Aihe: Vielä vähän..
1
ltg
07.10.2003 14:27:51
...tässä kyselen. Olisi tarkoitus saada uutta ilmettä peltiosastolle.. jotain persoonallista mutta hyväsoundista. Ei teillä ole kokemusta Meinlin Gen-x-sarjasta? Kiinnostaisi tuo Thomas Langin 18" singal crash/club ride, niin ja tietty se filter china, joka on jo hyväksi todettu. Käsittääkseni tuo singal crash on aika trashmainen, jos sitä crässinä käyttää.. Tai jos on ehdotuksia jonkun muun valmistajan erikoissarjoista, esim. Paisteen exotic (tai mikälie?)..
Missä voisin olla muualla kuin humalassa?
JM
08.10.2003 18:51:56
Ei sulle haluta vastata.. Mä voisin kertoa sen verran et unohda ne uudet pellit ja osta vaikka 302:n haikkapellit ja krässhi sen riden kaveriks.. Ei musiikki oo välineurheilua ;)
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
U.F.O
09.10.2003 16:28:22
Joo ja kaikista vittumaisinta on just tuo peltien kans hommailu ainaki mul et ku soittaa vaikka kaupas sillä sit menee kotiin nii kuulostaa ihan helvetin paskalta koko pelti :DD saati sitten bändin kans :D
Free your mind and your ass will follow!!.
ltg
09.10.2003 16:34:22
Joo ja kaikista vittumaisinta on just tuo peltien kans hommailu ainaki mul et ku soittaa vaikka kaupas sillä sit menee kotiin nii kuulostaa ihan helvetin paskalta koko pelti :DD saati sitten bändin kans :D

Hii, minä vaan ostelen sikoja säkissä:) Aina kun ei pääse testailemaan, mutta hinta olisi edullinen. Tähän mennessä vaisto on kyllä toiminu loistavasti.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Viceroy
10.10.2003 12:24:45

En haluaisi marmattaa, mutta voisit otsikkoa miettiä vastaisuudessa paremmin ;)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
ltg
10.10.2003 12:32:43
En haluaisi marmattaa, mutta voisit otsikkoa miettiä vastaisuudessa paremmin ;)

Tiedän. Ulkoasua vainen ajattelin. LTG kun kyselee vaan mitä muut on mieltä. Minua se "polkemistekniikoista"-otsikko nauratti kovasti jälkeenpäin.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)