Billsner 07.10.2003 21:44:18 | |
---|
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
Safaweb 07.10.2003 21:57:24 | |
---|
Onhan niitä ollut jo jonkin aikaa myynnissä. Kiitokset tosiaankin SP-Elektroniikalle laadukkaista tuotteista ja halvoista hinnoista! Basistit: tyhmiä ja hiljaisia
Rumpalit: tyhmiä ja äänekkäitä
Kitaristit: itserakkaita
Kosketinsoittajat: haluaisivat olla kitaristeja
Laulajat: eivät kertakaikkiaan vaan osaa soittaa mitään
|
P2 08.10.2003 11:23:52 | |
---|
Erittäin lupaavan näköiset hinnat, tosin ovat n. 3kk myöhässä. :) Seuraavaan projektiin sitten. |
Vilho 08.10.2003 18:00:20 | |
---|
Voiko olla mahdollista, kun toi SP-elektroniikka myy valmiiksi koottuja kitaraelektroniikkasarjoja, että 3 yksikelaista mikkiä sisältävä sarja on kalliimpi kuin 2 yksikelaista ja yhden humpparin sisältävä sarja? Ois kiva tietää, aattelin ehkäpä tilata jomman kumman mun stratokopioon, kun oon tota elektroniikan vaihtoa suunnitellu. Kumpi ois parempi? |
P2 08.10.2003 19:04:24 | |
---|
Voiko olla mahdollista, kun toi SP-elektroniikka myy valmiiksi koottuja kitaraelektroniikkasarjoja, että 3 yksikelaista mikkiä sisältävä sarja on kalliimpi kuin 2 yksikelaista ja yhden humpparin sisältävä sarja? Ois kiva tietää, aattelin ehkäpä tilata jomman kumman mun stratokopioon, kun oon tota elektroniikan vaihtoa suunnitellu. Kumpi ois parempi? Riippuu millasta soundia tarviit, humppari takamikkinä saa paksumman ja rouheemman soundin, kuitenkin kauempana alkuperäsestä stratosoundista. En tiiä sitten kannattaako tollasiin "halpiksiin" (lue: ei sd, dimarzio, kinman jne.) laittaa rahojaan, voipi meinaan olla että mikit ovat samantasoisia kuin nykyisetkin. The choice is all yours |
Billsner 08.10.2003 20:17:36 | |
---|
Ei ollut tuolla erikoisuuksia... Tarttis humpparin yksikelaisen koossa. Onko floikan jälkiasentaminen kovin vaikeaa (squier stratocaster) ? Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
PasiB 08.10.2003 21:41:56 | |
---|
Onko kokemuksia minkätasoisia puuosat ovat? Vois suunnitella jatsarin tekoa, jos ovat kunnollista tavaraa. Kitarassa on liikaa kieliä |
Jep. tässäpä tervetullut kilpailija Millbrookille. Hyödyntäkää. "This goes to eleven" |