Nyt tulis tarpeeseen soinnut tohon kipaleeseen, ei varmaan oikeen vaikee, mutta kun oon tällänen puukorva, ja mulla ei oo aikaa ku tarttis suht pian että jos joku avittais ;) Kiitti KAUPPIAANPUHETTA!! |
Nyt tulis tarpeeseen soinnut tohon kipaleeseen, ei varmaan oikeen vaikee, mutta kun oon tällänen puukorva, ja mulla ei oo aikaa ku tarttis suht pian että jos joku avittais ;) Kiitti Tyttö (Dm) tuli, Tyttö tuli ja mun(Gm) syömmeni (Dm)suli syntyi(Gm) prinsessa(C7) Goodmanin(F) sukuun.(A7) Tyttö (Dm) tuli, Tyttö tuli ja mun(Gm) syömmeni (Dm)suli Hänet(Gm) vaatetan(A7) röyhelö (Dm)pukuun Jos hän(Gm) isäänsä(C7) tulee vain (F)varttuessaan tulee(C) oikea missien(F) missi silti(Gm) nurkissa(A7) jätkät ei (Dm)hiippailekaan tulen(Bb) estämään sen se on (A7)vissi minä(D) nuorena hiivin noilla(Gm) öisillä teilla mutta(C) pojat se ei onnistu(F) meillä....(A7) Rock'n'roll pidentää murrosikää |
Tyttö (Dm) tuli, Tyttö tuli ja mun(Gm) syömmeni (Dm)suli syntyi(Gm) prinsessa(C7) Goodmanin(F) sukuun.(A7) Tyttö (Dm) tuli, Tyttö tuli ja mun(Gm) syömmeni (Dm)suli Hänet(Gm) vaatetan(A7) röyhelö (Dm)pukuun Jos hän(Gm) isäänsä(C7) tulee vain (F)varttuessaan tulee(C) oikea missien(F) missi silti(Gm) nurkissa(A7) jätkät ei (Dm)hiippailekaan tulen(Bb) estämään sen se on (A7)vissi minä(D) nuorena hiivin noilla(Gm) öisillä teilla mutta(C) pojat se ei onnistu(F) meillä....(A7) KIITOS! Sinulle nyt pärjää. KAUPPIAANPUHETTA!! |