Hauler 05.06.2006 19:00:14 | |
---|
Steel Attack. |
Lord of the strings 05.06.2006 21:14:55 | |
---|
Teräsbetoni. "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" |
acai 05.06.2006 22:32:37 | |
---|
Sonata Arctica, vaikka Power Metallin puolelle taitaapi enemmän mennä. |
Chimera 05.06.2006 23:00:40 | |
---|
Avantasiahan on Edguyn Tobias Sammetin käynnistämä produktio eikö totta? Vielä ei ole kukaan tainnut mainita Dragonlandia joka on aika reilusti Dragonforcea kepoisampaa menoa. Moonsorrowit ja muut laskisin pois tästä luokituksesta koska kunnon sankarihevin pääpaino on tuolla powerissa kaiketi. |
lfb 06.06.2006 18:49:28 | |
---|
Angraa ei ole taidettu vielä mainita. |
W-Man 06.06.2006 20:21:21 (muokattu 06.06.2006 20:22:30) | |
---|
Ei varsinaisesti sankarimeininkiä, mutta erittäin loistava powermetal-levy Legend Of the Bone Carver löytyy yhtyeeltä nimeltä Pyramaze. Kehotan ehdottomasti kaikkia powermetallin ystäviä hankkimaan tämän levyn. Tässä maistiaisena yksi biisi http://www.pyramaze.com/sounds/souls_in_pain.mp3Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän, jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Jokunen 06.06.2006 20:29:41 | |
---|
Dragonforce! Tutustuin kunnolla tähän bändiin vast' ikään eikä oikein iskenyt. Laulaja on rupuinen, eikä ylivedetyissä melodioissa ole oikein mitään hienoja koukkuja. "If vomit were a movie, this would be the soundtrack." |
Surreal 08.06.2006 00:23:55 | |
---|
EVOlution |
kid ego 08.06.2006 01:27:14 | |
---|
Avantasiahan on Edguyn Tobias Sammetin käynnistämä produktio eikö totta? Näin on, ja molemmat levyt on täyttä rautaa! Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
zernobyl 08.06.2006 02:20:52 | |
---|
Minä ainakin metsästän lohikäärmeitä Dream Evilin seurassa! Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Zaphod 08.06.2006 09:24:21 | |
---|
Ayreon sisältää paljon sankarimetallin elementtäjä, vaikka kuuluukin enemmän egoistisenvaginaprogen ja pippelimetallin välimaastoon |
Benizakura 08.06.2006 10:00:22 | |
---|
Iron Maidenhan ei ole mitää sankarimetallia vaan puhdasta heavy fucking metallia. Jos äijät on tehny biisin pitkänmatkanjuoksijan yksinäisyydestäkin, niin mitä muuta se on kuin sankarimetallia? Ei siis kikkelihevii, vaan kunnon LENKKIHEVII. |
StoRBa 08.06.2006 10:06:57 | |
---|
DragonForce! |
Juustonaksu 08.06.2006 18:37:45 | |
---|
DragonForce on kyllä kamalinta mössöä ikinä. Ihan överiksi vedettyjä tiluja sellaisen viidenkymmenen tuplabasariraidan ja kolmenkymmenen sirinäfemmaraidan päällä. Ei tuota voi enää kutsua musiikiksi. Millä tahansa ohjelmalla kuuntelen, miten tahansa EQ:ta säätäisi niin jokainen biisi on sellaista armotonta _meteliä_ ei mitään muuta. Jotain hauskoja melodioita siellä on välissä. Rhapsodykin hakkaa DF:n 100-0. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. En kuuntele sankarimetallia juuri koskaan. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
-Aleksi- 08.06.2006 19:10:53 | |
---|
DragonForce on kyllä kamalinta mössöä ikinä. Ihan överiksi vedettyjä tiluja sellaisen viidenkymmenen tuplabasariraidan ja kolmenkymmenen sirinäfemmaraidan päällä. Ei tuota voi enää kutsua musiikiksi. Millä tahansa ohjelmalla kuuntelen, miten tahansa EQ:ta säätäisi niin jokainen biisi on sellaista armotonta _meteliä_ ei mitään muuta. Jotain hauskoja melodioita siellä on välissä. Rhapsodykin hakkaa DF:n 100-0. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. En kuuntele sankarimetallia juuri koskaan. Saisit miinuksen jos pystyisi antamaan. Ehkä turhin kommentti ikinä. Minun mielipiteeni on että Rhapsody on semmoista kuraa ettei mitään rajaa. DF hakkaa sen 200-0 |
Saisit miinuksen jos pystyisi antamaan. Ehkä turhin kommentti ikinä. Minun mielipiteeni on että Rhapsody on semmoista kuraa ettei mitään rajaa. DF hakkaa sen 200-0 Ainahan siellä on se varoitus. ;-) Ja meikäläisen eteen ei ole tullut oikeastaan yhtään kuunneltavaa sankarimetallimitäliebändiä, että tuo kommentti Rhapsodysta ei todellakaan kuvasta meikäläisen musamakua. :) Rhapsody on vain hillitympää mössöä. Siinä on inhimillinen määrä raitoja ja oikeasti jopa erottaa jotain komppia. Niin ja siinä jopa erottaa synat tilukitarasta! Wöy, hewi. Ja kuten joku viisas tuolla aikasemmin kommentoi: "En suosittele" komppaan 100% :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Super-Jari 08.06.2006 19:20:04 | |
---|
DragonForce on kyllä kamalinta mössöä ikinä. Ihan överiksi vedettyjä tiluja sellaisen viidenkymmenen tuplabasariraidan ja kolmenkymmenen sirinäfemmaraidan päällä. Ei tuota voi enää kutsua musiikiksi. Millä tahansa ohjelmalla kuuntelen, miten tahansa EQ:ta säätäisi niin jokainen biisi on sellaista armotonta _meteliä_ ei mitään muuta. Jotain hauskoja melodioita siellä on välissä. Rhapsodykin hakkaa DF:n 100-0. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. En kuuntele sankarimetallia juuri koskaan. Mitä sankarimetallibändiä siis suosittelet? |
Juustonaksu 08.06.2006 19:23:09 | |
---|
Mitä sankarimetallibändiä siis suosittelet? Kannattanee aloittaa sillä perinteisellä Manowarilla ja katsoa sen jälkeen, kestääkö hermot. :) Jos kotimaista kaipaat niin kuuntele vaikka Teräsbetonia tai Kilpeä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Super-Jari 08.06.2006 19:26:01 | |
---|
Kannattanee aloittaa sillä perinteisellä Manowarilla ja katsoa sen jälkeen, kestääkö hermot. :) Jos kotimaista kaipaat niin kuuntele vaikka Teräsbetonia tai Kilpeä. Miksi et heti postannut tuota vaan heitit ensin pikku provon että saadaan varmasti tätä vitun kinastelua tähänkin ketjuun? Metallipalsta on kyllä just niin paska kun me siitä tehdään. |
Juustonaksu 08.06.2006 19:29:28 (muokattu 08.06.2006 19:36:21) | |
---|
Miksi et heti postannut tuota vaan heitit ensin pikku provon että saadaan varmasti tätä vitun kinastelua tähänkin ketjuun? Metallipalsta on kyllä just niin paska kun me siitä tehdään. En heittänyt provoa, näin toisen ihmisen kirjoittaman mielipiteen ja pistin perään omani. Jotenkin se on nykyään M.netin tapa, että kun mielipiteensä tuo julki, perustellustikin, niin heti kaatuu saavista paskaa niskaan oikein urakalla. :) Ja syytellään, että provosoidaan jotakin riitaa tänne. Minun ongelmani ei ole se, jos joku omaan kommenttiini puuttu samantien sanomalla lyhyesti "No tuo nyt on täyttä skeidaa". Se on hänen ongelmansa, mitäs otti mielipiteeni provona. Jos sinulla on jotain suositeltavaa niin voisit toki jakaa mielipiteesi meidän kaikkien kanssa alkamatta henkilökohtaisesti inistä minulle jostakin provosta tai muusta vastaavasta? Ja tosiaan, tämä palsta on juuri niin paska, kuin me siitä teemme. :) Edit: Jotta ei tulisi paha mieli sinullekaan niin sanon: Varauksetta kannattaa kuunnella vaikka Iron Maidenia eikä se Edguy mene myöskään kovin metsään. Lisäys: Jos nyt kovin ilkeänä koette kommenttini näistä kaikista, niin sanottakoon, että muutamia vuosia takaperin, kun vielä kuuntelin sankariheviä, oli minulla muutamia mukavia kokemuksia. Ne bändit onkin myös edellä mainittuja. Suosittelen myös Dreamtalea, joka on kotimaista, ei niin tunnettua, mutta kuitenkin pätevää Power metallia. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |