti Tsekki voittaa. Muuten ei mitään väliä, mutta olen loppuottelun aikaan Prahassa ja kiinnostaisi nähdä siellä kunnon bileet.
IMIK #24
MrHands
10.06.2006 02:02:40
Kyllä. Täysin käsittämätön kuvauskorkeus.

Jää kaikki ne hienot, TAITURIMAISET yksityiskohdat näkemättä. Hitottaa.
carlos
10.06.2006 02:12:33
En tiiä kuvauksista, mut fiilis on hyvä! Just hankittiin tänne uus televiissiokin ja grilli oli tänäänkin päällä: kisastudio on siis just passeli. :)

Huomenna pitää käydä pelaamassa pitkää vetoa. Kovalla panoksella tän päivän pari euroa takas: Paraguay vie Englantia, Ruotsi T&T:tä ja Argentiina harmittavasti Norsunluurannikkoa.

Pääasia on, että Englanti tippuu mahdollisimman alkuvaiheessa.
carlos
10.06.2006 02:16:28
Kaikki pelailemaan fantasy-manageria tuon World Cupin tiimoilta sitten. Osoitteesta: http://fpli.premierleague.com/ löytyy peli, jossa valitaan 12-miehen joukkue (yksi siis vaihtomiehenä) Englannin kentillä ammatikseen futaavista pelaajista. Muusikoiden.netin oma liiga on jo pystyssä ja tällä koodilla pääsee mukaan: 40452-9058

Kärjessä näyttäis olevan parisen tyyppiä kolmella pisteellä! :) Takaa vielä tullaan; itse jaksoin tutustua sääntöihin vasta nytten :D tähänhän voisi paneutua!
Terminaattori
10.06.2006 04:20:37 (muokattu 10.06.2006 04:26:05)
Humanoidit johtaa odotetusti fantasyfootballia ensimmäisen päivän jälkeen. Tiedän, olen paras.
soitellen sotaan
M-Juhana
10.06.2006 09:10:54 (muokattu 10.06.2006 09:11:30)

No niin, olipa nihkeä avaus. Tulos ok, pelillisesti ei paljon käteen jäänyt. Costa Ricalla kolme paikkaa, kaks maalia. Onneksi Saksa teki riittävästi maaleja. Jos Costa Ricalla olisi ollut puolustus, niin tulos olisi voinut olla toinenkin. No maalit ratkaisee. Fringsin maali saattaa jäädä kisojen top vitoseen.
1954 Bern 1974 München 1990 Rome 2006 Berlin ?
aleksi
10.06.2006 11:26:34
Fringsin maali saattaa jäädä kisojen top vitoseen.

Mun mielestä se Lahmin maali oli paljon tyylikkäämpi. Frings toki veti kaukaa, mutta mikään pommi se ei ollut - ennemminkin vastustamaton.

Fantasyjoukkueen rakentaminen näyttää ainakin mulla menneen vähän huonosti. Lahm oli tarkoitus ottaa, mutta hän oli silloin loukkaantuneena eikä toiveet avaukseen toipumisesta olleet kovinkaan kummoiset. Samoin sikatiikeri oli mukana paperilla pitkään. No, toisaalta yksikään joukkueeni pelaajista ei ole vielä pelannut, joten...
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)