Aihe: stanley clarke
1
badcompany
05.06.2006 15:56:59
onko kukaan menossa kattoo keikkaa
HC.Pälä
05.06.2006 16:15:29

Missä? koska? paljonmaksaa?
Vois kyl mennä, ainakin kiinnostaisi.
Let the bass Kikzz.
Petrukki
05.06.2006 18:03:02
Hoho. En voinut olla repeilemättä. :D
Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?"
aksiom
06.06.2006 10:48:51
Stanley Clarke ja George Duke Suomeen

Fuusiojazzin elävät legendat Stanley Clarke ja George Duke pitävät harvinaisen yhteiskonsertin Helsingin Kulttuuritalossa 11. heinäkuuta. Soul- ja funkmusiikin parissa taituroiva parivaljakko tuo maahamme Clarke-Duke -projektina tunnetuksi tulleen kokoonpanonsa.

Basisti Stanley Clarke tuli tunnetuksi 1970-luvun alussa Chick Corean perustamassa fuusioyhtyeessä Return to Forever. Kosketinsoittaja George Duke on puolestaan moninkertainen Grammy-voittaja. Hän nousi maailmanmaineeseen 1970-luvulla työskenneltyään mm. Frank Zappan kanssa. Konsertin lipunmyynti alkaa maanantaina 5. kesäkuuta.

Teksti Henri Turunen Ke 31.5.2006 17:21

Onhan se Stanley aika äijä. Voisin mennäkin mutta taidan tarvita paussin ruisrokin jälkeen.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Chunga
07.06.2006 13:44:23

Joo kyllä tuota on pakko päästä kuulemaan.
If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle! ##Mega Man-Club 013: Metanol Man DVD-kokoelmani:
xrayeyes
08.06.2006 00:58:13
Mahtava kaksikko tuo kyllä, pakkohan se on mennä tsekkaamaan... Stanley Clarken levyä 'Journey To Love' suosittelen lämpimästi.
"Ehdottelemme huomataksemme jättääkö peto suostumatta, sihistyään: tämä on kiristystä..."
Antero--
08.06.2006 20:42:17 (muokattu 08.06.2006 20:43:46)
Mahtava kaksikko tuo kyllä, pakkohan se on mennä tsekkaamaan... Stanley Clarken levyä 'Journey To Love' suosittelen lämpimästi.

Itse suosittelisin "Live 1977-1978". Oikein kunnon munakkailla soundeilla ja kunnon orkalla, jotka valitettavasti mun mielestä uupuu Clarken muuten niin täydelliseltä alkupään tuotannolta (esim. juuri Journey to Lovelta)

Hitottaa kyllä hitosti. Vuosikymmenen keikka, ja missaan sen. Kyynel.

E: Menkää ny ihmiset ihmeessä kattomaan! Harvoin tuollaista nannaa Suomessa tarjotaan.
Mielestäni varmin merkki älyllisen elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, ettei kukaan ole ottanut meihin yhteyttä.
M.Paisley
13.07.2006 17:25:55

Oliko kukaan muu ihmettelemässä toimintaa?

Itse ainakin nautin suuresti, yleisöä olisi saanut olla enemmän ja soundit olivat aika haastavat, haukkuipa moni ne ihan pystyynkin. Bändi oli loistava, sopiva sekoitus legendaarisuutta ja nuoruuden intoa. Ronald Bruner JR:n rumputyöskentely kyllä vakuutti, hieno jazz-mainen ote hurjalla virtuoositeelilla kuorruttena, tästä kaverista kuullaan vielä lisää. Myös Duke tuntui olevan vedossa, ja mikä tärkeintä mestareilla oli hauskaa, joka välittyi myös yleisöön.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
Mechanizm
13.07.2006 18:09:15
Itse ainakin nautin suuresti, yleisöä olisi saanut olla enemmän ja soundit olivat aika haastavat, haukkuipa moni ne ihan pystyynkin.

En ollut paikalla eikä ole Clarken tuotantokaan minulle tuttua, mutta kiinnostaa millaiset on haastavat soundit? Paskat?
"Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay
M.Paisley
13.07.2006 19:09:24

Itse olin varustautunut kunnon tulpilla, joten ongelmia ei suuremmin esiintynyt. Kuitenkin keikan loputtua kuulin ainakin n. 10 hengen suusta että soittivat aivan liian kovaa, myös basso puuroutui ajottain. Vaati siinä joku rahojaankin takaisin Eastwayn miksaajalta, joka jäi pahaan ristituleen.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
Chunga
14.07.2006 09:53:27 (muokattu 14.07.2006 09:53:42)

keikka on herättänyt kaikin puolin ristiriitaisia tunteita. Bassot-palstalla on aika kärjikkäitäkin kirjoituksia. omasta mielestäni aika pas*a keikka.
Meidän isi tekee teidän äitien lapset!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)