2541 22.09.2003 22:26:44 | |
---|
Suositelkaas levyjä, tuotanto aika laajaa, eikä oikein tiedä miten jatkaisi. Uusin Earthquake Glue on vasta hallussa ja sen verran hyvältä kuulostaa, että lisää pitäisi saada! |
No hui.pääsenpä vihdoin asiaan,nyt puhutaan maailman tärkeimmästä indiebändistä.1994 (?) julkastu Bee Thousand on bändin avainlevy,siinä on ihan kaikki helmet.Levy in Guidedin tuotannon kulmakivi ja ihan varauksetta suosittelen..pirun hauskakin vielä.Pavement on tosi kova kanssa,samaa sarjaa.Diggaat loistavaa bändiä =) |
kastei 09.10.2003 18:12:23 | |
---|
No hui.pääsenpä vihdoin asiaan,nyt puhutaan maailman tärkeimmästä indiebändistä.1994 (?) julkastu Bee Thousand on bändin avainlevy,siinä on ihan kaikki helmet.Levy in Guidedin tuotannon kulmakivi... Joo, mutta varoitetaan ensin että levy on sitten kyllä niin lo-fi, ettei vastaavaa ihan heti löydy :-) Häiritsevääkö? Ei välttämättä, ehkä joissain kappaleissa "ison rahan soundi" olisi toiminut paremmin. |
kimmo 10.10.2003 17:17:04 | |
---|
Suositelkaas levyjä, tuotanto aika laajaa, eikä oikein tiedä miten jatkaisi. Uusin Earthquake Glue on vasta hallussa ja sen verran hyvältä kuulostaa, että lisää pitäisi saada! Erittäin hieno yhtye, jonka tuotoksista olen ostanut aivan kaikki mitä on vastaan tullut. Oma suosikkini on Alien Lanes, mutta se ehkä juuri siksi, että sen levyn kautta innostuin tästä orkesterista. Heiltä olen onnistunut hankkimaan 2 DVD-sekoilua (Some Drinking Implied ja Who Went Home & Cried) ja näitä en uskalla suositella kuin totaalifaneille. Jos bändi on tullut tunnetuksi lo-fi-äänensävystään, niin nuo videomateriaalit ne vasta rupiseksi on vietykin. Auts. Robert Pollardin soolot ovat sen sijaan hankinnan arvoisia. |
2541 05.12.2003 16:08:07 | |
---|
Tuli hankittua juuri julkaistu kokoelma Human Amusement At Hourly Rates. 32 biisiä ja loistavalta kuulostaa! Oishan tuo ollu mukana myös Hardcore UFOs boxilla, mutta en taida sitä hommata...ihan vielä!;) Seuraavana ostoslistalla on varmaankin Mag Earwhig!. |
1960-1980 25.02.2004 17:14:13 | |
---|
Tilasin Soundissa olleen artikkelin innoittamana tuon Human Amusements -kokoelman ja oikein mukavaahan tämä on. Seuraavaksi varmaan sitten tuo Bee Thousand tai Mag Earwhig! |
vanttera 25.02.2004 17:51:43 | |
---|
No hui.pääsenpä vihdoin asiaan,nyt puhutaan maailman tärkeimmästä indiebändistä. Ja yleensä kun doolittle kehuu, minä olen samaa mieltä. Joten, levykauppaan siis. Ittellä ei kyllä mitään hajua tästä pändistä. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
tollo 26.02.2004 16:11:20 | |
---|
Tuli hankittua juuri julkaistu kokoelma Human Amusement At Hourly Rates. 32 biisiä ja loistavalta kuulostaa! Näin tein minäkin. Hintalaatu suhteeltaan toki mainio, mutta ehkä odotukset oli sittenkin vähän liian korkealla..... My kind of soldier on kyllä ihan törkeen hyvä kappale! |
1960-1980 26.02.2004 20:19:45 | |
---|
My kind of soldier on kyllä ihan törkeen hyvä kappale! Oma suosikkini on Glad Girls. Eipä tässä muuta. |
2541 26.02.2004 22:35:39 | |
---|
Oma suosikkini on Glad Girls. Eipä tässä muuta. Minun taas I Am A Tree. |
doolittle 04.03.2004 19:39:45 | |
---|
Tilasin Soundissa olleen artikkelin innoittamana tuon Human Amusements -kokoelman ja oikein mukavaahan tämä on. Seuraavaksi varmaan sitten tuo Bee Thousand tai Mag Earwhig! Pekka Laineen taisivat päästää tämän kokelman kimppuun ja jääkös sellaiselle vaihtoehtoäänenkannattajalle muuta vaihtoehtoa kuin viisi tähteä paukauttaa. Muutoin olisin ko.arvosteluun suhtautunut varauksella mutta tässä tapauksessa vain tiedän miten hieno levy se on. eläköön Robert Pollard, on muuten aika mielenkiintoinen noin persoonana tämä jehu. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
doolittle 04.03.2004 19:40:38 | |
---|
Minun taas I Am A Tree. Minun ehkä Echos Myron. "It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks- |
C.F.D.T 04.03.2004 19:59:03 | |
---|
munkin on pakko ostaa joku näitten levy kohta, koska oon jo pitkään diggaillu tän bändin nimee!!! "You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One |