Aihe: Thomannilta halpa Fender Texas Specialeilla
1 2
saha
02.06.2006 17:03:00
Hitto, on näemmä jo normi-Mehikostraton hintakin tullu muutamalla kympillä alas. Sehä alkaa olla jo heräteostoksen paikka :)
>-)))> #2
Punttisika #5
NEW FOUND POWER
p130
05.06.2006 17:14:40 (muokattu 05.06.2006 17:43:11)

No ei se satiinipinta aina meinaa tinamötikkää. Jouduin vaihtamaan omaan Classikkiin tallan kun ruuvasin väärällä avaimella säätöruuvit vituilleen. Ostin Gotohin kalleimman täysterästallan ja sekin vain vähän tiheämmän näköistä tavaraa. Ihan pieni painoero, mut kyllä se jonkin asteista terästä on ollut mexicolainenkin. Tosin niissä vanhemmissa Classikeissa on joskus ollut sama talla mikä tässä aikaisemmassa stankussa eli joku valurääpäle.

Kokeileppa ihan piruuttaan tarttuuko magneetti jos sinulla on vielä se vanha talla tallessa. Raskaita ja ihan asiallisia talloja ne ovat, mutta eivat kuitenkaan terästä.

edit: kirjoitusvirhe
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Cosmic Ted
06.06.2006 09:20:09
Kävinpä talon stratot läpi magneetin kanssa. Kaikissa (pitäisi) olla alkuperäinen talla.

Fender '62ri (US), American (US) sekä Tokai ST-50 (Japan, moderni logo ja fender-lapa) tallan blokeihin tarttuu magneetti --> terästä.

Fender 60's classic (Mex) ja '79 jenkkistrato ei tartu --> mitä lie tinaa.

Yllätys oli, että 70-luvun jenkissä ei ole terästallaa, mutta toisaalta eivätpä nuo mitään erityisen hyvämaineisia pelejä olekaan. Itseasiassa '79 on ehdottomasti talon huonoin strato, mutta eipä sitä oikein voi hävittääkään kun eräänlainen "perintökitara" on kyseessä...

60's classicissa on normaalikokoinen talla, ei sitä rimpulaa mikä oli esimerkiksi edellisen sukupolven meksikostandardeissa.
Rok
LamaAjanElvis
06.06.2006 23:48:56
Kokeileppa ihan piruuttaan tarttuuko magneetti jos sinulla on vielä se vanha talla tallessa. Raskaita ja ihan asiallisia talloja ne ovat, mutta eivat kuitenkaan terästä.

Joo ei napannut vanhaan tallaan. Kokeilin sitten paikalla olevan Gotohilaisen mötikkään ja karkasi magneetti sormista.
Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista.
meitu
07.06.2006 00:27:43

Taisivat upgradeversioiden hinnat nousta viidellä kympillä juuri kun niitä katselin :/

Voi kerpeleen kerpele! Olin pitkään ollut tilaamassa tuollaista niin nyt sitten nostivat hintoja :/
Ne jotka soittaa ne tietää
joukov
07.06.2006 02:43:42
Voi kerpeleen kerpele! Olin pitkään ollut tilaamassa tuollaista niin nyt sitten nostivat hintoja :/

Myönnä pois, meitu, et saa mitään tilattua jos et joskus todella päätä ostaa etkä vain puhua ja kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Lopeta se turha miettiminen ja osta se kitara!

; )
meitu
07.06.2006 10:30:34

Myönnä pois, meitu, et saa mitään tilattua jos et joskus todella päätä ostaa etkä vain puhua ja kiertää kuin kissa kuumaa puuroa. Lopeta se turha miettiminen ja osta se kitara!

; )

Mutku ei mulloo rahaa tuonkaan vertaa :( Pitää kai antaa unelmien muhia inttiajan ja katsoa sitten uudestaan ja käydä siihen asti soittamassa isän fenderiä kotona :D
Ne jotka soittaa ne tietää
einomies
07.06.2006 13:19:30

Heh heh... kerrankin olin oikeaan aikaan liikkeellä kun ostin noin kuukausi sitten tuon "upgrade" Standard Mex Straton (vaahteraotelaudalla, väri arctic white). Komia on, ja soi juuri niinkuin straton pitääkin soida!

On vissiin noilla upgrade-malleilla ollut sen verran kova menekki, että T-kauppakin päätti pistää hieman upgrade-lisää myös hintaan...?
Mennään näillä renkailla!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)