Coldman 04.06.2006 18:25:22 | |
---|
Onkos kuinka moni katsonut kyseistä sarjaa SubTv:ltä ? Itse tykästyin ohjelmaan ja kyllä se minun mielestäni lyö esim. Salkkarit ja Kauniit ja Rohkeat 10-0. Syynä tähän on varmaan hyvä juoni ja hauskahkon kuuloinen kieli. Niille jotka eivät ole katsoneet tätä ohjelmaa koskaan niin kerrottakoon, että tämä on venezuelainen (Etelä-Amerikasta) siestasaippuasarja. Sarja kertoo siis nuoren Juanan elämässä tapahtuvista uskomattomista käänteistä. Itse suosittelen ohjelmaa saippuasarjojen ystäville ja miksei myös muille. Taisi pyörähtää uusinnat nyt käyntiin joten ohjelmaa kai voi vieläkin seurata SubTV:ltä. Tänne siis vain mielipiteitä ja kaikkea muuta ohjelmaan liittyen. - Coldman R.I.P. "Dimebag" Darrel Abbot
Fucking Hostile ? |
Sijuk 04.06.2006 18:31:47 | |
---|
Pari jaksoa katsoin niin eiköhän heti joku ollut murhasyyttessä ja karannut vankilasta. Mielenkiintoisen oloinen sarja kyllä, kun muutenkin himottaa tuo espanjan kieli ja kulttuurit sun muut. Pitäis seurata taas pitkästä aikaa. Ja pieksee kyllä Salkkarit ja kauniit ja rohkeat mennen tullen Chinese Democracy Starts Now! |
Coldman 04.06.2006 18:39:25 | |
---|
Kun muutenkin himottaa tuo espanjan kieli Joo itestäkin se on hauskan kuuloista. Sitten kun ne puhuu vielä niin pirun nopeesti joissain kohdissa niin pistää aina vähän naurattamaan. R.I.P. "Dimebag" Darrel Abbot
Fucking Hostile ? |
Sijuk 04.06.2006 18:49:39 | |
---|
Joo itestäkin se on hauskan kuuloista. Sitten kun ne puhuu vielä niin pirun nopeesti joissain kohdissa niin pistää aina vähän naurattamaan. Se on tahatonta komiikkaa kyllä välillä. Ja sitten kun itse yrität sönkätä samaan tempoon jotain "uno cerveza gracias" pasha niin miettii miten voi niin nopeasti puhua... Saiskohan mistään DVD:nä noita tuotankokausia? Ja teksteillä? Chinese Democracy Starts Now! |
carnation 04.06.2006 19:29:05 | |
---|
Onkos kuinka moni katsonut kyseistä sarjaa SubTv:ltä ? Itse tykästyin ohjelmaan ja kyllä se minun mielestäni lyö esim. Salkkarit ja Kauniit ja Rohkeat 10-0. Olen välillä sivusilmällä katsonut, mielestäni tämä Ihmeiden Aika on hirveää kuraa. Siis toki tahattoman koomista hölmöilyä Salkkareiden malliin ja siinähän se ohjelman suola onkin, mutta ei tätä kyllä vakavalla naamalla voi oikeasti hyväksi sanoa. Ei ole kuitenkaan Salkkareitten voittanutta tällä saralla. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
NHR 04.06.2006 19:37:08 | |
---|
En oo ite sarjaa seurannu, mutta tosta nimestä sen verran, että eiköhän se oo kuitenkin "Virgen" (neitsyt?), eikä mikään Virén. Ymmärrän kyllä hyvin miksi tuo g jää sarjan otsikkologossa helposti huomaamatta: http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/subtv/o … t/ohjelmakortitsyksy2005/338825.jpg Mutta mistäs tuon "heittomerkin" e:n päälle kekkasit? Tuli heti mieleen vanhasta Tankki täyteen sarjasta, kun Vileenin Emmi vastasi puhelimeen: "Emília Vilén, heittomerkillä..." ;) There's nothing you can do that can't be done. |
Loijaa 04.06.2006 23:13:17 | |
---|
Avopuolison kanssa tuli sarjaa seurattua aina silloin tällöin, kun se alkoi kymmeneltä aamulla. Loppujaksot jäi näkemättä, kun piti töihin lähteä. Ihan mielenkiintonen sarja..telenovelas-nimellä kutsuvat k.o tyylisiä sarjoja, joille ominaista yleensä n. pari sataa jaksoa ja juoni, joka menee koko ajan eteenpäin. Sitten loppuukin. Mielekäs poikkeus verrattuna näihin kolmosen perussarjoihin..esim. ridge jyyränny bruuken kaa viimoset 20 vuotta että huh huh..eikä ole mielestäni saippuasarja sanan suomalaisten käsittämässä merkityksessä, esim. autoilla ajettiin jopa oikeasti :-) ja olisi jäänyt katsomatta, jos olisi ollut pelkkä latinokopio jostai helvetin kauniista ja rohkeista. That's The Way That It Is |
Coldman 05.06.2006 10:32:13 | |
---|
En oo ite sarjaa seurannu, mutta tosta nimestä sen verran, että eiköhän se oo kuitenkin "Virgen" (neitsyt?), eikä mikään Virén. Joo anteeksi kirjoitus virhe. R.I.P. "Dimebag" Darrel Abbot
Fucking Hostile ? |
Paperilyhty 05.06.2006 14:19:12 | |
---|
Olen välillä sivusilmällä katsonut, mielestäni tämä Ihmeiden Aika on hirveää kuraa. Niinpä on! Ei voi suurta myötähäpeää tuntematta katsoa. "Mauriitsio" on lähes "Oh Ridge":n veroinen lausahdus :D Ja sitten välillä kun henkilöt intoutuu runoilemaan - yäärrgghh. Viimeinen jakso (el fin), se se vasta on huippu. Mahtavaa maskeerausta. Ihan järkyttävää. Siis suosittelen kielitaidon ylläpitämiseen ja päivittäisen hupiannoksen saamiseksi. Onhan se myös sillain hivenen realistisemman tyylinen, hahmot ja noin, kuin vaikka amerikkalaiset jutut. "We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5 |
Oon pari jaksoo kattonu. Aikamoista saippuaa nimenomaan :D Kyllä sitä kattoo paremman puutteessa. Ainiin ja pieni korjaus (pilkunnusasu) eli se nimi on "Juana la virgen" eli suomalaisittain vissii sitten "Neitsyt Juana". "Every dream is a bridge burned down" |
papitsu 05.06.2006 17:15:32 | |
---|
Yritin äsken kattoa. Aika kuraahan tuo oli. Ja vähän vaikea alkaa seuraamaan kesken kaiken ko ei tiiä yhtään että kuka on sukua kelle ja kuka on kenenkin exä. Ja ei tuo Salkkareita voita, ei todellakaan. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Pawe87 06.06.2006 23:56:19 | |
---|
Kyllä polt änt puutivul hakkaa tän mennen. Syynä lähinnä ruma kieli ja ärsyttävä tyyli saada sarja näyttämään äärimmäisen tylsältä.... Atomin luultiin olevan pienintä mitä maailmasta löytyy, kunnes se 60 vuotta sitten halkaistiin ja sisältä löytyi kaikenlaista sotkua... |
pliksu 07.06.2006 10:10:53 | |
---|
Katoin jonkin aikaa ihan mielenkiinnosta kun siinä on kivannäköisiä ihmisiä. Puuduin sitten siihen juonenkuljetuksiin. Onkos se vanha gubbe jo saanut sen Juanan sulhasen murhattua? Sehän murhasi jo mm. Desireen miehen. Julmaa touhua sanon ma. Liian traagisille elementeille rakennettua juonta ei jaksa kauaa kattoa. Lisäksi mulle on liikaa tuo esperantoihmisten kohkaus. Tosin ei ihan yhtä pahaa kuin Perselääkärissä (mahtava sarja muuten, rip) And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind. |
CaRRion__ 07.06.2006 11:43:29 | |
---|
Kyseistä sarjaa ei voi katsoa tosissaan!! Mielummin katson vaikka Päivien viemää yms. Caractère silencieux! |
Osmo 07.06.2006 14:01:50 | |
---|
Mutta sillä yhellä on aina hyviä kaula-aukkoja. Kuvaisivat sitä koko ajan. Pixies. |