Aihe: Suositelkaa Hyvää Les Paulia!
1 2 3 4 5 6 7
fox
30.06.2005 19:46:59

TubeFusion on mielestäni aika "tunkkainen" vahvistin. Bassot sai kääntää nollille reeniksellä ja silti se oli liian tumma. Kotosalla tuo peli toimii ihan passelisti kyllä kitaralla kuin kitaralla.

Toinen vaihtoehto olis vaihtaa/vaihdattaa tonen kondensaattori kitarasta, Epi-puhelimissa on melkosen yleisesti .033:set, syystä jota tiedä en.. Ilmeisesti ne Epi-humpparit olis muuten liian "trblekkäät". Vaihtamalla konkat vaikka .022:siin jotka on Giban vakiokokoa, tulee sitä yläpäätä korostettua enempi.
Itse olen parikin Epipuhelinta oikeen omistanu, nytkin on "puolitoista" eli se viheriä Les Pauli ja yks projekti.. Varsin hyvä on se Stanu..virittimet ja mikit tosin siinä on nykyään aivan jotain muuta..Bluesbuckeri ja Classic´57 Plussa.. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
JCM
30.06.2005 19:52:55 (muokattu 30.06.2005 19:53:16)

Toinen vaihtoehto olis vaihtaa/vaihdattaa tonen kondensaattori kitarasta, Epi-puhelimissa on melkosen yleisesti .033:set, syystä jota tiedä en.. Ilmeisesti ne Epi-humpparit olis muuten liian "trblekkäät". Vaihtamalla konkat vaikka .022:siin jotka on Giban vakiokokoa, tulee sitä yläpäätä korostettua enempi.

Miten esim. EPI Gold Topin P90:t? Voisko niille tehdä vastaavaa temppua? Oon nimittäin sitä mieltä, että varsinkin kaulamikki päällä botne korostuu joissain olosuhteissa liiaksi. Ei haittais hitusen treblekkäämpi soundi.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
marx
30.06.2005 20:41:25
Onko Epin hz h4-mikeillä ainoa vaihtoehto toi bullseye? Se menee jo vähän liian Zakk-meiningiksi...
Jackie
30.06.2005 22:12:33
Onko Epin hz h4-mikeillä ainoa vaihtoehto toi bullseye? Se menee jo vähän liian Zakk-meiningiksi...

so? sehän on zakin malli...
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista!
fox
30.06.2005 22:30:01

Miten esim. EPI Gold Topin P90:t? Voisko niille tehdä vastaavaa temppua? Oon nimittäin sitä mieltä, että varsinkin kaulamikki päällä botne korostuu joissain olosuhteissa liiaksi. Ei haittais hitusen treblekkäämpi soundi.

Ei hullumpi idea, kyl niitä voi erikokosia kokeilla, ja vaihdella. Se on sitä "hienosäätöö" ja paljo halvempaa ku mikkien vaihto.. ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
jatrzan
01.07.2005 21:02:55
http://www.thomann.de/thoiw3_epiphone_les_paul_56_gold_prodinfo.html

tuossa mun tuleva kulta...pääsis vaan äkkiä exästä eroon...hyvä keppi seki,ostakaa pois
.......
JCM
01.07.2005 21:10:21

http://www.thomann.de/thoiw3_epiphone_les_paul_56_gold_prodinfo.html

tuossa mun tuleva kulta...pääsis vaan äkkiä exästä eroon...hyvä keppi seki,ostakaa pois

Hintaki näköjään T-kaupassa laskenu.

Mulla o tommonen.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Asmi
01.07.2005 21:51:18
Osta japsitokai, ne on hintalaatusuhteiltaan parasta mitä saa....
King Tut's wah wah club
Guitaristi
01.07.2005 21:57:21

Osta japsitokai, ne on hintalaatusuhteiltaan parasta mitä saa....

Komp. Täällä yksi tyytyväinen omistaja.
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Hannu H.
02.07.2005 00:35:43

Mutta semmosen vinkin annan, että jos mielessä vähänkään kummittelee, että gibsoni pitäs saada niin sit kannattaa vaan kituutella ja odottaa ja ostaa sitten se gibson.
Nimimerkillä kokemusta on ja Tokailla soitan ;)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
jatrzan
02.07.2005 01:06:18
miksei epiphone?
.......
tilujätkä
04.06.2006 23:20:07
Mistä sitten tietää että missä maassa kitara on valmistettu? sarjanumeron perusteella? Kun näitä kun oon lukenu, niin jotkut on sitä mieltä että japsi tokai on paras ja joittenkin mielestä sitten joku muu tokain skitta.
Dr. Muff
04.06.2006 23:31:40
Kun näitä kun oon lukenu, niin jotkut on sitä mieltä että japsi tokai on paras ja joittenkin mielestä sitten joku muu kuintokain skitta.
I read the internet, I know what's going on. - Axl
Les Fender
04.06.2006 23:36:47
No mitäs väliä missä maassa Tokai on tehty kun itse olet allekirjoituksessasi mieltä notta: Sama se millä kitaralla soittaa kunhan soittaa hyvin.
"Living is easy with eyes closed!"
Jorte Kariko
05.06.2006 08:43:07
Itselläni on tuo Epiphonen zakk wylde les paul, ja toiminut on hyvin. Siihen on kyllä vaihdettu Ruokankaalla nauhat dunlop 6100 ja hirvenluu satula, yhteis hintaan about.300? jotain, no tolla hinnalla olis jo tietenkin saanut gibsonin Les Paulin:) kitara 999€ + n.350€ = 1350€. ilman noita modauksia se oli siltikin tosi hyvä peli, ja emg:n HZ:tat on ihan hyvät mikit! ainoa mistä olisin voinut moittia oli se että, nauhat eivät olleet kunnolla laitetut (siis ei! tuon ruokankaan modauksen jälk. ) kun ostin sen uutena tampereen musiikista, mutta sekin tieto tuli Ruokankaalta:) kyllä minä ainakin tulevaisuudessa kun ostan uutta les paulia, niin ostan kyllä tosiaankin Epiphonen, mutta en ilman testausta:) Elitist sarja kiinnostaa!
KOO-VEE 1929
BlueNote
05.06.2006 09:44:54 (muokattu 05.06.2006 16:24:58)
Elitist sarja kiinnostaa!
Tätä elitist sarjaa saa Japanista open book headstock:lla,
näissä jenkki ja eurooppa-sarjan tuonti elitisteissä se on toisenlainen -> eli paljon rumempi!
Kannattaa siis katsella Japanin maalta, jos haluaa epinsä mahdollisimman aidon näköisenä -
perfect headstockilla? Hintakin on siellä huokeempi kuin euroopassa...kele!

Japanista saa myös näitä limited edition (Made In Japan) Epiphoneja, joissa
perfect headstock, deep neck joint ym...

http://www.ishibashi.co.jp/webshop/ … tar/epiphone/japanlimited-index.htm
Squirrel2
05.06.2006 10:43:15
Minullekkin voisi suositella Les Paulia. Olen kirveen ja puhelimen kanssa etsinyt, mutta en ole löytänyt ensimäistäkään. Levytukussa oli kyllä yksi Tokai, mutta se ei ollut sellainen, mitä etsin.

Etsin siis vasuria.

Onko Epiphonella "oikeaa" Les Paulia, tarkoitan tässä materiaalia, kun huhujen mukaan Japanissa valmistetuissa Tokaissa on oikeat materiaalit, mutt Koressa valmistetuissa Les Pauleissa ei ole?
Juzzu
05.06.2006 11:55:17
Onko Epiphonella "oikeaa" Les Paulia, tarkoitan tässä materiaalia, kun huhujen mukaan Japanissa valmistetuissa Tokaissa on oikeat materiaalit, mutt Koressa valmistetuissa Les Pauleissa ei ole?

No riippuu vähän miten nuo "oikeat" materiaalit määritellään, jos ryhdytään tarkoiksi niin oikein missään Les Pauleissa ei ole nykyään ihan oikeita materiaaleja, Hondurasin mahonkia ja oikeaa vaahteralajiketta.
joukov
07.06.2006 13:25:38
Kyllähän sitä Hondurasin puuta vielä löytyy kitaroihinkin.

Coda Music
Tokai LS-320:

Body AAAA Flamed Maple top;
Honduras Mahogany one-piece back
Neck Honduras Mahogany
one-piece deep joint
Fingerboard Jacaranda
Bridge LS-VB Bridge;
LS-VT Aluminium Tailpiece
Pickups Duncan SH-55
Controls 2V, 2T, 3way-SW
Volume Pot CTS
Condenser Oil condenser CAPIII
Colour All standard colours available, see colour chart opposite

Musamaailma
Tokai LS-320:

# LP Vintage Standard Flame Maple Top
# One Piece back/neck Honduras mahogany
# AAAA Flame Maple Top
# Jacarandaotelauta
# 2 x SEYMOUR DUNCAN SH-55 humbucker mikrofonit, lisähinnasta muut mikrofonit
# Värit Cherry Sunburst, Violin Finish
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)