Kyseisen valmistajan bassoa olen haaveillut jo yli vuoden ajan edes pääsemään kokeilemaan, oletteko ennen kuulleet näistä? http://www.kubicki.com/Hieman tanakka yksilö |
hollstro 09.06.2006 01:12:32 | |
---|
Olen kuullut, soittanutkin. Ei ollut mun juttu, vaikka hyvä basso onkin. Ex-factoria olen siis soittanut. Otelaudan jatkaminen lavan osalta E-kielellä D-vireeseen on hieno idea. |
Larmer 09.06.2006 08:41:47 | |
---|
Oho! Missä päin maailmaa kokeilit? Hieman tanakka yksilö |
absqua 09.06.2006 08:44:59 | |
---|
Oho! Missä päin maailmaa kokeilit? Pro-Centerissä aikanaan pyöri parikin tuollaista. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Jalmus 09.06.2006 14:04:21 (muokattu 09.06.2006 14:04:46) | |
---|
Hirmu rumiahan nuo vaan ovat. Kyllä mulle ainakin se soittimen ulkonäkökin jotain merkkaa, rumaa bassoa en ostaisi, jos saan yhtä hyvän, mutta paremman näköisen. Toisaalta kuitenkin kauneus on katsojan silmissä. Minun omat bassoni ovat soitinvalmistajalla erikoismaalatut ja tiedän, ettei niidenkään värit kaikkia välttämättä miellytä. Omasta mielestäni ne tietenkin ovat aivan upeita. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Larmer 09.06.2006 17:55:48 | |
---|
Pro-Centerissä aikanaan pyöri parikin tuollaista. Myöhästyinkö monellakin vuodella? Hieman tanakka yksilö |
Larmer 09.06.2006 17:58:09 | |
---|
Hirmu rumiahan nuo vaan ovat. Kyllä mulle ainakin se soittimen ulkonäkökin jotain merkkaa, rumaa bassoa en ostaisi, jos saan yhtä hyvän, mutta paremman näköisen. Toisaalta kuitenkin kauneus on katsojan silmissä. Minun omat bassoni ovat soitinvalmistajalla erikoismaalatut ja tiedän, ettei niidenkään värit kaikkia välttämättä miellytä. Omasta mielestäni ne tietenkin ovat aivan upeita. Nää on aika mehevän näkösiä passoja mun silmiin, mielummin tälläisen ottaisin kuin normaalin Ibanetsin muotoisen. Minun silmiini taas Precisionit ja Jazzbassit ovat kaikista kamalimpia, kaiken huipennus on kuiteskin Fenderin tallat, hui saatana... Hieman tanakka yksilö |
hollstro 10.06.2006 19:15:32 | |
---|
Myöhästyinkö monellakin vuodella? Joo, muistaakseni vähän yli kymmenen vuotta sitten näitä näki. Ja paikka oli Mechelinin kadulla ollut musaliike jonka nimeä en muista. Puppe Strandberg oli silloin näitä myymässä, Foderoiden, Walien ja muiden eksoottisten soittimien seassa. |