Terve.
Onkos kukaan ikinä tilannut minkään sortin rättejä kyseisestä ( http://www.tshirthell.com/hell.shtml ) jenkkiputiikista?
Tarkoituksena olisi tilata pari paitaa tuolta ja kiinnostaisi tietää millä tavoin ostokset sai maksettua sekä kuinka kauan tavaroiden toimittamisessa Suomeen kului. Joo, yhden olen tilannut eikä valittamista. Visalla maksoin ja toimitus tais kestää jotain 2-3 viikon välissä. Tuollahan on se meininki, että tilatut paidat painetaan muistaakseni sunnuntaisin eli on sama käsitelläänkö tilauksesi maanantaina vai perjantaina, samalla viikolla se ei kuitenkaan lähde postitukseen. Sinänsä hyvä mesta että tekevät paidat itse, eivätkä ole täten riippuvaisia ulkopuolisista toimittajista. Eli ei tarvi hikoilla että jäis paita saamatta (kuten kävi mulle erään toisen lafkan kanssa).
Edit: ai niin, toimituskuluja tuli $10.05 (paidan hinta $18) eli jos mahdollista niin kimppatilaus suositeltava. Ei silti tuollaisenakaan mikään mahdoton hinta paidasta, jonka laatuun olen tyytyväinen. Painatus ei ole kärsinyt ja kangas on hyvää laatua.