Aihe: Tiktak Empulta soololevy!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
epeli
05.06.2006 02:53:34

Emmä oo mitään mielipiteitä muuttamassa! Mä vaan kysyin, että jos se on teistä rock, niin osaatte varmaan sanoa miksi. Mun mielestä vaan keskusteluun kuuluu se, että perustellaan mielipiteet. Jos kaikki vaan hymistelee keskenään, niin ei se oo mitään keskustelua vaan jotain helvetin astanga-joogaa.

Meikäläisen mielestä toi "keskustelu" on kyllä jankkaamista. tunnen monia henkilöitä jotka ilmeisesti tekevät tätä ihan maajoukkuetasolla (etteivät jopa ammatikseen). homma toimii siten, että kun jankkaaja löytää jonkun, joka on jostain asiasta aivan eri mieltä kuin itse on, hän yrittää kyselemällä ja jotain ihme tilastollisia faktoja tms. esittämällä vaihtaa keskustelukumppanin mielipiteen, eikä voi vain sanoa, että: "just, just. ai että sää olet sitä miältä. no, se on hyvä että sulla on omat mielipiteet"

emppu on mutentodella rokrok. en millään malta odottaa levyä. oletteko muuten huomannu, että emppu on myös aika paljon harrastanut keikoilla tuota päänpyörittelyä, saaden yleisössä olevat hevipojat kuolaamaan kiihotuksesta. olis ihan kiva joskus ottaa empun kanssa "kitaroiden taisto", ja katsoa, että osaako se oikeen soittaakin...
"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
terone
05.06.2006 05:34:00
No voisiko asia olla myös niin että Emppu on rock vaikka yksikään biisi ei ole?
We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies
Exhausted
05.06.2006 14:19:20

Jaahas, että tämmöstä. Yllätti kyllä ihan kokonaan takavasemmalta tämä uutinen. Kattoin ton videon ja onhan se biisi ihan hyvä. Vielä kun vaan enkkua lausuisi paremmin niin olisi bueno.

samat mietteet. Tosin odotin jotain räyhäkkäämpää.
Sarko
05.06.2006 14:25:31
Muutenhan tuo Damen "Pony" on ihan puhdasta rössyä ja kakkaa, mutta siinä on ns."Pop-moment", joka iskeytyy eetteriin siinä kertosäkeen vinkeässä vokaalivenytyksessä. Tämähän Dame on melkoisen keveää ja vaaratonta kamaa, jännää siinä mielessä että Rouva TJ kuuntelee itse Punkia ja Emoa, tämä oli siihen verrattuna ihan Robbie Williamsia.
Stakes are high, but so am i.
riimu
05.06.2006 14:31:16
Hyvä ääni tytöllä ja tarttuva ralli. Olen positiivisesti yllättynyt kyl.
Don't ask me about Grim Fandango!
-Spade-
05.06.2006 14:31:36
Helvetin hyvä biisi, oli sitten rankka tai ei.
Ohan se varma.
Jag
05.06.2006 14:39:13

Olen vakavasti harkinnut levyn ostoa. Saa nähdä. 14 päivä tuo muistaakseni ilmestyy
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Todenpuhuja
07.06.2006 00:30:02
Onpahan tarttuva ralli kyllä, soinut useampana päivänä päässä sen kuullessaan, eikä ole edes harmittanut. Kiva kertsi ja laulaa minusta kivasti. Mielellään kuulisi jonkun toisenkin biisin.
Anselmi83
07.06.2006 01:14:04
Mitään Nooria ja Neoja. Tässä ketjussa saa ihkuttaa vain Emppua!!

http://www.tiktak.fi/galleria/albums/keikkakuvat/normal_emppu2_rmj.jpg

mulla ei oo mitään järkevää lisättävää tähän ketjuun, muutakun et Emppu on hottis ihqpeipe!
nöf.
Spiridon
07.06.2006 10:25:12
Telkkarissa soittivat bändin toisen kitaristin kanssa akustisena livenä tuon Ponyn. Hyvin näytti noinkin toimivan.
Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu.
papitsu
07.06.2006 11:22:40
Telkkarissa soittivat bändin toisen kitaristin kanssa akustisena livenä tuon Ponyn. Hyvin näytti noinkin toimivan.

Soittivat kyllä hyvin. Kuulosti biisikin paljon paremmalta akustisena.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Jag
07.06.2006 15:51:16

Missäs ohjelmassa tämmöistä tapahtui?
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
papitsu
07.06.2006 16:13:05
Missäs ohjelmassa tämmöistä tapahtui?

Summeri, tulee tällä hetkellä uusintana. Biisin taitavat vetää jossaki puolelta.
Jag
07.06.2006 16:56:31

Summeri, tulee tällä hetkellä uusintana. Biisin taitavat vetää jossaki puolelta.

Missasin. dääm
DVD-SOITIN
07.06.2006 17:02:35
Aikamoinen ylläri että rumpuja soitteleepi Diablo-mies Malmberg. Meniköhän hevareilta kahvit rinnuksille?

Paskat, Malmberg vaan paransi metal-uskottavuuttaan 8-)
Let the metal flow!
moottorisaha
07.06.2006 17:09:21

Damen "Pony" video on nähtävissä/kuultavissa osoitteessa www.hmc.fi

..sieltä uumenista se löytyy. Ihan kelpo biisi. Emilian lauluääni viehätti kovastikin. Se levyllä soittava rumpali olisi tosiaan kiva tietää? Malmberg näkyi huiskivan videolla. Eiköhän tuo aikanaan selviä.

Aivan selkeästi konerummut tuossa videon biisissä (olen tuon täysin saman virvelisamplen kuullut useammassakin samplepackissa). Aika vaisu ja mitäänsanomaton biisi muutenkin.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
arrgh
07.06.2006 17:12:20
Aivan selkeästi konerummut tuossa videon biisissä (olen tuon täysin saman virvelisamplen kuullut useammassakin samplepackissa). Aika vaisu ja mitäänsanomaton biisi muutenkin.

#DEFINE konerummut. Voihan se olla trigattu snare.
papitsu
07.06.2006 19:33:40
http://www.sendspace.com/file/37pywl

Tuolta löytyy tuo Summerissa tullu akustine Pony.
Johann Onn
07.06.2006 20:33:26 (muokattu 07.06.2006 20:33:34)
Kyllä tuosta kuulee että ne on ohjelmoitu.

Haitsu (mielestä siinä oli sama soundi / sämple koko biisin ajan) paljasti ton vielä paremmin. Vähän jähmeä se muutenkin oli biisinä / toteutuksena, täytyy sanoa. Ei oikein "lähtenyt lentoon" missään vaiheessa.

Mutt hyvä sentään, ett joku Tik Tak:in jäsenistä saa omiakin biisejä aikaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)