Mie hankin tuossa keväällä? vai oliko se talvea.. Tokain telen ja sen jälkeen en ole toiseen kitaraan koskenutkaan. Harmittaa kyllä kun menin myymään Danelectron baritonin tuon telen tieltä sille olisi ollut käyttöä.. toisaalta tele on parempi päivittäisessä käytössä. |
Palikkatilu92 05.06.2006 22:35:05 | |
---|
Pistä toinen kitara eri vireeseen ja soita eri vireiden kappaleita niin ei jää kumpikaan toimettomaks. |
arvid70 05.06.2006 22:36:41 | |
---|
Pistä toinen kitara eri vireeseen ja soita eri vireiden kappaleita niin ei jää kumpikaan toimettomaks. Juma! Helvetin hyväidis ei oo tullu mieleenikään, Thänks tai siis en edes osaa laittaa mut nyt syy vaikka opetella. KAUPPIAANPUHETTA!! |
rosberg 05.06.2006 22:52:21 | |
---|
mulla on eestä puolen askeleen välein. on aika kiva soitella levyjen tahtiin. lisää keppejä - lisää vireitä. miksi? |
kunnasja 06.06.2006 02:15:42 | |
---|
Juuri myin pakon edessä Ibanezini pois, kun on tulossa customi taloon piakkoin. Kyllä oli haikea olo. Viisi vuotta yhteistyötä, kaikki ne huonotkin hetket vain lujittivat sitä tuntemusta. On kuin olisi keskiverto avioliitto päättynyt eroon toisen naisen takia - toisaalta pakkosauma ja syyllisyys vanhan kumppanin hylkäämisestä... toisaalta, ratkaisu on nyt tehty ja uusi, entistäkin parempi aika odottaa. Toivottavasti ainakin. Hyppy tuntemattomaan on tehty. Laulajamme sanoi: "Rakkaus vaatii uhrauksia." Nyt kun oikein ajattelee, niin onhan toi customin tilaaminen kuin hakisi vaimoksi neitsyen luostarista. Kouluttaa täytynee ennen kuin kone toimii öljytyn lailla, eikä varmasti tiedä minkälainen impi tupaan astelee. (Meneekö liian irstaaksi? :D ) Voihan toki olla että kun vanha sisar harmaja on sen nuoren neito valkoisen kasvattanut justiin mun tilauksen mukaan, niin ehkä se soikin sen mukaisesti. ...taidanpa mennä nukkumaan... |
arvid70 06.06.2006 10:29:03 | |
---|
Juuri myin pakon edessä Ibanezini pois, Laulajamme sanoi: "Rakkaus vaatii uhrauksia." Nyt kun oikein ajattelee, niin onhan toi customin tilaaminen kuin hakisi vaimoksi neitsyen luostarista. Kouluttaa täytynee ennen kuin kone toimii öljytyn lailla, eikä varmasti tiedä minkälainen impi tupaan astelee. (Meneekö liian irstaaksi? :D ) Voihan toki olla että kun vanha sisar harmaja on sen nuoren neito valkoisen kasvattanut justiin mun tilauksen mukaan, niin ehkä se soikin sen mukaisesti. ...taidanpa mennä nukkumaan... Surullista, mutta myös niin kaunista!.... KAUPPIAANPUHETTA!! |
tono 06.06.2006 11:47:27 (muokattu 06.06.2006 11:47:54) | |
---|
mul on sguieri strato laukussa käytän sitä ainoastaan jos meen jonnekki soittaa. fenderin straton pidän kotona ja soitan sillä aina paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
losli 06.06.2006 12:06:57 (muokattu 06.06.2006 12:09:00) | |
---|
Mä kannan Gibsonia aina treeneihin ja treeneistä kotiin, siinä toivossa että kotona iskee inspiraatio. Olen kuitenkin kohta puoli vuotta soitellut pelkästään Tokain Stratolla kotona. Eli niin kauan kuin sen heräteostoksen olen omistanut. En tiedä miksi. |
Spasi 06.06.2006 12:18:22 | |
---|
Mä kannan Gibsonia aina treeneihin ja treeneistä kotiin, siinä toivossa että kotona iskee inspiraatio. Olen kuitenkin kohta puoli vuotta soitellut pelkästään Tokain Stratolla kotona. Eli niin kauan kuin sen heräteostoksen olen omistanut. En tiedä miksi. Minä taas olen kokonaan lakannut tuomasta rokkikitaraa treeneistä takaisin kotiin kun sillä en kuitenkaan kotona soita, Landolalla vaan fiilistelen. Pitäis varmaan ostaa jonkinlainen pikkukombo että sähkikselläkin tulisi soitettua kotona. |
Tomtom 06.06.2006 12:19:58 | |
---|
Stratojen kanssa käy just noin. En tiedä miksi. Soitin sunnuntaina pitkästä aikaa PRS:llä bänditreeneissä ja ihmetyin ja kummastuin taas että kuinka hieno soitin se onkaan. Olin aivan unohtanut. Pitäis varmaan kaivaa laukusta useammin. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |