Aihe: Miten toimia?
1 2
kitaraontahtoni
26.03.2006 14:50:29
no kai sitä nyt JOSTAI täältä pääkaupunkiseudulta luulis löytyvän poppareitakin :O olis kiva voida meinaa laulaa poppia bändissä kun siitä pitää itse & sitä osaa paremmin laulaakin kun jotai heviä, johon mun ääni/ulkonäkö ei yhtään soveltuisi ees...tietääkös joku mistäs muualta vois kysellä jos sellaseen pop bändiin sais jäseniä? kun se on kuitenki ollu jo lapsesta asti mun unelmani :(

poppareista tuli mieleen kannelmäki. Ja tennispalatsi.
Love me fender
Sheridan
27.03.2006 14:03:59
kannelmäki & tennispalatsi? miten ne auttaa mua? :o
kitaraontahtoni
27.03.2006 16:59:49
kannelmäki & tennispalatsi? miten ne auttaa mua? :o

Ei varmaan mitenkään.
Love me fender
Fide
28.03.2006 08:48:48

Minähän en mistään mitään tiedä, mutta entäs jos koluaisit läpi PK-seudun monituiset musiikkikoulut sun muut opistot?

Esim musiikkilukion jengistä luulis löytyvän bändejä joka lähtöön? Tai vastaavat paikat... en tiedä, mutta luulis, että löytyy ilmotustauluja joissa etitään väkeä ja sen sellaista?
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
Sheridan
03.04.2006 20:28:56
juu niitä pitää sitte kokeilla :) kiitos ehdotuksesta
Sheridan
24.05.2006 17:34:31
en oo löytäny yhtään sellast musiikkikouluu tai mitään :/ enkä oo vielkää saanu mitään bändiä mistään...aika tyhmää ku kukaan ei oo vaan kiinnostunu soittaa samanlaist musaa ku mä haluisin, eikä ainakaa halua mua bändiin jos tykkää samallaisest musast :( kellään enää mitään neuvoja?
Hakki
24.05.2006 20:01:42
On se nyt kumma kun 20v nainen, joka rakastaa laulamista ei löydä bändikavereita. Turhuuspalstan vollotuksia lukiessa kuvittelisi, että sä olet taivaan lahja Suomen parikymppisille muusikoille.

Vakavasti ottaen, tuota sun wanted-ilmoa katselin ja ainakin täällä mnetissä taitaa Shania ja Britney olla aika heikossa huudossa referensseinä. (vapaavalintainen hymiö tähän) Vaikka haluaisit tuollaista poppista lähteä laulamaan niin monille tuo voi olla kynnys. Kannattaisi ehnkä vähän "naamioida" tuota ilmoitusta, ja sitten kasvokkain tarkemmin tehdä linjauksia tai jotain... Voin myös olla täysin väärässä, olenhan heavymies joka ei tiedä popista mitään.

Onko sulla yhtään kavereita, jotka tuntevat soittajia, tai tunnetko itse soittajia? Genrellä ei ole niin väliä, sillä musiikkipuolella voi hyvin olla että porukat tuntee toisensa yli genrerajojen. Puskaradio vauhtiin. Enempää en oikein osaa sanoa. Hevipuolella tuota tarjontaa todellakin on aika paljon, ja itsekin löysin täältä mnetistä aikanaan soittokavereita, poppiosasto on mulle tuntemattomampi.
while(true) {play(metal);}
Sheridan
24.05.2006 21:57:52
no eipä oo mulla sellasia kavereita,vaikka osa samallaisesta musasta tykkääkin, mutta eipä ne silti oo kiinnostunu soittamaan mitään & asuu monet eri paikkakunnillakin. eikä tarvi silti pilkata vaikka erilaista musaa ite kuunteletkin...en mä mitään oo väittäny et olisin taivaan lahja tai mitään, halusin vaan kysyä neuvoa kun ajattelin et täällä voi joku vaikka osataki auttaa.
Hakki
25.05.2006 02:08:39
Hymiö unohtui tuosta ekasta osasta. Tyttöjä ei vaan ole kovin paljoa bänditouhuissa mukana. Get it? :)
while(true) {play(metal);}
baron
25.05.2006 02:26:57

Joteskin alkuunpääsyä helpottaa, jos siinä vaiheessa ei oo nipo genrestä, vaan suostuu tekemään kaikkea, mikä vain taittuu.
Sitten kun on vähän nimeä/asemaa, voi alkaa satsata omaan suosikkigenreen.

Mutta jos on niin tiukkapipoinen, että vain oma suosikkigenre on mahdollinen, voi kuluttaa aikaansa M-netissä valittamalla, että on väärinymmärretty.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Sheridan
25.05.2006 12:58:57
no kyl mulle käykin myös muuntyyliset lajit, laitoi9n sen siihen iolmotukseenkin, mutta kun tietty on hyvä lai8ttaa minkälaista ite eniten haluu laulaa, muuten vaan just ne hevityypit laittaa viestiä & eihän mun ääni ees sovellu mihinkää örinäbändiin...
jarkk0-
25.05.2006 17:05:56
Mee idolssii :)
Rock'n Roll
Sheridan
25.05.2006 21:03:39
:D en mä taida idolsiin...oon vastaan tollasia hömpötyksiä...
bluesteel
25.05.2006 21:10:08

Tehkää pop heviä.
tanjuli
08.06.2006 12:19:22
ihan vinkkinä - harjottele soittamaan jotain sillä välin kun etsit bändiä. vaikket bändissä sitten enää soittaisikaan, siitä on aina hurjasti jeesiä (kun esim. esittelet biisi-ideoita). kannattaa myös satsata jonkinmoiseen demoon, jota voit kuunteluttaa ihmisille jotka ehkä haluaisi laulajaa yhtyeeseensä.
[i hear voices but at least they're on tune]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)