Hankin MM4:sen jokunen kuukaus sitten ja tyytyväinen olen ollu, ja nyt tarvis saada se expression(vaimikäsenyoli..) -pedaali. Kiinnostaa tietää toimiiko saako purkin kanssa toimimaan jonkun muun kuin tämän alkuperäsen Line6:sen pedaalin?? Ja jos niin minkä? Säästöähän tässä haetaan.. (85e on kyllä ihan sikamainen hinta!) Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-) |
Fortune 08.10.2003 19:21:48 | |
---|
Käsittääkseni kyseessä on ihan normaali ekspressiopedaali, joten sen kuin ostat vaikka jonkin kolmenkympin Bespecon, laatukin on todnäk. sama. Tiedä vaikka Linekuutos-leimalla olevat exp.pedaalit tulevat samojen lapsityöläisten käsistä. 85 eurollahan saa melkein Ernie Ballin ekspressiopedaalin tai volapedaalin, joka y-piuhan kanssa on valjastettavissa ko. tehtävään! |
tuluppa 08.10.2003 21:00:05 (muokattu 08.10.2003 21:06:17) | |
---|
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni noiden kanssa ei käy mikä tahansa kaasutin. Tekisi myös mieli expression-pedaalia tuon DL-4:n kanssa niin saisi koneen sekoamaan lennossa. :) Turkiksia, pihviä ja timantti. |
Fortune 08.10.2003 21:43:05 | |
---|
Korjatkaa jos olen väärässä mutta muistaakseni noiden kanssa ei käy mikä tahansa kaasutin. Tekisi myös mieli expression-pedaalia tuon DL-4:n kanssa niin saisi koneen sekoamaan lennossa. :) No jos se Linen ekspressiopedaali käy muiden vehkeiden kanssa, niin luulisi toimivan toisinpäinkin. Ei siinä mitään ihmeellistä voi olla. |
Dumb 08.10.2003 23:06:26 | |
---|
Kyllä minullakin on sellainen käsitys, että mikä tahansa expression pedaali hoitaa homman ihan hyvin. Minä suosin silti Line6:sen EX-1:stä. Ja kyllä, DL-4:sen kanssa tuo exp. pedaali on varsin mielenkiintoinen kun voi tosiaan säätää esim. delayn aikaa lennosta. Suosittelen! |
JMP71 13.10.2003 16:56:01 | |
---|
Kiitosta. Danilo haltiakumppaneineen viipyi iloisessa lutkassa iltatunnit ja osan yötä. -Elaine Cunningham, Haltialaulu- ;-) |