Voisin kompata tuota osastoa, että ehkä ne toisetkin haluaisi säveltää biisejä. Älä pidä kamalan ehdotonta linjaa biiseillesi, anna muidenkin osallistua sovitukseen ja omien osuuksiensa tekemiseen. Tekee bänditoiminnasta mielekkäämpää. |
jarkk0- 06.06.2006 22:15:46 | |
---|
joo o mut sit yleensä tulee jotain ihan täyttä paskaa omiin korviini ja sit ei viitti oikeen sanoo mitää. Yleensä ton jälkeen sanon vaa et jos mä teen ne biisit ok? hyvä Rock'n Roll |
Stratocaster_90 07.06.2006 13:59:27 | |
---|
Sama täällä. Tosin ei kukaan täällä ainakaan tiluttele, kun muut paitsi minä on soittanut kitaraa alle puoli vuotta. |
Exhausted 07.06.2006 15:01:39 | |
---|
joo o mut sit yleensä tulee jotain ihan täyttä paskaa omiin korviini ja sit ei viitti oikeen sanoo mitää. Yleensä ton jälkeen sanon vaa et jos mä teen ne biisit ok? hyvä no sitten ehkä kannattaisi harkita uusien bändikavereiden katselemista |
Tietysti Pauligin 09.06.2006 15:38:43 | |
---|
joo o mut sit yleensä tulee jotain ihan täyttä paskaa omiin korviini ja sit ei viitti oikeen sanoo mitää. Yleensä ton jälkeen sanon vaa et jos mä teen ne biisit ok? hyvä No silti yritä antaa tilaa niille bändikavereille siinä sävellys- ja sovitustyössä. Onko käynyt mielessä että asia voi olla sama toisinkin päin, heidän mielestään sinun biisisi ovat paskoja? Jos et anna bändikaverien edes yrittää niin ei pitkälle pötkitä sillä porukalla. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
W.Waters 09.06.2006 23:51:25 | |
---|
MULTA TULI....SORI Paino on voimaa -> ylipaino on ylivoimaa |