HaloOfFlies 14.11.2005 12:36:50 (muokattu 14.11.2005 12:37:32) | |
---|
Onnea herra Nuorelle. Itselleni Neil Young kolahti 10 vuotta sitten kun Jyrkistä tuli "Downtown"-biisin video. Siitä hetkestä lähtien olen ollut herran musiikin ystävä. Niin ja mitä tulee miehen livelevyihin niin Unplugged on minulle se läheisin. Varsinkin harmoonilla soitettu Like A Hurricane tuo aina tipan linssiin. Siinä versiossa vaan on sitä jotain koskettavaa. Hyviä ovat toki muutkin livet, sitä en kiellä. First they steal your mind and then they steal your soul |
Epämuusikko 14.11.2005 12:44:01 | |
---|
Eräs bändi soitti tuossa perjantai-iltana rockin in the free worldin, alkuperäisteosta en ole kuullu, mutta kiinnostus neil youngia kohtaan heräsi. -ai SE bändi. Ne jotka soittaa rocking in the free worldin coverina. ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
rok 14.11.2005 14:13:51 | |
---|
Long may you run! "Floor it, that's technical talk!" |
Flash 14.11.2005 15:02:56 | |
---|
Tuo on varmaan yksi coveroiduimpia biisejä paranoidin lisäksi noin niinkuin amatööritasolla. Jep, ja mm. sellaiset amatöörit kuin Pearl Jam, Bon Jovi, Bryan Adams, Van Halen ja Queensryche ovat tuota soittaneet. :) Yksinkertainen biisi joka potkii persuksille kuin joku joka potkii persuksille todella kovin... Kyllä. Live Music Is Better! |
Landola59 14.11.2005 16:13:14 | |
---|
ai SE bändi. Ne jotka soittaa rocking in the free worldin coverina. Vau ku oot hauska. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
GoingNowhere 15.11.2005 10:34:53 | |
---|
Kattokos kukaan ku niilo oli Subtv:llä Conanissa joku viikko sitten? On se kova jätkä! Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world! |
yellow 15.11.2005 11:44:53 | |
---|
Kattokos kukaan ku niilo oli Subtv:llä Conanissa joku viikko sitten? On se kova jätkä! Katoin kyllä, mutta nuo uuden levyn biisit jotenkin kuulostivat "köyhän miehen Springsteeniltä". |
-jxjj- 15.11.2005 16:10:15 | |
---|
Jep, ja mm. sellaiset amatöörit kuin Pearl Jam, Bon Jovi, Bryan Adams, Van Halen ja Queensryche ovat tuota soittaneet. :) Lähinnä ajatuksenani oli, että amatööribändien "pitäisi" jokaisen osata ainakin tuo biisi... Siis jos vaikka liityt bändiin ja menet ekoihin treeneihin eikä kukaan oikein tiedä mitä voisi soittaa, tulee tuo kyseinen biisi apuun. On myös aika lailla hyvä muusikon asennemittari mun mielestä, että miten tuon biisin soittaa... -rock'n'roll ain't dead, but if I'd be him, I'd commit a suicide- |
Flash 16.11.2005 09:31:01 | |
---|
Lähinnä ajatuksenani oli, että amatööribändien "pitäisi" jokaisen osata ainakin tuo biisi... Siis jos vaikka liityt bändiin ja menet ekoihin treeneihin eikä kukaan oikein tiedä mitä voisi soittaa, tulee tuo kyseinen biisi apuun. On myös aika lailla hyvä muusikon asennemittari mun mielestä, että miten tuon biisin soittaa... Komppaan. Tuo on tosiaankin yleensä aina se biisi mitä soitetaan ekana, jos ei muuta keksitä. Live Music Is Better! |
voltasparta 10.12.2005 13:55:43 | |
---|
kuoliko danny whitten lauantaina vai sunnuntaina? :o Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Long may you run! Kuinka moni minun lisäkseni myöntää itkeneensä kuunnellessaan tuota biisiä? |
pliksu 08.06.2006 12:28:16 | |
---|
Kuinka moni minun lisäkseni myöntää itkeneensä kuunnellessaan tuota biisiä? En ole herkässä mielentilassa kuunnellut. Mutta esityksessä on sellainen lataus, että lähellä on ollut. And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
lapio 08.06.2006 14:33:08 | |
---|
Kuinka moni minun lisäkseni myöntää itkeneensä kuunnellessaan tuota biisiä? Miten minulla on sellainen mielikuva jäänyt, että se kertoo miehen ensimmäisestä autosta? Neil Youngin monet biisit osuvat kyllä suoraan sydämeen ja pystyvät tiivistämään tiettyjä fiiliksiä ja ajatuksia mainiosti. MÄ EENSD iiiiiiiiii dd
HÄ |
rikhard/blow 08.06.2006 16:14:05 | |
---|
Miten minulla on sellainen mielikuva jäänyt, että se kertoo miehen ensimmäisestä autosta? Neil Youngin monet biisit osuvat kyllä suoraan sydämeen ja pystyvät tiivistämään tiettyjä fiiliksiä ja ajatuksia mainiosti. Joo olikohan se just se ruumisauto. Neil jätti sen muistaakseni Kanadassa tienposkeen keikkareissulla kun ei ollut aikaa odottaa korjausta. Se on muuten tuossa biisissä aika hauska kaksimielisyys että maybe the beach boys have got you now :) |
jussiohman 08.06.2006 18:08:25 | |
---|
Stalloneki täytti justiin 60. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Heartwood 08.06.2006 18:34:55 | |
---|
Stalloneki täytti justiin 60. Paitsi täyttää oikeesti vasta heinäkuun alussa: http://www.imdb.com/name/nm0000230/ Sitä en taas tiedä miten tämä liittyy aiheeseen, mutta ihasama. "As the moon moves the sea / we could move these mountains"
- Catharsis - Arsonist's Prayer
Romantikkoitkijät #42 |
rikhard/blow 08.06.2006 19:16:43 | |
---|
Mutta Stallonepa ei julkaissut vasta levyä. Toivottavasti ainakaan. |
zille 08.06.2006 19:46:23 | |
---|
Whipwhei hooray! :) Onneksi olkoon. Ei mikään lempibändi, mutta erittäin hyvien bändien listalla! :) Löytyy Harvest ja Crazy Horsen kanssa tehty Zuma levyt. Vaikka keskenkertaasta koettaa tehä niin priimaa tuloo. |
arvid70 08.06.2006 20:48:40 | |
---|
Tänään Subilla Counään showssa. KAUPPIAANPUHETTA!! |
isokasi 08.06.2006 23:03:15 | |
---|
Nipa Nuoresta sais moni laulaja/lauluntekijä ottaa oppia. Ukolla on pitkä ja vaiherikas ura takana ja mikä määrä hittejä. Itse omistan yli 30 levyä nuoren tuotantoa tarkoitus olis saada kaikki levyt hankituksi. No Way Out.......... |