Gypsy 20.01.2006 14:02:39 | |
---|
Olen luullut että noita kuoria saa vaihdeltua? Olenko ollut väärässä kaikki nämä vuodet? Kiihottaisi seeprat tuohon studioon... Ei oikeen onnistu, kun se käämi on käämitty siihen värillisen kelarungon ympärille joka täytys vaihtaa. |
Aki 20.01.2006 16:15:43 (muokattu 20.01.2006 16:16:15) | |
---|
Olen luullut että noita kuoria saa vaihdeltua? Olenko ollut väärässä kaikki nämä vuodet? Kiihottaisi seeprat tuohon studioon... Ei oikeen onnistu, kun se käämi on käämitty siihen värillisen kelarungon ympärille joka täytys vaihtaa. Taidatte puhua eri kuorista. Tässä mikrofonit joissa on metallikuori: http://users.tkk.fi/~arintama/MissGuitar/Ibanez_AK85_small.jpg Tässä mikrofonit joissa ei ole kuorta: http://users.tkk.fi/~arintama/SZ520/Ibanez_SZ520_Body-flash.JPG . Tuossa ensimmäisessä kuvassa olevan kitaran mikrofoneista voi ottaa kuoret pois, jonka jälkeen ne näyttävät samalta kuin jälkimmäisessä kuvassa. Eli kyllä, kuoria voi vaihtaa. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
tenkainen 20.01.2006 16:48:33 | |
---|
Olen luullut että noita kuoria saa vaihdeltua? Olenko ollut väärässä kaikki nämä vuodet? Kiihottaisi seeprat tuohon studioon...
Taidatte puhua eri kuorista. Tässä mikrofonit joissa on metallikuori: ... Tuossa ensimmäisessä kuvassa olevan kitaran mikrofoneista voi ottaa kuoret pois, jonka jälkeen ne näyttävät samalta kuin jälkimmäisessä kuvassa. Eli kyllä, kuoria voi vaihtaa. Eipä taida metallikuoria saada seeprana, jos oikein ymmärsin tuon ekan viestin... "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Aki 20.01.2006 16:53:46 | |
---|
Eipä taida metallikuoria saada seeprana, jos oikein ymmärsin tuon ekan viestin... Aivan. Näin ollen tosiaan ei voi vaihtaa sillä tavalla mitä tarkoitettiin. Kiitos korjauksesta. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Vainhaalee 21.01.2006 17:47:05 | |
---|
Aivan. Näin ollen tosiaan ei voi vaihtaa sillä tavalla mitä tarkoitettiin. Kiitos korjauksesta. Juu mä oon ymmärtänyt noiden humppareiden kokoonpanon hieman erilailla, sillee ykskela-tyyliin... Mutta olen jälleen paljon viisaampi... Mitä gibsonin mikkejä saa seepran-värisinä? Joitain vanhoja juttuja lueskelleena niitä oli ennen vanhaan vähän miten sattuu... Det wörks? |
serious 21.01.2006 20:43:56 | |
---|
|
Spike 21.01.2006 22:51:13 | |
---|
En sanoisi, että kuulostaa paremmalta, erilaiselta vain. Riippuu niin monesta muuttujasta, joihinki juttuihin varmasti sopii toinen paremmin kuin toinen. Siltikään ero ei välttämättä ole mahdottoman suuri. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jucciz 06.06.2006 12:43:04 (muokattu 06.06.2006 12:44:07) | |
---|
No nyt ne seeprat löytyivät! Teknisesti mikit ovat (puolitusmahdollisuutta lukuunottamatta) samat kuin edeltäjänsäkin: 8k kaula ja 9k talla, eli muutos oli ainoastaan kosmeettinen - tosin erittäin tärkeä sellainen. Mielestäni tämän värinen kitara suorastaan huusi seeproja... ja huutoon vastattiin. :) http://jucciz.com/kuvia/kitarat/lp_standard_03/seepra.jpg |
Kjukka 06.06.2006 12:51:31 | |
---|
|
Komiahan se on kuin mikä! Mä oon miettinyt kans seeprojen laittamista omaan Les Pauliin, mut jotenkin tuon kuoren kanssa se toimii hyvin. Ei osaa päättää :/ Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Jucciz 06.06.2006 14:26:07 | |
---|
Hieno! Mutta missäs viipyy Kjukka-kuvakulman lisenssimaksut? ;) Katotaan vaikka miitissä... :) |
P-Nut 06.06.2006 23:15:39 | |
---|
Damn, that's a fine pile of duckshit :] |