Ja pakko muuten kysyä, mihin helvettiin voi tarvita teräväpiirtotelkkua, kun se ei paranna edes itse grafiikkaa, vaan resoa? Kyllä moni on tehnyt saman havainnon, kuin aikanaan kun siirryttiin videoista ja matkatelkkareista DVD- ja laajakuva-aikaan. Tyyliin "miten olen voinut pärjätä ilman". Kuulemma aika iso impakti tuolla HDTV:llä näissä hommissa.
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 06.06.2006 19:55:54 | |
---|
Itselläni sisäinen Poika herää varmaan vasta sitten, kun Nintendo Wii on tuloillaan. Se vaikuttaa kyllä aikas näppärältä vehkeeltä. Varsinkin, kun arvioiden mukaan laite ei 250 euroa enempää maksa. Tuohon varsinaiseen ongelmaasi en tiedä vastausta kyllä! Mäkin luulin ettei sisäinen velmeri tästä kovin äkkiä pykähdä, mutta sitten aloin ottamaan selvää että minkäsmoista tavaraa sitä on tulossa. Tuota, on tulossa. On. On tulossa hei. On. Mä voin sanoa. Wii kuulostaa ihan hauskalta laitteelta kyllä. PS3:lle on hintaa alustavasti heitetty 600, mikä on ihan vitusti Wiin mahdolliseen hintaan verrattuna. Ja se ohjainsysteemi on vissiin hieno, pitänee joskus jossain liikkeessä kokeilla. Mutta en ole nintendomiehiä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Milkop 06.06.2006 19:58:46 | |
---|
Mutta en ole nintendomiehiä. En minäkään, Nintendon maailmankuva on aina ollut liian söpö ja pehmoinen. Ei oikein vetoa sellainen pelaaminen. |
Tempura 06.06.2006 20:00:38 | |
---|
En minäkään, Nintendon maailmankuva on aina ollut liian söpö ja pehmoinen. Ei oikein vetoa sellainen pelaaminen. Juu totta. Toisaalta ne keksii kyllä oikeasti uusia ideoita, ja pelaaminen on eritavalla hauskaa. Mutta kun pitää olla tämmöinen "veri lentää ja kakka hyytyy"-mies niin ei sille mitään voi. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tempura 07.06.2006 23:16:23 | |
---|
Voi elämä. Tilasin asioita. - Xbox360 - Kaksi lisäohjainta - RGB-scart - kaapeli - Pelejä. Liikaa. - muutama kuukausi Live gold-aikaa. Tuo kaikki maksaa hei. :(, mutta toisaalta :) THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
greshgurt 08.06.2006 00:25:18 | |
---|
Musta tuli tänään jotenki Gamecube-fani. Meinasin laitteen hankkia, kun niin halpakin olisi. Ja pelit todellakin vaikuttavat mielenkiintoisilta. Ainakin RE4 ja muutkin kyseisestä pelisarjasta, Final Fantasy: Crystal Chronicles, Metroidit ja tietysti Zeldat. Mutta suositelkaa lisää! En minäkään, Nintendon maailmankuva on aina ollut liian söpö ja pehmoinen. Ei oikein vetoa sellainen pelaaminen. Mutta eihän niitä söpispehmee-pelejä ole pakko ostaa. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
lethus1 08.06.2006 10:16:13 | |
---|
Voi elämä. Tilasin asioita. - Xbox360 - Kaksi lisäohjainta - RGB-scart - kaapeli - Pelejä. Liikaa. - muutama kuukausi Live gold-aikaa. Tuo kaikki maksaa hei. :(, mutta toisaalta :) Haha mulle meinas tulla paha morkkis kun ostin 360, pari peliä, liven ja akun ohjaimeen mutta sitä morkkista kesti pari päivää. Nyt olen onnellinen seminörtti. |
Milkop 08.06.2006 11:10:12 | |
---|
Mutta eihän niitä söpispehmee-pelejä ole pakko ostaa. No ei sille oikein muitakaan pelejä ole, ehkä joku Resident Evil. |
aziztcf 08.06.2006 13:09:46 | |
---|
Pikkusiskon Nintendo DS sai minut innostumaan, oli jaappaninpoika keksinyt pyöräyttää perinteisen point&click seikkailupelin! Tahkosin sitten sitä koko illan. Tuli ihan vanhat ajat mieleen. Tulis jo se uus Sam&Max. The truth ain't easy. |
lapio 08.06.2006 14:59:12 | |
---|
No ei sille oikein muitakaan pelejä ole, ehkä joku Resident Evil. Eikä tarvitse olla. Nintendon suurin valtti on innovatiivisuus ja uusien erilaisten ja yllättävien pelitapojen keksiminen. Useimmat xboxin ja pleikkarin pelit tuntuvat olevan samanlaista autoilua, ampumista, hakkaamista tai jotain. Grafiikat vaan paranevat vuodesta toiseen sisällön pysyessä aivan samana, kuin viimeiset 10 vuotta on ollut. Söpögrafiikat eivät haittaa lainkaan (ellei ole 13-16-vuotias teinipoika joka ei söpöpelejä voi pelata), kun peli on addiktiivinen, mielenkiintoinen ja ennenkaikkea hyvä ja sisällöltään runsas. MÄ EENSD iiiiiiiiii dd
HÄ |
Petrukki 08.06.2006 15:41:27 | |
---|
No ei sille oikein muitakaan pelejä ole, ehkä joku Resident Evil. Metroid Prime on myös aika synkkä (no, ei ainakaan "nintendomainen") ja se eka Prime on yksi maailman parhaimpia pelejä! Paras Metroid mun mielestä, ehkä yleisellä tasolla heti Super Metroidin. WII TUU JO! Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Petrukki 08.06.2006 15:42:27 (muokattu 08.06.2006 15:43:14) | |
---|
Söpögrafiikat eivät haittaa lainkaan (ellei ole 13-16-vuotias teinipoika joka ei söpöpelejä voi pelata), kun peli on addiktiivinen, mielenkiintoinen ja ennenkaikkea hyvä ja sisällöltään runsas. Mä oon 14-vuotias teinipoika ja pelaan söpöpelejä. Jeah, oon kovis! Ja suurimmasta osasta Nintendon peleistä luettelemasi ominaisuudet löytyvät. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Rakkikoira 08.06.2006 16:51:01 | |
---|
Pakko se on kai ostaa äkspoksi niin ei tartte aina mennä kaverille pelaa änäriä. Tietääkö kukaan tuleeko enään 2K7 tavalliselle boxille? Mitä 2K6:ssa on parempaa kuin vitosessa? Huonompaa? En ala etsii netistä, joku pian näkee. |
DaKiller 08.06.2006 18:08:26 | |
---|
Pikkusiskon Nintendo DS sai minut innostumaan, oli jaappaninpoika keksinyt pyöräyttää perinteisen point&click seikkailupelin! Tahkosin sitten sitä koko illan. Tuli ihan vanhat ajat mieleen. Tulis jo se uus Sam&Max. Eipäs, kun tulis jo se New super mario (30.6)...... ;) Tyttöystävälle ostin lahjaks DS:n ja täytyy sanoa, että onpa tuo koukuttanut meikäläisenkin aikas lailla. Vaikka olenkin ollut lähinnä gta-tyylin "tapa kaikki" pelien ystävä tulvahti tuon ds:n myötä hienot muistot mustavalko gameboyn ja 8-bittisen nintendon parissa vietetyistä valtavista tuntimääristä. Eipä nuo grafiikat silloinkaan jylläänneet marioissa ja hyvin upposi. Tähän asti on tullut vannottua xboxin nimeen ja meinasinpa jopa ostaa tuon 360:n mutta jostakin syystä alkaa vaaka toden teolla kallistua Wiin puoleen. Ainut mikä vastustaa ajatusta on Halo 3. Kyllähän konsoleilla pelaamisessa vain on sitä "jotakin" mikä uupuu tietokoneella naksuttelusta... Call of dutyt ovat oikeastaan ainoat tietokonepelit pitkään aikaan, jotka ovat aiheuttaneet totaalisen addiktion. |
-septimisti- 08.06.2006 19:31:43 (muokattu 08.06.2006 19:32:34) | |
---|
Pakko se on kai ostaa äkspoksi niin ei tartte aina mennä kaverille pelaa änäriä. Tietääkö kukaan tuleeko enään 2K7 tavalliselle boxille? Mitä 2K6:ssa on parempaa kuin vitosessa? Huonompaa? En ala etsii netistä, joku pian näkee. 2k7 tulee vielä tavan-x-boksille. Kyllä tuo 2k6 on parempi kuin tuo vanha versio. Omistan molemmat. Pelissä on monia pikkujuttuja tehty paremmin, esimerkiksi pakit pitävät siniviivaa, maalivahdit ovat hippasen realistisemman oloisia ja one-timereista on saatu kerrankin järkeviä. 2k5:ssä on huomattavasti parempi selostus ja ehkä äänet kokonaisuudessaankin. Itse olen silti hieman pettynyt tuohon tämän vuoden painokseen. Jotkuthan tuosta pitävät kuin hullu puurosta. Pitäisiköhän taas mainostaa. Olen mahdollisesti aikeissa luopua tuosta boksista ja omistamastani pelinipusta. Laita ihmeessä pikaviestiä jos Console Acquisition Syndrome iskee. |
meeza 08.06.2006 23:07:53 | |
---|
Osta Nintendon Wii, jahka se ilmestyy. Uusi Zelda ja Metroid ovat jo tarpeeksi hyvä syy. Ja se ohjain on mehevä. [12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |
-Aleksi- 08.06.2006 23:09:44 | |
---|
Onks siitä jotain inffoa tullut paljonko se PS3 tulee maksamaan kun tulee? |
MrHands 08.06.2006 23:20:50 | |
---|
Ainakin 400 euroa! |
TiMiTheShiT 09.06.2006 01:04:06 (muokattu 09.06.2006 01:04:39) | |
---|
Cuben ostan ihan zeldojen siivittämänä ja on se halpa kyl. Nintendon moninpelit on kuuminta hottista vai mten se sanonta menee. :P Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa Fishbone Soldier #1 |
Tempura 09.06.2006 05:24:10 | |
---|
Onks siitä jotain inffoa tullut paljonko se PS3 tulee maksamaan kun tulee? E3-messuilla arvioivat hinnan liikkuvan siinä 600 euron tietämillä. Suomeksi paljon. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |