moderndrummer88 08.06.2006 23:27:26 | |
---|
Ettei vaan Jere opettanut? Silloin kun pidettiin se virittelysessio, niin oli se aika villin näköistä katsottavaa kun satakiloinen jässikkä menee kylmästi seisomaan rummun kalvon päälle ja vielä vähän hytkyy siinä. Mutta kummasti ne vaan kestää, lujaa tavaraa... Kyllähän se vähän hirvitti kun semmonen Jeren kokonen jässikkä ilman mitään kysymistä hyppäs siihen acron päälle, kun se viritti sitä... Mutta tosi hyvä konsti tuo on, säästää aikaa kun ei tarvitse yöksi jättää kalvoja kireälle asettumaan. HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
-Jere- 09.06.2006 02:02:32 | |
---|
Ei kai siinä muuten mitään hienoa ole...? No näin minäkin ajattelin.. Joo, varmasti lähtee löysät kalvosta tuolla menetelmällä, mutta ne voi siirtyä housun puolelle, jos rummulle käy jotain ikävää samalla. En kyllä harrastaisi tuota omilla rummuillani. Empäs menisi minäkään kokeilemaan.. Rumpujen päällä voi kyllä seistä kunhan kalvo on tasaisesti kiristetty, kunhan seisoo kalvon eikä rumpujen päällä ;) itse olen käyttänyt tätä menetelmää jo about 10 vuotta eikä ole rummut menny miksikään kenelläkään. idean sain joskus simon phillipsin opetus videosta. |
-Jere- 09.06.2006 02:03:19 | |
---|
meikä ei tajua tuota lainaus hommaa ;) näköjään |
-Jere- 09.06.2006 02:05:56 | |
---|
Ei kai siinä muuten mitään hienoa ole...? No näin minäkin ajattelin.. Joo, varmasti lähtee löysät kalvosta tuolla menetelmällä, mutta ne voi siirtyä housun puolelle, jos rummulle käy jotain ikävää samalla. En kyllä harrastaisi tuota omilla rummuillani. Empäs menisi minäkään kokeilemaan.. Rumpujen päällä voi kyllä seistä kunhan kalvo on tasaisesti kiristetty, kunhan seisoo kalvon eikä rumpujen päällä ;) itse olen käyttänyt tätä menetelmää jo about 10 vuotta eikä ole rummut menny miksikään kenelläkään. idean sain joskus simon phillipsin opetus videosta. tälleenhän tän viestin piti näkyä... |
Niq 09.06.2006 09:42:12 (muokattu 09.06.2006 09:42:24) | |
---|
Tähän väliin voisin kertoa hauskan jutun tuosta kalvon löysien pois ottamisesta seisten kalvon päällä. Ostin näet taannoin uuden powerstroken basariin ja pitihän tätä Simon Phillipsiltä opittua kikkaa kokeilla. Pyysin vielä kaveria videoimaan kyseisen tapahtuman digikamerallaan. Ensin astuin varovasti sukkasillaan kalvon päälle, sitten kun varmuus tuli siitä, että kalvo kestää, aloin innoissani hyppiä niinkuin Phillips konsanaan, jonka seurauksena löin pääni suoraan katossa olevan halogeenivalaisimen metallikehikkoon. Päähän tuli kuhmu ja ikuiset kettuilut bändikavereilta päälle. Video on jossain tallessa, täytyy pistää jakoon jos ja kun sen löydän. Eli kannattaa olla varovainen... ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Mä astun myös basarin kalvon päälle koko painolla, muiden rumpujen päälle myös, mutta en koko painolla. Sika Kukkoselta opittu kikka! Mikko |