notkea rotta 02.06.2006 12:53:20 | |
---|
Guns'n Roses loppu 15 v sitten. Komppaan ja jämäkästi komppaankin.Ei Axlista ja hänen äänestään ole mitään vanhaa hyvää jäljellä.Näin mielestäni. AC/DC:llä on nykyinen kokoonpano parempi kuin vanha.Nykyinen vain kolahtaa enemmän kuin vanha. Live and let die |
StJerky 02.06.2006 15:34:38 | |
---|
Hogarth on kyllä laulajana ihan eri tasolla kuin Fish. Fishillä oli tosin minusta paremmat lyriikat. Marblesia en ole kuunnellut, mutta molemmilla Marillion-kokoonpanoilla on kyllä ollut hetkensä. Hogarth-kauden tuotannosta kannattaa tarkistaa ainakin Brave. Minusta Hogarth on lähinnä geneerinen, kun Fish on todella omaperäinen. Saattaa olla että Fish ajan Marillion osui lähelle herkimpiä musiikinkuunteluvuosiani. Vieläkin osaan ulkoa kolmen ekan levyn sanoitukset (ja ne ei ole helppoja). |
Progressor 02.06.2006 15:59:07 | |
---|
Minusta Hogarth on lähinnä geneerinen, kun Fish on todella omaperäinen. Onhan se noinkin. On siinä kieltämättä tiettyä viehätystä, kun Fish tulkitsee hurjalla raivolla, mutta ne pahimmat kiekaisut kuulostavat minusta vähän koomisilta. Tunnetta löytyy, mutta tekniikka ei riitä ihan loppuun asti. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Synaäijä 02.06.2006 16:30:29 | |
---|
Dion aikainen Black Sabbath oli sitä kovinta. Samaa mieltä |
Synaäijä 02.06.2006 16:30:38 | |
---|
Dion aikainen Black Sabbath oli sitä kovinta. Samaa mieltä |
Nieby 02.06.2006 16:41:13 | |
---|
Dion aikainen Black Sabbath oli sitä kovinta. Eri mieltä. |
Torniojaws 02.06.2006 16:56:49 (muokattu 02.06.2006 16:58:51) | |
---|
Dion aikainen Black Sabbath oli sitä kovinta. Ozzy: Black Sabbath Paranoid Master of Reality Vol. 4 Sabbath Bloody Sabbath Dio: Heaven and Hell
.... |
anttipi 02.06.2006 17:03:13 | |
---|
Peter Criss on suoraan sanottuna niin surkea rumpali, ettei haittaa lainkaan, että Kississä hänet korvaa nykyisin Eric Singer maskeja myöten. "Spacemanin" vaihtuminen Ace Frehleystä Tommy Thayeriin onkin jo vaikeampi pala niellä... "Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine,
Funiculì, funiculà. |
samsonov 02.06.2006 18:01:31 (muokattu 02.06.2006 18:03:32) | |
---|
Ite kallistuntossa black Sabbath kyssärissä ehottomasti Ozzyn aikaseen. Se vaan on sitä kovinta. AC/DC Johnsonin aikanen materiaali vie kyllä kans voiton Scott ajasta, vaikka Bon Scottistaki tykkään. Sit Ozzy Osbournen soolourasta jos puhutaan ni Wylde on jotenki vähä....en oikee diggaa. Rhoadsin ja Leen aikaset on tosi kovaa materiaalia. Ei Wylde levytkää huonoja oo, ihan hyviä, mut ei mitenkää pärjää R:lle ja L:lle All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
DVD-SOITIN 02.06.2006 18:03:18 | |
---|
Tällainen pitää heittää, että vaikka Megadethin klassinen kokoopano sisälsi mm. Marty Friedmanin, mielestäni paras on kuitenkin Mustaine/Elleffson/Samuelson/Poland. |
Seppo_Howitzer 02.06.2006 18:35:56 | |
---|
Ozzy: Black Sabbath Paranoid Master of Reality Vol. 4 Sabbath Bloody Sabbath Dio: Heaven and Hell
.... Lisää tuohon Dion listaan Mob Rules ja Dehumanizer. Tony Martinin aikanainen Sabbath oli myös kovaa. |
Bluesmies 02.06.2006 18:53:48 | |
---|
Pink Floyd on mielestäni parempi Gilmourilla, ku Barretilla. |
Jaava 02.06.2006 21:47:47 | |
---|
Pink Floyd on mielestäni parempi Gilmourilla, ku Barretilla. Barret oli härömpi ja teki kivempaa musiikkia. :) ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Pink Floyd Barretilla ja ilman on ihan eri bändi. Barret-ajan musa oli täynnä aivan loistavia psykedeelisiä pop-lallatuksia muutamaa Interstellar Overdrive -poikkeusta lukuun ottamatta (ja tämä on viittaus pituuteen), kun taas myöhempi Floyd keskittyi kauniiseen, mutta yhä tarttuvaan maisemamaalaukseen. Molemmilla on oma paikkansa ainakin minun sydämessäni. Ja ovat melko vertailukelvottomia. Tai no, kai niistäkin voi tuollaisen kokoonpanoduelin saada aikaan. Bändinä Dion aikainen Sabbath on huomattavasti kovempi, mutta matskusta on paha sanoa. En ole ikinä pitänyt Ozzya laulajana muuta kuin omaperäisen äänen omistavana, joka sekin kyllä häviää Diolle. Arse gratia artis |
Brother Michael 06.06.2006 00:38:54 | |
---|
Hmmmmjoo. AC/DC: Johnson jyrää Scottin mennentullen, näin siis minun mielipiteeni. Sitten heitän vaikean. Deep Purple. Itsehän olen sen verran juniori, etten ehtinyt koskaan nähdä Legendaarisinta (Mark II) kokoonpanoa livenä, mutta nykyinen on kyllä helvetin luja (Paice, Gillan, Glover, Morse, Airey). Myös Aireyn korvaama Jon Lord kokoonpanossa kelpaa loistavasti. Toisinsanoen en kuitenkaan Ritchie Blackmorea pidä niiiiiin armottoman korvaamattomana Purplessa, sillä Steve Morse on kyllä todellinen jumala minun silmissäni, vaikka rumpali olenkin. ja GnR on myös minun mielestäni kuollut ja kuopattu yli 10 vuotta sitten. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
StJerky 06.06.2006 10:19:51 | |
---|
Onhan se noinkin. On siinä kieltämättä tiettyä viehätystä, kun Fish tulkitsee hurjalla raivolla, mutta ne pahimmat kiekaisut kuulostavat minusta vähän koomisilta. Tunnetta löytyy, mutta tekniikka ei riitä ihan loppuun asti. Oletko kuunnellut Fishin soololevyjä? Minulla kolahtaa kyllä huomattavasti paremmin kuin Marillionin Hogarth-kausi. Ilmeisesti puhdas tekniikka ei ole minulle kovin tärkeä (laulajilla eikä soittajilla). Olen aina arvostanut omaa tyyliä. Fishin laulun ainakin tunnistaa missä tahansa (vähän niin kuin Peter Gabrielinkin). |
ministeri 06.06.2006 13:02:45 | |
---|
Mulla on sellainen juttu että yleisesti tuntuu että ihmiset pitää Stone rosesin ekaa levyä kovana juttuna kun taas mun mielestä Second coming levyllä ne alkaa niinkuin pääsemään johonkin tulokseen. Sehän taisi monille Stone roses faneille olla suoranainen pettymys kun tyyli oli aika muuttunut. En tiedä onko kokoonpano varsinaisesti muuttunut levyjen välillä, pirun monta vuottahan siinä vierähti niiden välissä. Nythän ne vois kohta tehdä sen kolmannen:) pitäisköhän vaihtaa kitaraa... |
Veikko 06.06.2006 13:20:14 | |
---|
Mötley Crue oli tuhat kertaa parempi silloin kun Corabi lauloi siinä. Ja tekiväthän siinä samalla Mötiköiden parhaan levyn, joka jostain syystä floppasi ihan täysin. Corabin ääni oli hullun hyvä, toivotavasti mies saa vielä näytön paikan. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Chunga 06.06.2006 13:47:45 | |
---|
Genesis nykyisessä kokoonpanossaan! *Juoksee lujaa Spock´s Beard Morsen lähdön jälkeen! *Hyppää pommisuojaan Toto Jeff Porcaron kuoleman jälkeen! *Kaivaa kuoppaa ja hautautuu no ei sentään, mutta tosissaan on tähän kyllä vaikea vastata. Ehkä Crimsonin välikokoonpanot ensimmäisen jälkeen ja ennen nykyistä on parempia. Zappan kaikki Mothersien jälkeiset kokoonpanot hakkaa mothersit 6-0. If Charlie Parker was Bird, Maceo must be an eagle!
##Mega Man-Club 013: Metanol Man
DVD-kokoelmani: |
Progressor 06.06.2006 15:18:05 | |
---|
Oletko kuunnellut Fishin soololevyjä? Minulla kolahtaa kyllä huomattavasti paremmin kuin Marillionin Hogarth-kausi. En ole kuullut kuin joitakin pieniä pätkiä. Pitäisi joskus tutustua tarkemmin. Nykyäänhän Fishillä tuntuu olevan aika lailla kapeampi ääniala kuin Marillion-aikoina, ilmeisesti kovan ryyppäämisen seurauksena. Muistelen kuulleeni jonkin uudelleenäänitetyn Marillion-kappaleen, jossa sävellajia oli jouduttu laskemaan. Mene ja tiedä, ehkä tämä uusi, "pehmeämpi" Fish kolahtaisi jo paremmin kuin se vanha revittelijä ;-) Meni nyt vähän ohi aiheen, mutta menköön. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |