Tompsi 04.06.2006 01:25:38 | |
---|
Luulisi ettei Vinniellä ja Ritalla ole mitään tätä hanketta vastaan :) Kyseessä on kuitenkin ajatus kunnioittaa heille (ja meille faneille) rakkaan ihmisen muistoa. Ajatelkaas miten hurja määrä prestigeä siihen paitaan saadaan jos Vinnie antaa suostumuksensa. Melkein sukua julkkikselle! ;) |
McNulty 04.06.2006 10:43:34 | |
---|
Luulisi ettei Vinniellä ja Ritalla ole mitään tätä hanketta vastaan :) Kyseessä on kuitenkin ajatus kunnioittaa heille (ja meille faneille) rakkaan ihmisen muistoa. Luulisi tosiaan... Sinne on ilmoitettu että "noin 300 paitaa painetaan" ja ilmoitin myös summia joista näkee koko tilauksen suuruuden/pienuuden. Vähän eri hommaa jos olisimme painattamassa esim. 20000 paitaa ja sitten niitä kaupattaisiin tän ja tän prosentin voitoilla, niin siinä vaiheessa uskoisin BVR:n reagoivan myöskin. Ei tosin nuolaista ennenkö tipahtaa. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Progressiveland 04.06.2006 23:24:32 | |
---|
vittu saatana,parikuukautta ollu pois linjoilta,mutta mikäs tää tilaus juttu,itelle ainakin tekis mieli paitaa.. jos vaan tässä nyt enää veneeseen mahtuu..ps.ristus mulla on komia punaane parta kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Twist 04.06.2006 23:41:41 (muokattu 04.06.2006 23:45:48) | |
---|
vittu saatana,parikuukautta ollu pois linjoilta,mutta mikäs tää tilaus juttu,itelle ainakin tekis mieli paitaa.. jos vaan tässä nyt enää veneeseen mahtuu..ps.ristus mulla on komia punaane parta Kyllä mahtuu! Tilauksiin koskevissa asioissa tulee sitten aivan eri/uusi topicci. Oops, I twisted again... |
Milkop 05.06.2006 01:23:44 (muokattu 05.06.2006 01:24:56) | |
---|
Tiukille menee, kun tässä on meikäläisellä enää viikko jäljellä päästä tilaamaan. Viikon päästä lähden nimittäin mökille pariksi viikoksi ja siellähän ei mitään sähköä/nettiä tunneta. Että toivottavasti tässä kohta päästään tilaamaan tai menee koko homma reisille. Edit: En siis tarkoittanut, että pitäisi kiirehtiä turhanpäiten, mutta vituttaahan se jos en pääse tilauksiin mukaan. |
Progressiveland 05.06.2006 03:33:17 | |
---|
Kyllä mahtuu! Tilauksiin koskevissa asioissa tulee sitten aivan eri/uusi topicci. tulee vai on jo? kun tässä kännissä en ainakaan löytänyt sivua. no mutta pekele, dime paitaa kansalle ja kännissä amk:kokeeseen :P kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Twist 05.06.2006 09:32:37 | |
---|
tulee vai on jo? kun tässä kännissä en ainakaan löytänyt sivua. no mutta pekele, dime paitaa kansalle ja kännissä amk:kokeeseen :P Anteeksi, vähän epäselvää tekstiä tuli multa. Eli siis tulee, ei ole vielä tullut. Prkl misä bonecrusher on niin hän voisi kertoa paremmin ;> Oops, I twisted again... |
McNulty 05.06.2006 10:23:01 | |
---|
Täällä ollaan ja tähän alkuun heti uutisia. Warner Music Finland lähestyi myös seuraavasti: "Hei vielä, Sain vielä lisäyksen asiaan: Atlantic-kollegani lähetti viestin kuvineen päivineen eteenpäin ja sai kuulla, että se on välitetty Dimebagin tyttöystävälle Ritalle joka hoitelee t-paita-asioita. Toivottavasti saat vastauksen sieltä pian. Terveisin, Tuula" Eli Bob on laittanut Big Vin Recordsilla viestini Vinnielle ja Ritalle... se nyt on ainakin varmaa. Saas nähdä mitä he päättävät. Jännityksellä odotan että kohta kilahtaa luukusta viesti Vinnieltä, että: "That's alright dude only if you send us few of those Dime-shirts too!" :) --- --- --- Sitten tuota tilausasiaa. Eli vielä ei ole tilausthreadia avattu. Excel-taulukon tein jo valmiiksi ja nyt odottelen Ritalta ja/tai Vinnieltä postia, puhelinsoittoa tai faksia. Eli heidän mukaan tässä edetään. Tilausthread tulee olemaan auki viikon (siis 7 vuorokautta). Silmät ja korvat auki :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Edit: En siis tarkoittanut, että pitäisi kiirehtiä turhanpäiten, mutta vituttaahan se jos en pääse tilauksiin mukaan. No anna vaikka bonecrusherille nimesi ja osoitteesi sekä tilaamasi paitojen malli ja lukumäärä niin kaippa bonecrusher ne voi sitten siihen tilaukseen lisätä? Tai sitten ei.. |
Milkop 05.06.2006 14:41:07 | |
---|
No anna vaikka bonecrusherille nimesi ja osoitteesi sekä tilaamasi paitojen malli ja lukumäärä niin kaippa bonecrusher ne voi sitten siihen tilaukseen lisätä? No tuo olisi kyllä loistava juttu. Bone, kävisikö moinen? |
McNulty 05.06.2006 14:55:44 | |
---|
No tuo olisi kyllä loistava juttu. Bone, kävisikö moinen? Esim. sellaisessa tapauksessa, missä kaveri on lomareissulla olen ottanut jo yhden tilauksen sisään. Eli jotain tällaisia poikkeuksia voin toki harkita, mutta en todellakaan halua että jengi alkaa pommittamaan pikaviestillä että "mulle kanssa". Eli jos on joku poikkeustapaus niin laita pikaviestillä tilaus sisään... lisäilen sen sitten omaan alustavaan tilauskantaan. Eli aluksi riittää jos ilmoitat paitojen mallit, koot ja lukumäärät sekä oman nimesi. Osoitteet hoidan sitten kuntoon kun varsinainen tilausthread avataan. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
balance 09.06.2006 14:08:53 | |
---|
onko sitä lopullista kuvaa ja teksti fonttia jo päätetty? vai onko ne vielä työn alla? frakin balance |
papitsu 09.06.2006 15:15:19 | |
---|
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
pahala 09.06.2006 19:33:41 | |
---|
Itse olen huomisesta lähtien koko ensi viikon poissa netin ääreltä. Toivottavasti ehdin mukaan. 8) |
McNulty 10.06.2006 15:02:37 | |
---|
Itse olen huomisesta lähtien koko ensi viikon poissa netin ääreltä. Toivottavasti ehdin mukaan. Kerkeät... ei ole Rita Haney vielä vastannut viestiini. Se on nyt ainoa asia mitä odotellaan ennenkö ruvetaan tilausthreadia pystyttään. |
nicholai 11.06.2006 04:45:32 | |
---|
ei ole Rita Haney vielä vastannut viestiini. Toivotaan että vastaus tulee pian, oli se sitten mitä tahansa.. |
Defactor 11.06.2006 12:14:24 | |
---|
Suuri toivomukseni olisi, että pitäisit tilausthreadia auki enemmän kuin pari päivää, että kaikki (minä mukaanlukien) ehtivät mukaan tilaukseen. Lähden itse torstaina paikkaan, jossa netin käyttömahdollisuus on hyvin epätodennäköinen ja palaan ensi viikon perjantaina, enkä haluaisi myöhästyä tilauksesta. [V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa" |
papitsu 11.06.2006 12:20:52 | |
---|
Suuri toivomukseni olisi, että pitäisit tilausthreadia auki enemmän kuin pari päivää, että kaikki (minä mukaanlukien) ehtivät mukaan tilaukseen. Lähden itse torstaina paikkaan, jossa netin käyttömahdollisuus on hyvin epätodennäköinen ja palaan ensi viikon perjantaina, enkä haluaisi myöhästyä tilauksesta. Tilausthread tulee olemaan auki viikon (siis 7 vuorokautta). Silmät ja korvat auki :), sanoi Bonecrusher tuossa muutamaa viestiä ylempänä. Ja kyllähän siellä Valloissa taas kestää... Perskele. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
McNulty 11.06.2006 18:36:08 | |
---|
No, täytyy muistaa että Rita pyörii nykyään myös Triviumin kanssa ja viestejä varmasti tulee useammaltakin taholta hänelle. Toivotaan nyt että tulevalla viikolla homma nytkähtää suuntaan taikka toiseen. |
The Nakkisormi 16.06.2006 11:17:45 | |
---|
Mitään uutta kuulunut? Rock And Roll Over! |