afro 26.04.2006 02:27:52 | |
---|
Onko muilla ongelmia Boxy Musicin sivustolle pääsyssä? Minä en jostain syystä ole sivuille päässyt. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
harzza1 26.04.2006 08:59:42 | |
---|
Onko muilla ongelmia Boxy Musicin sivustolle pääsyssä? Minä en jostain syystä ole sivuille päässyt. joskus on. ne kusasee välillä. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
fabarm 26.04.2006 13:05:58 | |
---|
Juttuhan vaan on niin että kun lähdet kauppaan ja tinkaat niin boxyn hinta ei välttämättä ole tippaakaan halvempi. Joo,ei.Zildjin K-haitsu ovh. Suossa 500e,Boxy 280+35e rahti.Voi kokeilla tinkiä... Olen tilannut kyseisestä putkasta peltejä,homma toiminut tosi hyvin.Tulee kotiovelle asti. Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. |
Tsagirakis 26.04.2006 16:44:51 | |
---|
Tilasin kaks Zildjianin peltiä tuolta ja täytyy sanoa että pikkuhiljaa alkaa muuri halkeemaan nimittäin oon odottanu nyt 11 viikkoa. |
Jeltz 26.04.2006 17:37:19 | |
---|
Tilasin kaks Zildjianin peltiä tuolta ja täytyy sanoa että pikkuhiljaa alkaa muuri halkeemaan nimittäin oon odottanu nyt 11 viikkoa. Oho, kai olet kysynyt niiltä että mikä on tilanne? Mulla on nyt mennyt vajaa neljä viikkoa haikkojen kanssa, ja arvioksi annettiin, että tulee tuossa viikonvaihteen tienoilla. |
Muovinen 26.04.2006 17:46:03 | |
---|
Joo,ei.Zildjin K-haitsu ovh. Suossa 500e,Boxy 280+35e rahti.Voi kokeilla tinkiä... Miten sait noin alhaisen rahdin noille? Just tänään lasketin A-custom crashin ja Avedis sweet riden rahdin ja se tekis yli 80 euroa! Aika hämärää oli myös että A-customin rahti yksinään oli samat 80 euroa mutta ridellä 45e... ei ymmärrä. No, silti 95 euroa halvempi kuin Suomen listahinnoilla. |
Tsagirakis 26.04.2006 19:38:40 | |
---|
Oho, kai olet kysynyt niiltä että mikä on tilanne? Mulla on nyt mennyt vajaa neljä viikkoa haikkojen kanssa, ja arvioksi annettiin, että tulee tuossa viikonvaihteen tienoilla. Joo, oon useaan otteeseen kyselly niitten perään. Eilen laitoin viimeisimmän kyselyn, mutta eivät ole vielä vastanneet. |
Jeltz 26.04.2006 19:56:03 | |
---|
Joo, oon useaan otteeseen kyselly niitten perään. Eilen laitoin viimeisimmän kyselyn, mutta eivät ole vielä vastanneet. Käytitkö sitä niitten sivujen kysymyslomakesysteemiä? Mä yritin lähettää ensin niille mailia, ja ihmettelin kun ei vastattu, mutta sitten huomasin, että olin ottanut osoitteen pari viikkoa vanhasta tilausvahvistuksesta, eikä se sitten ollutkaan enää käytössä. Tuolla kysymyslomakkeella vastaus tuli muistaakseni 9 minuutissa. |
Tsagirakis 26.04.2006 20:09:56 | |
---|
Käytitkö sitä niitten sivujen kysymyslomakesysteemiä? Mä yritin lähettää ensin niille mailia, ja ihmettelin kun ei vastattu, mutta sitten huomasin, että olin ottanut osoitteen pari viikkoa vanhasta tilausvahvistuksesta, eikä se sitten ollutkaan enää käytössä. Tuolla kysymyslomakkeella vastaus tuli muistaakseni 9 minuutissa. Joo, tota lomakesysteemiä oon käyttäny, ja monesti vastaus onkin tullu nopeesti. Nyt vaan ei jostain syystä vastausta kuulu. |
Davos 26.04.2006 22:06:45 | |
---|
Mä aakkosta meinasin tuolta jossain kohtaa tilata, ja tuli maksamaan kutakuinkin 210e ja siihen hintaan saan sen suomestakin. Käsintehtyjä en netistä tilaisi. |
harzza1 26.04.2006 22:16:28 | |
---|
Mä aakkosta meinasin tuolta jossain kohtaa tilata, ja tuli maksamaan kutakuinkin 210e ja siihen hintaan saan sen suomestakin. Käsintehtyjä en netistä tilaisi. yksitellen ei kannata ostella. jos tarvitsee todella vain sen yhden, niin ostakoon sitten suomesta tai jostain muualta. Rummut löytyy, symbaaleja alkaa jo olla pari :d |
Wyrok 27.04.2006 08:45:26 | |
---|
Miten sait noin alhaisen rahdin noille? Just tänään lasketin A-custom crashin ja Avedis sweet riden rahdin ja se tekis yli 80 euroa! Aika hämärää oli myös että A-customin rahti yksinään oli samat 80 euroa mutta ridellä 45e... ei ymmärrä. Meikällä oli sama homma, kun kaverin kanssa meinattiin tilata crash ja ride. Crashille kulut taisi olla 36 euroa, crash ja ride samassa paketissa oli yli 80€! Pitänee laittaa mailia ja kysyä, sillä ei tuossa ole tolkkua. Erikseen tilattuina tulisi yli kympin halvemmaksi :-) t.Mikko "When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked! I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart!" -Bill Hicks |
Frequency 08.06.2006 08:05:00 | |
---|
Nyt on kuulemma taas hinnat tippuneet. Vois tilata A-Customin 17" crashin hintaan 132.15e Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Nyt on kuulemma taas hinnat tippuneet. Vois tilata A-Customin 17" crashin hintaan 132.15e Tuosta puuttu ALV, eli VAT, joka on Belgiassa 21%. Hinnat on samat kuin ennenkin. Silti halvempaa, kuin Suomessa tahi Thomannilla. Listahinnat veroineen näkyy kätevästi osoitteessa: http://www.drummusic.com joka on täysin sama lafga samalla tietokannalla. |
Frequency 08.06.2006 10:40:53 | |
---|
Tuosta puuttu ALV, eli VAT, joka on Belgiassa 21%. Hinnat on samat kuin ennenkin. Silti halvempaa, kuin Suomessa tahi Thomannilla. Listahinnat veroineen näkyy kätevästi osoitteessa: http://www.drummusic.com joka on täysin sama lafga samalla tietokannalla. Äh. Anteeksi ja kiitos. Tunnen itseni typeräksi. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Epämuusikko 08.06.2006 12:49:53 | |
---|
Onko kukaan käynyt tuolla paikan päällä? Kaveri Belgiasta ilmoitti, että jonkinlainen maanpäällinen edustus heillä pitäisi olla. Itsellä on kova yritys päästä kattoon kesällä Musicstore Köln ja rajan takaa joku Boxymusicin pulju, josta tarkoitus olisi valkata valioyksilöitä ja lähettää ne rahtina Suomeen. Onko kokemusta? Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
Starless 08.06.2006 19:07:56 | |
---|
ei vittu mitkä hinnat... miettikää jos tuolla myytäis staggin peltejä. hinnat ois varmaan jotain 20e-60e luokkaa... |
Jaska 08.06.2006 21:55:01 | |
---|
yksitellen ei kannata ostella. jos tarvitsee todella vain sen yhden, niin ostakoon sitten suomesta tai jostain muualta. Höh, 20" K Ride tuolla 257 rahteineen. Suomessa reippaasti yli 400€. Ja vaikka onkin käsintaottu niin tuskin sieltä huonosaundista K Rideä saa. |
harzza1 08.06.2006 23:09:29 | |
---|
Höh, 20" K Ride tuolla 257 rahteineen. Suomessa reippaasti yli 400€. Ja vaikka onkin käsintaottu niin tuskin sieltä huonosaundista K Rideä saa. niin? halvemmallakin voi saada. |
LaKu 09.06.2006 13:39:01 | |
---|
No niin, tilasin 18" A Customin tänään drummusic'sta (sama firma kun boxymusic). Saa nähdä miten homma toimii ja mikä on odotusaika. |