Iscariah 24.02.2006 14:22:11 | |
---|
Eipä semmottisista kuule hirveästi hyötyä taida olla (ei sillä, ei kai haittaakaan?). Sinuna tyytyisin siihen, minkä hiuksesi normaalilla vauhdilla kasvaa. Haistata bändikavereillasi paskat, jos alkaavat ämpyilemään tahi hanki peruukki. niinpä. sano et 'IME MUN VEISTÄ HUORA!!!' ja soita soolo siihen perään |
Adonis 27.02.2006 20:18:00 | |
---|
niinpä. sano et 'IME MUN VEISTÄ HUORA!!!' ja soita soolo siihen perään Plussan sait. I shave my ass with a battle axe. |
metallica89 07.06.2006 12:59:09 | |
---|
Minä olen tuon takatukan kasvun perustellut itelleni sillä että hiusraja on simppelisti alempana takana kuin sivuilla. Hyvä että joku muukin on tajunnu saman jutun. Itteä vituttaa kyllä ihan kunnolla kun yli kaks vuotta kasvattanu lettiä ja nää yltää vaan leukaan edestä. Nää ei kasva todellakaan enää yhtään, enkä taho lyhentää latvoja koska sit näyttäsin vielä dorkemmalta :S ottaa aivoon. |
Roitto 07.06.2006 13:10:56 | |
---|
Hyvä että joku muukin on tajunnu saman jutun. Itteä vituttaa kyllä ihan kunnolla kun yli kaks vuotta kasvattanu lettiä ja nää yltää vaan leukaan edestä. Nää ei kasva todellakaan enää yhtään, enkä taho lyhentää latvoja koska sit näyttäsin vielä dorkemmalta :S ottaa aivoon. Miksi et halua lyhetää latvoja? Ei niitä tartte pottamuotoon leikata. Pyydät parturitätiä leikkaamaan latvat ja vaikkapa tekemään siitä vähän hapsittua tai jotain T: Parturin poika. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Eli hiuksien hoidossa on tärkeää, että peruspaketti on kunnossa. Latvoja on pakko leikata aina aika ajoin, koska muuten sinne tulee kakshaarasta, rumaa, kuivaa koppuraa. Hiuspohjakin pitäisi olla kondiksessa. Kun te niitä kutrejanne toivon mukaan pesette, pitäkää huoli että saippuaa ei jää hiuksiin(kutittaa ja kuivattaa). Hiuksia pestäessänne hierokaa mömmöt hiuspohjaan, ei niinkään hiuksiin. Ja sormenpäitä käyttäessänne hierotte samalla päänahkaa -> nopeutatte verenkiertoa -> hiusten kasvuvauhti saattaa nopeutua. Hoitoaine on kuuma sana, mutta te ette varmaan niitä turhan useesti käytä. Vai? :D Sitä vielä, että suihkun lämmöllä on myös hotain merkitystä. (Oletetaan, että käytätte kiltisti hoitoainetta) Aluksi huutelette kuontalonne kuumahkossa/lämpöisessä vedessä. Sen jälkeen shamppoot hiuksiin sormenpäitä hyödyntäen. Huuhtelu, samalla kuumahkolla. Sitten kuivataan hiuksia pyyhkeeseen niin, että vettä ei enään tipu. Hoitoaine annetaan mahdollisesti vaikuttaa, ja sitten kylmällä vedellä pois. Tai siis niinkuin viileällä. (Ideana lämpötiloilla on se, että hiussuonet avautuvat aluksi, ja lopuksi sulkeutuvat.) Jos on hilsettä kannattaa ostaa apeetkista jotain ökyhintaista hilseshamppoota. Halppikset ei oo ainakaan mulle tehonneet.. Asian mukainen harjaus suihkun jälkeen helpottaa hiusten selvittymistä, näin kiehkurat pysyvät paksuina. Hoitoaine auttaisi tähänkin. Jos on varaa kannattaa kaikki aineet ostaa kampaamoista. Paljon laadukkaampaa, ja turvallisempaa tavaraa. Ookei.. seuraavaks kynnet? ;) I love myself better than you. I know it's wrong so what should I do? |
jomppu 09.06.2006 20:32:27 | |
---|
Miesten hiusmalleja on kaksi: lyhyt tai jakaus!!! sano komppanianvääpeli aikoinaan. Mun mielestä pitkä tai lyhyt tukka ei tee ketään hevimieheks tai joksikin muuksi. Joskus yritin kasvattaa pitempää tukkaa, mutta kyllästyin siihen. "siihen aaltopelti oveen me maalattiin ympyrä ja pirun iso a, jotta tyypit kaikki varmasti muistaisi minkä takia me soitetaan" |
N33m0 13.06.2006 18:45:33 | |
---|
soundi lähtee tukasta slow music for slow people |
Heviasmo 13.06.2006 19:09:30 (muokattu 13.06.2006 19:12:37) | |
---|
soundi lähtee tukasta Eipäs ku tukka lähtee soundista. (?) Edit: Asian mukainen harjaus suihkun jälkeen helpottaa hiusten selvittymistä, näin kiehkurat pysyvät paksuina. Kannattaa tosin antaa niiden hiusten ihan kunnolla kuivua ennen harjailuoperaatiota. Märkänä hiusten ja harjan välinen kitka on suurempi, joka tuskin tekee kovin hyvää hiuksille. Se harjaus myös kannattaa aloittaa latvoista, jottei ylimääräisiä takkupesäkkeitä synny. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa." |
Horatius-87 19.06.2006 17:19:10 | |
---|
Kannattaa tosin antaa niiden hiusten ihan kunnolla kuivua ennen harjailuoperaatiota. Märkänä hiusten ja harjan välinen kitka on suurempi, joka tuskin tekee kovin hyvää hiuksille. Se harjaus myös kannattaa aloittaa latvoista, jottei ylimääräisiä takkupesäkkeitä synny. Tota kitka juttuu en ymmartanyt, mutta miten vaan. Tuon latvahomman allekirjoitan 100%.
I love myself better than you. I know it's wrong so what should I do? |