Aihe: Ääninäyte (Zoom Ultra Fuzz + Boss PS-3 + RC20XL)
1
fridgebuzz
08.06.2006 19:37:43 (muokattu 08.06.2006 19:39:15)

Nyt tullut tuon kolmen pedaalin yhdistelmällä soiteltua pari päivää, kun verrattain uusia leluja ovat kaikki kolme. Tuo Ultra Fuzz on mahtavan monipuolinen futsi/särö, tässä pätkässä on loistavat nintendo-soundit :-), geitti leikkaa just härskisti että tulee sellaiset narinasoundit.. Kaikki soundit tässä on oikeastaan tuosta futsista.
Bossin PS-3 Pitchshifter/Delay on myös todella monipuolinen, häröistä backwards-arpeggio-delayistä perus-digitaalidelayhin ja harmonisaatioihin (joita saa parhaillaan kolmiäänisenä!). Tässä siis käytetty tuota arpeggio-delayta ja tiputettu kitaraa oktaavin alaspäin tuota bassojunnausta varten.
Ja tuo Bossin Loopstation XL on mahtava värkki, tässä pätkässä käytetty melko perus-looppaamiseen, mutta ajattelin demonstroida myöhemmin myös noita reverse-toimintoja + muuta mukavaa ja pistää tähän samaan ketjuun. On kyllä uskomaton peli.

Ja linkki tiedostoon: http://rapidshare.de/files/22547926/fuzzdelayreverbrc20xl.mp3.html (klikatkaa FREE)
Älkää välittäkö tiedoston äänenlaadusta. Mulla tuosta tulee mieleen joku vanha 8-bittisen nintendon pelimusiikki.. :-D
POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Soundtankit: Modern Fusion ja 60's Fuzz; vaihto muihin pedaaleihin
OSTETAAN: Bossin expressiopedaali, Boss FS-5U -pedaali, ring modulator
SiwamieS
08.06.2006 20:25:52
Hoho. Hienot NES-soundit kyllä :)
"Folk-muusikot ovat tavallisesti liberaaleja hinttejä. Mutta en minä... Minä laulan konservatiiviveljilleni."
fridgebuzz
08.06.2006 23:14:30

Tommonen pitch shifteri vois olla vänkä, tiedättekö onko Bossin PS-5 parempi vai kannattaako alkaa saalistamaan PS-kolmosta?

Jos oikein muistan, PS-5:ssa ei oo kun kaksiääniset (puhdas + yksi ääni lisää) harmonisaatiot. Mutta muuten varmaan aikalailla samanlaiset, veikkaisin.
POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Soundtankit: Modern Fusion ja 60's Fuzz; vaihto muihin pedaaleihin
OSTETAAN: Bossin expressiopedaali, Boss FS-5U -pedaali, ring modulator
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)