Aihe: Stratocaster vs Warlock
1 2 3 4 5 6 7
superfly
08.10.2003 23:16:52
Stratoja on monenlaisia, toiset käy hevittelyyn mainiosti, toiset sopii sitten vaikka siihen rautalankaa. Tommosta Warlockia ei mun taloon tuoda ilman väkivaltaa.
Harppu on alaston piano
Sintti
09.10.2003 08:36:43
stratokasteri!!!!!!!!!!!!!!!!!
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
maggot
09.10.2003 08:47:03 (muokattu 09.10.2003 08:48:38)
Osta se kumpi tuntuu paremmalta, niinkuin joku tuossa sanoi jos veivaat jossain humppapumpussa niin ehkei warlock oo sun valinta vaan toi strato (ilm.squier). Mutta kyllähän toi warlock on hyvä hevikeppi.

Mun valinta ois warlock, mutta makuasioitahan nämä on eli eiköhän sun täydy itse miettiä kumman haluat... = )
"reality is a very fragile thing after all..."
hliimatta
09.10.2003 09:14:52
Stratocaster voi pitemmän päälle olla parempi valinta
Vemmy
09.10.2003 11:56:33
Ennemmin strato kuin tuollainen hevihirvitys, jota ei kehtaa parin vuoden jälkeen ottaa kaapista esille muiden nähden.
The_Reaper
27.06.2004 14:46:06
Mikä ihmeen trendi teillä on pilkata nuita B.C.Richin kitaroita itellä on B.C.Rich Bronze Series Warlock eikä muodot oo mua haitannu yhtää..saundi on erittäin hyvä varsinkin isommilla vahvistimilla . Eikä startocasterkaa mikä paska oo mut mun mielestä kummakki on suht yhtä hyviä..Kitarathan on kuitenkin loppujen lopuksi yksilöitä ja se on ainaki musta hyvä mikä itestä tuntuu hyvältä.
Riiper
Härski
27.06.2004 14:59:16 (muokattu 27.06.2004 14:59:29)
Oli sitten pakko nostaa tämä ylös puolustellakseen "kitaraa", josta kukaan ei kuitenkaan pidä.
Sintti
27.06.2004 16:25:58
niin, joo.... aivan... joillakin hirmu vimma nostella vanhoja viestejä, jotka jo lähettäjäkin on unohtanut lähettäneensä... niin... aivan... sekoan...
Support your logal terrorists
meanbone
27.06.2004 16:37:57
Joo osta joku hyvä strato. Huomattavasti parempi saundi on niissä.
"You can´t kill rock and roll" -Ozzy Osbourne
Dumb
27.06.2004 17:04:45

Kyllä minä ainakin Warlockin ennemin ottaisin, jollei muuta niin pelkästään ulkomuodon takia.
Da Make
27.06.2004 17:10:11
Stratocasteri jo pelkästään jonkun muun Warlockki miehen kiusaksi.
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! EI OSTETA EQ PEDAALIA! ÄLÄ TARJOA!
zepeteus
27.06.2004 17:13:08
No lisätään nyt sitten tähän, että itselläni muuttui kyllä hieman mielipide Warlockista sen jälkeen kun pääsi kunnolla soittamaan erästä vanhemman Bernie Ricon viimeisimmistä custom malleista.

Kerrassaan kaunista käsityötä ja todella hyvä soitettavuus. Soundit olivat todella makoisat myös, jos kohta sieltä rokimmasta päästä. Yllättäen, tuo niin kulmikkaalta näyttävä runkokin istui suht sulavasti minun keholleni.

Täytyy kuitenkin muistaa että ko. kitara on yli 10 kertaa hinnakkaampi kuin esim. Bronze-sarja, joten hinnan oli lähes pakkokin näkyä/kuulua/tuntua jotenkin.

Mutta kaikesta tuosta huolimatta, ei se kitaran "julkinen" imago tai status siitä juuri muutu, eli hieman oudolta voisi tuntua tuon kepukan kanssa istua esim. blues-jameissa tms.
trih
27.06.2004 17:15:32
Kyllähän tämä on ihan musiikin lajista kiinni. Humppaa stratolla ja mustaa metallia welholla. Sama juttu kuin muusikon ulkoasu: Jari Sillanpäätä konservatiivisesti pukeutuneena siistissä kampauksessa ja kirkonpolttomusa sitten nahkaniittiasussa pitkä tukka sekaisin naama maalattuna.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
tommiot
27.06.2004 17:21:50
Strato... en ainakaan itse pidä warlockeista yhtään. Jos hevikeppi niin vaikka joku V tai Explorer (ainakin kasariheviin), tai kyllä stratollakin menee.
trih
27.06.2004 17:23:18
Stratomies Eric Clapton on joskus erehtynyt soittamaan B.C.Richillä:
http://www.edromanguitars.com/rock/clapton.htm
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
Lord of the strings
27.06.2004 18:32:29
Stratocaster.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
mikko1
27.06.2004 19:23:26
jos soitat Death/Thrash metallia niin warlock, muuten strato.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
Bilharzia
27.06.2004 19:29:26
Strato ehottomasti, Warlockin hevikepukat on niille jotka oikeesti tykkää soittaa heviä ja heviä ja sitten vielä öö heviä, ja tykkää heveistä kepeistä, joillla voi soittaa HEVIÄ!!!! Joo ja metallia kanssa.

Strato on aivan loistava ensimmäisenks peruskitaraks. miltäs Strato tallahumpparilla kuulostais?
www.LifeofDebauchery.Com
Super-Jari
27.06.2004 19:29:26
Voi saatana että on paska thread. Mikä stratocaster oli edes kyseessä?

Pitäskö keittää kahvia vai käydä saunassa.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)