k... 06.06.2006 18:01:13 | |
---|
Lähinnä kiinnostaa kitaraan (ilman modauksia) käyvät potikat. http://www.justfuckinggoogleit.com/ |
fox 07.06.2006 00:22:32 | |
---|
Lähinnä kiinnostaa kitaraan (ilman modauksia) käyvät potikat. Centronics CTS kaiketi vaivattomimmin saatavissa olevista on se ykkönen, parempi joittenkin mielestä oli Allen-Bradleyn suljettu kalvo-potikka.. Alps on kohtuuhyvä. |
Aki 07.06.2006 02:47:08 | |
---|
Centronics CTS... Tuohon tekisi mieli tutustua. Mistä noita saa? Google löytää vain printteriportteja. "We are the winners, of Eurovision.
Vote! Vote! Vote for the Winner!!!"
-Liettuan Euroviisuedustaja 2006 |
SaBer 07.06.2006 07:27:20 | |
---|
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
niskel 07.06.2006 07:27:50 (muokattu 07.06.2006 07:29:09) | |
---|
Tuohon tekisi mieli tutustua. Mistä noita saa? Google löytää vain printteriportteja. Ainakin kitarapajalla laittoivat kerran minulle CTS:t stratoon. Ellen väärin muista, niin olivat noita Uraltonen potikoita pienempiä halkaisijaltaan? "Solid-state - a component that has been specifically designed to make a guitar amplifier sound bad..." - Randall Aiken |
msormune 07.06.2006 08:54:16 | |
---|
Vaihdoin omaan kitaraani (Epiphone SG G400) juuri kaikki potikat mikkien vaihdon yhteydessä. Uusi potikkamerkki on Göldo, ja tyytyväinen olen. Nyt niitä potikoita voi jopä kääntää luontevasti pikkurillillä, ennen oli aika jähmeän oloiset. Lisäksi molemmat tone-potikat ovat push/pull -tyyppiset ja niiden avulla mikit on kytketty sarjaan tai rinnakkain. Mutta tässäkin ketjussa mainittu CTS on kai se yleisesti parhaana pidetty merkki, mutta siitä minulla ei ole kokemusta. |
k... 07.06.2006 16:55:17 | |
---|
Mutta tässäkin ketjussa mainittu CTS on kai se yleisesti parhaana pidetty merkki, mutta siitä minulla ei ole kokemusta. Noh, itselläni on kun juuri semmoiset kitaraan vaihdoin. Enkä ole tyytyväinen. 2 kpl semmoisia meni kitaraan. Toinen aivan liian jäykkä ja toinen rahisee vaikka uusia molemmat olivat. http://www.justfuckinggoogleit.com/ |
Squirrel2 07.06.2006 19:01:32 | |
---|
Mitä kokemuksia on Mitshubishin potikoista? Maailman suurin valmistaja, mutta eihän se takaa laatua |
Mitä kokemuksia on Mitshubishin potikoista? Maailman suurin valmistaja, mutta eihän se takaa laatua Ei mitään huonoja nekään..niissähän on se mitsun kolmio..eiköpä? Myös jokunen muu valmistaja tekee ihan toimivia potikoita tuolla itäisillä mailla. Ja toimittaa niit sitten eri "myyjille"..eihän toki esimerkiks Hoshino (Ibanez) valmista potikoita ihan itte, vaan ostaa ne alihankkijoilta. DiMarzion lootissa myytävät potikat saattaa olla vaikka Alpseja tai jotain muuta, samoin Gotohin. |
McNulty 08.06.2006 14:04:42 | |
---|
CTS... olen myös muutamaa Alphaa käyttänyt DIY fuzzeissa. |
SirElwood 08.06.2006 14:51:20 | |
---|
Osallstun tähän "galluppiin" vastaamalla notta CTS vahvistimissa ja Alphan 16mm pienen kokonsa vuoksi efekteissä. |
k... 09.06.2006 14:23:33 | |
---|
Millähän löytäsin kitaraan potikan mitä olisi kevyt kääntää? Löytyykö pk-seudulta liikettä missä pääsisi valitsemaan mieleisensä potikan? http://www.justfuckinggoogleit.com/ |