karikko 07.06.2006 15:09:57 | |
---|
Onko kellään mitään hyvää konstia ettei suonenveto yllätä kesken keikkaa?Siis kitaraa soittaessa alkaa vasemman käden sormista vetään suonta. Magnesiumia oon syöny jo jonkun aikaa,vissyä ja suklaata kokeillu ennen keikkaa. Ilkeetä ku kesken biisin alkaa krampaamaan. |
Wahi 07.06.2006 15:22:19 | |
---|
Kunnon lämmittelyn luulisi auttavan. Soittelet jotain biisejä tai ja vedät jotain skaaloja/tekniikkaharjotuksia. "Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v. |
Antti1 07.06.2006 15:27:34 (muokattu 07.06.2006 15:27:58) | |
---|
Soittolämmittelylle on tehokkaampikin vaihtoehto: powerball. Lämmittää koko käden olkapäästä alkaen todella tehokkaasti. Jos mä joskus vielä tulen enemmän keikkailemaan (taukoa ollu vuosi, pari), niin otan ton ihmekuulan mukaan ehdottomasti. Se on muutenkin kiva stressilelu. :) Mulla on jonkinlainen arvostelu tuosta, lukase se läpi. EDIT: Voisinkin päivitellä sinne itseasiassa uusimpia tuntojani tuon suhteen. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
-Prokitaristi- 07.06.2006 19:05:11 | |
---|
Soittolämmittelylle on tehokkaampikin vaihtoehto: powerball. Lämmittää koko käden olkapäästä alkaen todella tehokkaasti. Jos mä joskus vielä tulen enemmän keikkailemaan (taukoa ollu vuosi, pari), niin otan ton ihmekuulan mukaan ehdottomasti. Se on muutenkin kiva stressilelu. :) Mulla on jonkinlainen arvostelu tuosta, lukase se läpi. EDIT: Voisinkin päivitellä sinne itseasiassa uusimpia tuntojani tuon suhteen. No eikö Screameri kelpaa puristeluun???!!! ... |
blyysi 07.06.2006 19:17:04 | |
---|
nestehukka on yleisin kramppien syy, joten juo paljon sitä vettä/vissyä äläkä lotraa viinasten kanssa, ne kun kuivattaa.. lämmittely auttaa varmasti myös! I ain't nothin' but a player |
Spike 07.06.2006 22:46:35 | |
---|
Soittolämmittelylle on tehokkaampikin ja muutenkin miellyttävämpi vaihtoehto: Tissit. Clearly motivated by an unholy alliance. |
Jake.e 07.06.2006 22:48:58 | |
---|
Joskus meinaa hieman nykästä jos ei ole lämmitellyt. Kokeileppa vaikka jotain helppoja tekniikka harjoituksia. Niillä yleensä vältetään tämmöiset suonenvetämiset. I keep the bible in a pool of blood
So that none of its lies can affect me |
Hallowed 08.06.2006 00:34:36 | |
---|
Soittolämmittelylle on tehokkaampikin vaihtoehto: powerball. Lämmittää koko käden olkapäästä alkaen todella tehokkaasti. Jos mä joskus vielä tulen enemmän keikkailemaan (taukoa ollu vuosi, pari), niin otan ton ihmekuulan mukaan ehdottomasti. Se on muutenkin kiva stressilelu. :) Mulla on jonkinlainen arvostelu tuosta, lukase se läpi. EDIT: Voisinkin päivitellä sinne itseasiassa uusimpia tuntojani tuon suhteen. Juuri näin, tuolla saa kädet parin minuutin pyörittelyllä lämpimäksi, esim. tuossa keväällä kun oli hiukan viileää niin aina ulkoa tultua oli kädet aina hiukan kohmeessa niin Voimapallolla sai kädet soittokuntoon hetkessä.
|
Tasapaino 08.06.2006 10:42:47 | |
---|
Soittolämmittelylle on tehokkaampikin ja muutenkin miellyttävämpi vaihtoehto: Tissit. Hep! Nyt tulee niin paljon komppia ettei tosikaan. Ora et labora. |
No eikö Screameri kelpaa puristeluun???!!! ... Screamer ei paina tarpeeksi mun kehittyineitä sormilihaksiani varten, mä tarviin sen takia painavamman nupin ranteen pyörittelyn punnukseksi. Senkin ääliö... Ei mutta oikeasti, tuo Powerball on kiva keksintö, jos sitä vaan jaksaa oikeasti käyttää. Mulla on päässyt mielenkiinto vähän lopahtamaan, mutta täytyy yrittää taas varmaan pitkästä aikaa. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |