miän vain 07.06.2006 19:15:04 | |
---|
Ihan noin off-topiccina: Onko kenelläkään kokemusta tommosista itse tehdyistä sizzleniittirei´istä pelleissä? Rupeeko halkeamaan kuinka helposti? Itse kun soitan ridea usein myös crashitarkoituksessa, eli vähän raskaammalla kädellä. Mulla ei ole ollut ongelmia, vaikka käytän niittipeltiä myös isona crashina. Itsetehty peli, alkaa olla viisi vuotta niittien laitosta jo. Jos poraus on tehty huolellisesti, ei mitään ikävää pitäisi reikien takia tapahtua. Muutama reikä ei soundia juuri muuta; aika kultakorva saa olla, jos huomaa minkäänlaista eroa. |
Reaper_Man 07.06.2006 19:29:44 | |
---|
Myin: Tama Imperialstar setin 13" 14" 18" 24" Yamahan virveli 14"6(?) Yamahan virveliteline Imperialstarin sinkkupedaali Saman merkin haikantelineen ja suorantelineen Hinta: 400e Nou roplem!! |
pearl 07.06.2006 22:25:09 | |
---|
Myin: Tama Imperialstar setin 13" 14" 18" 24" Yamahan virveli 14"6(?) Yamahan virveliteline Imperialstarin sinkkupedaali Saman merkin haikantelineen ja suorantelineen Hinta: 400e Kyl mie noista olisin ton hinnan maksanut... Eikö Imperialstarit ole kuitenkin ihan kohtuulliset kannut? Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
Bacchus 07.06.2006 22:31:46 | |
---|
Kyl mie noista olisin ton hinnan maksanut... Eikö Imperialstarit ole kuitenkin ihan kohtuulliset kannut? Kunhan vaan hw on kunnossa, niin kyllä ne pelittää. Karkeasti ehkä voisi verrata Rockstareihin. |
moderndrummer88 07.06.2006 22:33:57 | |
---|
Kannut on vaan melko miehekkään kokoiset! En ainakaan minä saisi noita mieleisesti aseteltua... HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Kannut on vaan melko miehekkään kokoiset! En ainakaan minä saisi noita mieleisesti aseteltua... Pakon sanelema tän hetkinen treenisettini on samoilla kooilla. Asettelu ei tuota ongelmia, mut sopivan säveleron 13" ja 14" välille hakeminen tuottaa. romantikkoitkijät #37 "Mikä tahansa mihin liittyy punaviini on homoa. Esim Eemeli." -Vasara |
hyperhamsteri 07.06.2006 22:40:57 | |
---|
Kehtaako noista mun rokkistaroista pyytää kahdeksan hunttia, virvelin ja toisen basarin kanssa? Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
fish-eye 07.06.2006 22:42:30 | |
---|
Kyllä kehtaa kun sulla kerta tuplabassarit löytyy! There is no life like no life! |
hyperhamsteri 07.06.2006 22:45:24 (muokattu 07.06.2006 22:45:56) | |
---|
Kyllä kehtaa kun sulla kerta tuplabassarit löytyy! itse nimittäin maksoin noista muutaman ständin kera kuusi ja puoli sataa. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
fish-eye 07.06.2006 23:01:59 | |
---|
ei se mitää huuto.nettiin vaan! There is no life like no life! |
Jupi57 07.06.2006 23:19:32 | |
---|
kertokaapa pitäisikö omantunnon painaa? EI! Tulevaisuutesi on vakuutus- tai automyyjänä. Alle 190 cm automyyjä ei tosin pysty kunnolla kusemaan asiakasta silmään. Heitä rumpujen soitto ...vettiin, jos haluat rikastua. Karkeasti ehkä voisi verrata Rockstareihin Olet sinä karkea : ) ...Imperialstar on Pro, Rockstar korkeintaan SemiPro |
hyperhamsteri 07.06.2006 23:19:33 | |
---|
ei se mitää huuto.nettiin vaan! no jos eka löytäis uuden setin ni sitten ehkä. :P Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Bacchus 07.06.2006 23:31:42 | |
---|
Olet sinä karkea : ) ...Imperialstar on Pro, Rockstar korkeintaan SemiPro Eikös Imperialstarit olleet tehty mahongista? Rungot kuitenkin näyttää kovin vaaleilta, joten ei kai se Afrikan mahonkia ole? No, Copeland taisi kuitenkin jammailla näillä vehkeillä, tiedä sitten mitä se kertoo, vai kertooko mitään. Imperialstarit joita itse olen testannut ei kyllä olleet pro, ehkä semi-pro tai intermediate. Rockstaritkaan ei ehkä ihan semi-pro ole. Mutta mitäs näistä luokituksista, vähän niinkuin musiikingenretkin, ei kerro mitään.;) |
Jupi57 08.06.2006 00:19:53 | |
---|
Eikös Imperialstarit olleet tehty mahongista? Rungot kuitenkin näyttää kovin vaaleilta, joten ei kai se Afrikan mahonkia ole?) Imperialstarit joita itse olen testannut ei kyllä olleet pro, ehkä semi-pro tai intermediate. Rockstaritkaan ei ehkä ihan semi-pro ole. Mutta mitäs näistä luokituksista, vähän niinkuin musiikingenretkin, ei kerro mitään.;) Vuoden 1969 Taman Imperialstar settini on mahonkia, mutta se sisin (vaalea) kerros on koivua! Imperialstariakin oli kahta eri versiota jossain vaiheessa, kumpaahan olet kokeillut? Joo... |
Bacchus 08.06.2006 00:42:33 (muokattu 08.06.2006 00:43:22) | |
---|
Vuoden 1969 Taman Imperialstar settini on mahonkia, mutta se sisin (vaalea) kerros on koivua! Imperialstariakin oli kahta eri versiota jossain vaiheessa, kumpaahan olet kokeillut? Joo... Kokeilin varmaankin ei-mahonki-settiä. Ihme homma, että ovat sisimmän viilun laittaneet koivuksi, olisi tuo tumma mahonkipinta komeampi, tai sanotaanko erikoisempi. Uutta tietoa tämä, kiitos siitä. Aitoja, afrikkalaisesta mahongista valmistettuja settejä ei pahemmin liiku. Olisi ihan mielenkiintoista päästä testaamaan. |
hyperhamsteri 08.06.2006 01:47:44 | |
---|
Vuoden 1969 Taman Imperialstar settini on mahonkia, mutta se sisin (vaalea) kerros on koivua! Imperialstariakin oli kahta eri versiota jossain vaiheessa, kumpaahan olet kokeillut? Joo... Eikös Taman historiasivun mukaan Imperialstareja alettu valmistaa vasta vuonna 1974. Anteeksi pilkunnussutus, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
rm_wispila 08.06.2006 11:15:36 | |
---|
Kyl mie noista olisin ton hinnan maksanut... Eikö Imperialstarit ole kuitenkin ihan kohtuulliset kannut? Näinhän usein käy, käytettyjen hinnat ovat varsin edulliset verrattuna uusiin kaupan setteihin. Silti laatu saattaa vanhoissa olla parempi kuin uusissa, ainakin ne on koeponnistettu. Pörssikurssit kyllä noilla listauksilla vaan putoaa. Näinhän se vaan menee; kun on paljon tarjontaa, hinnat putoaa, sitten taas harvinaisissa satseissa, joita ei markkinoilla liiku, hinta vaan nousee. Voipi myös olla ettei noita pahimpia "ylikurssin" hintoja kehtaa edes ilmoitella, saa pian "autokauppiaan" maineen... Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
miän vain 08.06.2006 16:14:34 | |
---|
|
ddrum54 08.06.2006 16:23:08 | |
---|
Eikös Taman historiasivun mukaan Imperialstareja alettu valmistaa vasta vuonna 1974. Anteeksi pilkunnussutus, mutta korjatkaa, jos olen väärässä. Nimi Tama tuli 1974. Sitä ennen valmistettiin ImperialStar ja RoyalStar rumpuja. Miän Vain tuohon ylös jo laittoikin mainoksen tuotteista. Alla vähän historiaa: In 1962 the Tama Seisakusho company was established by the Hoshino Gakki group to manufacture electric guitars and amplifiers. Tama produced a line of guitars that included clones of several popular guitars, including the Martin Dreadnought. At the time they were also manufacturing Star Drums, available in either the Imperial or Royal models. 2`n 4 |
Jupi57 08.06.2006 16:32:42 (muokattu 08.06.2006 16:33:14) | |
---|
Nimi Tama tuli 1974 1969 Musta Taman T-badge, jossa hopeanvärinen teksti Perfect Percussion, Made in Japan. |