Aihe: World Of Warcraft
1 2 3 4 573 74 75 76 7779 80 81 82 83
vanttera
10.05.2006 11:53:09
Mää en oo tätä corpsecamppausta koskaan tajunnu, puolessa tunnissahan ehtis tekemään vaikka mitä. Ja battlegroundien ulkopuolella pvp on turhaa, neljän tapon jälkeen ei saa honorii ollenkaa enää.

Oho, Viscidus down, eka tappo serverillä.

Te ootte liian hyviä. Mimmosta loottia noilta?
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
Guitarist in the Night
10.05.2006 19:33:19
Mimmosta loottia noilta?

C'thun:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21596
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22732

Tää ei pudonnu, mut oisko vähän siisti:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21579

Viscidus:

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21622

Ja sitten molemmilta putos niitä tavaroita, mitä tarvitaan sen AQ-setin hankkimiseen.
Hevi on ihan hyvää.
Guitarist in the Night
10.05.2006 19:33:19 (muokattu 10.05.2006 19:34:15)
Miksi tuli kahteen kertaan, vaikka painoin nappia vain kerran=!=!=!??
Hevi on ihan hyvää.
Butcheri
11.05.2006 01:50:27
Erikois hevari käyttää esim. maasto-housuja tai punaista paitaa.
Dj P.
05.06.2006 09:00:39
Meinaako täällä porukka rollata kumpaakaan uusista roduista kun lisäosa tulee? Itse saatan pyöräyttää Draenei Hunterin, vielä mietinnän alla kylläkin.
En minä. Tai siis. Mitä?
Dacatch
05.06.2006 10:45:29 (muokattu 05.06.2006 10:45:40)
Meinaako täällä porukka rollata kumpaakaan uusista roduista kun lisäosa tulee? Itse saatan pyöräyttää Draenei Hunterin, vielä mietinnän alla kylläkin.

Draenei paladin tai priest varmaan tulee, en ihan varma vielä ole. Toisaalta tekisi mieli tehdä pally, koska päächarruni on mage, eikä toinen cloth-armoria käyttävä hahmo innostaisi. Mutta toisaalta joka paikka on täyttä pallyja, mutta priesteistä on aina pulaa.
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but its more difficult." - Dave Mustaine
Guitarist in the Night
05.06.2006 15:47:33 (muokattu 05.06.2006 15:47:49)

Blood Elf joku. Koska se on horden puolella ja mun päähahmo on hordella, niin näin uudesta hahmosta hyötyy kaikkein eniten. Mulla on sivuhahmoina seppä, alkemisti ja ompelija, en oo riippuvainen toisista ollenkaan ku pystyn ite tekeen kaikki.

Kai sitä sit vois huvikseen Draeneinkin tehdä, ihan vaan vilkaistakseen että mimmonen aloituspaikka on jne.
Hevi on ihan hyvää.
Heartwood
05.06.2006 19:58:20

Draenein voisi tehdä, hahmoluokka on vielä epäselvä. Blood Elffit sitä vastoin ovat niin uskomattomia Uniklubi-teinigootteja, että taidan jättää väliin.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
Snowblind
06.06.2006 22:57:04

ää.WoWista on tullut pidettyä puoli vuotta taukoa, onkos niitä ilmaisservuja jo tullut? laadukkaitakin?

Ei o eikä todennäkösesti tulekaan.

En noita uusia meinannut mutta meinasin että alottas koko pelin alusta ja rollais nelf druidin jonnekki uudelle servulle ja joinis johonkin hyvään world pvp zergimiseen keskittyvään kiltan jos nuo on siihen mennessä tuon pvp systeemin korjanneet. Alkaa tuo hardcore pve farmaus kyllästyttää.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Guitarist in the Night
07.06.2006 09:26:09
jos nuo on siihen mennessä tuon pvp systeemin korjanneet.

Uusimmassa Pelit-lehdessä joku Blizzardin äijä sanoi, että ne uusii honor-zydeemin 1.12-päivityksessä.
Hevi on ihan hyvää.
Heartwood
07.06.2006 15:34:30
Vähän kenties kuorolle saarnaamista, mutta nyt näyttäisi olevan CDONissa World of Warcraft (+ kuukausi peliaikaa) naurettavaan hintaan 29,95 €.

Mikäli jotakuta kiinnostaa eikä peliä vielä omista, tilaisuus ei paljon tästä enää parane.
"As the moon moves the sea / we could move these mountains" - Catharsis - Arsonist's Prayer Romantikkoitkijät #42
biibob
08.06.2006 01:13:44
Vähän kenties kuorolle saarnaamista, mutta nyt näyttäisi olevan CDONissa World of Warcraft (+ kuukausi peliaikaa) naurettavaan hintaan 29,95 €.

Mikäli jotakuta kiinnostaa eikä peliä vielä omista, tilaisuus ei paljon tästä enää parane.

Peli on aivan loistava sinällään, mutta kun sen koneeseesi asennat niin ole valmiina, että se tulee olemaan elämäsi seuraavat puoli vuotta vähintään :P Eli peliin jää helposti riippuvaiseksi. Itse olen pelannut wowia nyt noin vuoden ja ukkoni on Biibob nimeltään stormreaver servulla. Olen todellakin pelannut peliä ehkä jopa liikaa, mutta geariltani olen 7/8 tier2 +2 aq set osaa + kaikkea muuta epiciä eli kamat alkavat olla parasta mitä pelissä voi saada. Eli hunteri siis olen.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
meeza
08.06.2006 23:09:41
Nyt irtoaisi kyllä sen verran edullisesti (tuo 29,90e), että taidan kohta sortua hankkimaan kyseisen tekeleen. Pelkään kyllä että sosiaalinen elämä kutistuisi olemattomiin, kuten Diablo II:n kanssa kävi aikoinaan :F
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta
Butcheri
09.06.2006 02:17:06

Voisihan sitä vääntää vaikka Draenei palan tai warrun. Kun oon eniten magella pelannut niin se voisi olla ihan kivaa vaihtelua.
Armenia, Monaco ja joku kolmas röpömaa tuhoutuivat meteorisateessa.
Dacatch
09.06.2006 11:40:22
Sori vaan jos on vanha, mutta tämä on niin loistava.

http://video.google.com/videoplay?d … 97743921358869&q=illegal+danish
Dj P.
21.06.2006 14:02:06 (muokattu 21.06.2006 14:05:18)
Nostanpas tämän threadin eka sivulle.

Vielä on huolto ja päivityksen laitto Blizzardin pojilla kesken, joten sitä odotellessa...

Kävikö täällä kukaan testi realmissa kokeilemassa tuota Shadow of Necropolista? Itsellä kyllä on se PTR clientti, mutta koskaan päässyt sisään, joten ei voinut ennakkoon vilkaista.

Edit:

Ja rollasin uuden hahmon Aerie Peakille. Alkoi RP servun meno kyllästyttään nyt toistaiseksi.
En minä. Tai siis. Mitä?
Guitarist in the Night
22.06.2006 00:16:07
Huu, Naxxxxxxxxramas. Ollaan killan kanssa ekassa bossissa hämähäkkisiivessä.

Heh, kun heti servereiden toimintaantulon jälkeen pääsi peliin sisään niin lagi oli niin kova, että ei moneen minuuttiin näkynyt ketään muuta Orgrimmarissa ku mun druidi ja joku tason 12 warrior.
Hevi on ihan hyvää.
Snowblind
22.06.2006 16:12:23

Huu, Naxxxxxxxxramas. Ollaan killan kanssa ekassa bossissa hämähäkkisiivessä.

Heh, kun heti servereiden toimintaantulon jälkeen pääsi peliin sisään niin lagi oli niin kova, että ei moneen minuuttiin näkynyt ketään muuta Orgrimmarissa ku mun druidi ja joku tason 12 warrior.

Mazrigosilla menivät kellistämään sen ekan hämiksen sieltä eilen illalla.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Guitarist in the Night
22.06.2006 17:25:39
Mazrigosilla menivät kellistämään sen ekan hämiksen sieltä eilen illalla.

Juu niin Twisting Netherilläkin.
Hevi on ihan hyvää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)