KoRn88. 05.03.2003 21:49:20 | |
---|
Paiste 802 ja Millenium spläsh.. Ei ei, Käytä ne rahat vaan yhteen parempaan peltiin tulee ajan mittaan halvemmaksi kun ei tarvi huonolaatuisia kamoja vaihdella parempiin. hehe myöhästä. mut se 802 crash on kyllä oikeesti yllättävän hyvä hintaan nähden. siis oikeesti. Ja siitä splashista vielä sen verran että onhan se millenium ja blaa blaa blaa mutta kyllä sillä soittaa. se on siis yllättävän hyvä milleniumiksi.
------------Stampeden rumpali--------------- |
JanneO 06.03.2003 09:53:28 | |
---|
Millenium splash... saakelin kallis tuhkakuppi jossa vielä kaikenlisäksi on reikä pohjassa... ei hyvä. Ja kyllä tuossa rautaromussakin on eroja. Pitkässä juoksussa seosmetallista tehdyt halppikset menettää kierteensä, roudauksessa lähtee kiilto pinnasta, tai mikä lienee ihmekromi-kopio niissä onkaan. Varmaan ihan ok sellaisessa käytössä jossa ei tarvii purkaa ja kasata jatkuvalla syötöllä niitä, mutta jos tosiaan jotain keikkaa heität, niin ei ole pitkäikäisiä vempeleitä. Viimeinen tuttu ja varsin toimiva sananparsi: "köyhän ei kannata halpaa ostaa" |
Mikko A 06.03.2003 11:17:50 | |
---|
Paiste 802 ja Millenium spläsh.. Ei ei, Käytä ne rahat vaan yhteen parempaan peltiin tulee ajan mittaan halvemmaksi kun ei tarvi huonolaatuisia kamoja vaihdella parempiin. Jos on kaikki muut pellit tuommosia vähän halvempia ja ne tuntuu kuitenkin hyviltä omaan tarpeeseen, niin ei oo kyllä mitään järkeä ostaa siihen sekaan mitään vitun hyvää kilpeä, kun sitten alkaa vaan ketuttaan ne entiset pellit, eikä ne varmaan ees soi hyvin yhteen ne kalliit ja halvat pellit meinaan... Jos vaihtaa halvat pellit kalliisiin niin vaihtaa sitten kerralla! Niin mä ainaki tekisin. Ja jos ei oo vielä tarvetta/varaa vaihtaa koko satsia ja tarvii kuitenki uuden niin ostaa sitten niitä halvempia. ~Solitary shell~ |
KoRn88. 06.03.2003 15:31:51 | |
---|
Millenium splash... saakelin kallis tuhkakuppi jossa vielä kaikenlisäksi on reikä pohjassa... ei hyvä. Juu no tota en mä sanonukkaa että se nyt mikään kauheen hyvä ois mut se on MILLENIUMIKS hyvä. kyllä sä käsität. Varmaan ihan ok sellaisessa käytössä jossa ei tarvii purkaa ja kasata jatkuvalla syötöllä niitä, mutta jos tosiaan jotain keikkaa heität, niin ei ole pitkäikäisiä vempeleitä. Joo en mä sen milleniumin kans varmaan keikalle lähtiskään. Se oli vaan semmonen "kokeilu", että ku se on nii halpa nii voiko siitä olla mihinkää ja sillee... mut kyllä se paiste 802 on edelleenki minusta aivan vitun hyvä hintaan nähden. sillä vois kehata ehkä keikanki vetää. ------------Stampeden rumpali--------------- |
PolkaTulk 06.03.2003 16:20:41 (muokattu 06.03.2003 16:21:15) | |
---|
Mulla on Thomannilta tilatty Millenium-ständi, heavy duty -malli... helvetin tukeva vehje, yllätyin positiivisesti. minullakin tuollainen on mutta se nyt ei kelpaa muille ku kunnon metallimiehille!!minimikorkeus on niin noh,korkea että sitä saa 180 senttinenkin kaveri kurkotella kunnolla ennenkun siihen rideen saa kunnon lyönnin ja ranteethan siinä menee.ostakaa jotain muuta.Ennen vihasin tamaa sydämeni pohjasta niin kuin kunnon punkkarin tuleekin mutta nyt asia on toisin sita saa mistä maksaa. |
KoRn88. 06.03.2003 16:43:25 | |
---|
Ennen vihasin tamaa sydämeni pohjasta niin kuin kunnon punkkarin tuleekin mutta nyt asia on toisin sita saa mistä maksaa. Tota mä en kyllä tienny et punkkarit vihaa tamaa. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Joku vaa 07.03.2003 14:46:33 | |
---|
Sun Kannattas korn vaihtaa settiis kalvot ja osa hardwarea ennenkö meet ostelee mitää "turhaa". Rumpu penkki ois myös hyvä ostos... |
ppsa 07.03.2003 19:00:48 | |
---|
kyl toi 802 on ihan käypä crash. ja on se ainakin mulla ollut setissä muutamalla keikalla... Millainen se klämppi sitten oli? Hyvä vai huono? tuohon hintaan kyllä voi ostaa pelkän klämpin et se nyt on pelkkää plussaa jos siihen joku milleniumkin tulee. |
JanneeBDB 07.03.2003 19:17:30 | |
---|
Mulla on myös tuo 8" millenium tai oikeastaan headliner splash. Sen saundi on "normaalisti" aivan kauhea, mutta olen kääntänyt spläshin nurin-niskoin, eli 'plumsauttanut' sen sillälailla jännästi ja saundi parani 200% Kuulostaa ehkä oudolta, mutta toimi ainakin minulla :) JS.JJS.JJJS. |
KoRn88. 07.03.2003 21:39:59 | |
---|
Sun Kannattas korn vaihtaa settiis kalvot ja osa hardwarea ennenkö meet ostelee mitää "turhaa". Rumpu penkki ois myös hyvä ostos... totaa jooh eli kalvot on vaihettu mut tomeihin pitäs vielä vaihtaa mut ne mä vaihan sit kaikki kerralla joskus ku on rahaa. rumpupenkki mulla on. ja eikös pedaalitki lasketa hardwareks. tilasin nimittäin viime viikolla taman iron cobra tupliksen mut se tulee ens viikolla. ------------Stampeden rumpali--------------- |
KoRn88. 07.03.2003 21:43:10 | |
---|
kyl toi 802 on ihan käypä crash. ja on se ainakin mulla ollut setissä muutamalla keikalla... Millainen se klämppi sitten oli? Hyvä vai huono? tuohon hintaan kyllä voi ostaa pelkän klämpin et se nyt on pelkkää plussaa jos siihen joku milleniumkin tulee. mutta olen kääntänyt spläshin nurin-niskoin, eli 'plumsauttanut' sen sillälailla jännästi ja saundi parani 200% Kuulostaa ehkä oudolta, mutta toimi ainakin minulla :) aika kätevää. pitäs varmaa itekki testata tommosta tsydeemiä. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Triskal 07.03.2003 22:06:34 | |
---|
minullakin tuollainen on mutta se nyt ei kelpaa muille ku kunnon metallimiehille!!minimikorkeus on niin noh,korkea että sitä saa 180 senttinenkin kaveri kurkotella kunnolla ennenkun siihen rideen saa kunnon lyönnin ja ranteethan siinä menee.ostakaa jotain muuta.Ennen vihasin tamaa sydämeni pohjasta niin kuin kunnon punkkarin tuleekin mutta nyt asia on toisin sita saa mistä maksaa. Tee siitä chrash-standi. |
afro 08.03.2003 21:21:19 | |
---|
http://www.afrotumza.tk |
AoA 11.03.2003 10:12:59 | |
---|
totaa jooh eli kalvot on vaihettu mut tomeihin pitäs vielä vaihtaa mut ne mä vaihan sit kaikki kerralla joskus ku on rahaa. rumpupenkki mulla on. ja eikös pedaalitki lasketa hardwareks. tilasin nimittäin viime viikolla taman iron cobra tupliksen mut se tulee ens viikolla. Oletko pitkäänkin soitellut? oikein tuplia oot sitten laittamassa...hmm
Laitetaan vähän soittimeen. |
AoA 11.03.2003 10:15:17 | |
---|
Laitetaan vähän soittimeen. |
KoRn88. 11.03.2003 15:47:24 | |
---|
Oletko pitkäänkin soitellut? oikein tuplia oot sitten laittamassa...hmm no en mä kovin kauan. oisko siinä yhen ja puolen vuojen paikkeilla. jotain semmosta luokkaa.
------------Stampeden rumpali--------------- |
Sgandalf 11.03.2003 16:04:00 | |
---|
Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
afro 11.03.2003 17:19:28 | |
---|
Kiinnostus heräsi. Kai sen voi kiinnittää Pearlin tomiputkeen? Voip. Itelläni on juuri Pearlin tomiputkessa kiinni. Se on aika laaja sen clampin säätömahdollisuus. Mutta just sopiva splässille. Ainakin on tukeva eikä mitenkään järin kalliskaan Thomannilta. http://www.afrotumza.tk |
ei siihen tuu ku splash |
moderndrummer88 09.06.2006 16:31:32 | |
---|
ei siihen tuu ku splash joku taitaa saada kohta bannia HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |