Aihe: Tupliksen huolto.
1
JanneeBDB
30.11.2002 20:29:30

Hep, mulla on ruvennu toi tuplis (DW 7002) tos nyt vähän kitisemään ja paukkumaan, eli se vissiin kaipaas vähän vuosihuoltoa!

Elikkä milläköhän aineilla sitä kannattais rasvata ja mihin paikkoihin ensisijaisesti? Ja kannattaako samalla tarkistaa jotain muuta oleellista?

Tänx...
T Mustonen
01.12.2002 01:11:53
Ompelukoneöljy käy hyvin. Siitä vaan nykimään äitiä helmasta...

Ja eipä tuosssa DW:n 7000:ssa - kuten muissakaan - kovin montaa vaihtoehtoa ole, mihin sitä öljyä yleensä edes voi tunkea. Silmä käteen.
kkeppana
09.10.2003 16:40:36
Hmph, mun IC on alkanut kitisemään oikein kunnolla (vasenta pedaalia polkiessa). Tai oikeastaan se narisee. Olen kyllä säännöllisesti rasvannut sitä kaikkialta. Pitänee pistää se osiksi ja uittaa kaikki osat öljyssä...
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
ziggy
09.10.2003 17:17:59

Mulla kitisi toi oma rakas tuplis nii perhanasti eti sitä enää kestäny, joten upotin koko homman rasvaan ja kitinä loppui.=) Siis tosissaan mulla kitisi laakerit ja jouset ja teleskoopin pallonivelet. Viimesimmät kitisi eniten joten ne kannattaa tsekata. Ja jos niissä on samanlaiset pallonvelet ku mun mapexeissa ja niihin ei pääse käsiksi ni mä ainaki puukolla aukasinne muovijutut niistä nivelien päältä. Sis pieni reikä ja rasvaa perään.
"Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala
jussiohman
09.10.2003 18:39:33
Mä pistin Pearleihin crc:tä ja kitinää ei enää ole!
"Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa
WyW
10.10.2003 01:23:25

CRC:n sitkostettu voiteluöljy on hyvää, itse käytän Gibraltarin tai Taman pedaaliöljyjä (merkkiriippuvainen pakiainen kun olen).... CRC on siitä hyvää, että se suorastaan hakeutuu joka prkleen koloon.. loistavaa kamaa!!!

Jeps sama aine, IC:hen meni ku veitsi vanhaan ihmiseen. Kannattaa ne niveletkin sitten tsekata, voi kaivata vaihtoakin jopa.
Pööp.
kkeppana
10.10.2003 07:49:01
Tota CRC:tä mäkin olen niihin pistänyt, ja oon kanssa joka koloon yrittänyt tunkea. Ei ole hirveästi auttanut, ehkä vaan pitäisi purkaa se jne...
Nivelistä vielä sen verran, että pedaali on reilun vuoden vanha, joten ei kai niitten pitäisi vielä olla vaihtokunnossa.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)