Valterr 13.10.2005 21:40:55 | |
---|
Noni, omistan kolme kappaletta PES-sarjan pelejä, ja nyt kun molemmista sarjoista tulee uudet versiot, mietin, josko FIFA pystyisi tarjoamaan haasteen.. Kertokaapa pelin omistajat mitä tykkäätte, ja etenkin RIITTÄÄKÖ VAIKEUSTASO? PES-pelit ovat nimittäin olleet aivan liian helppoja, eikä Valioliigalisenssiä ei vieläkään ole, kun taas FIFA tarjoaa hurjan määrä joukkueita aina alasarjoista lähtien. Muitakin jalkapallopelejä toki saa ehdottaa, kumman itse meinaatte ostaa? Nyrkkiä mossaajille |
Jormaz 04.06.2006 20:20:18 | |
---|
Taidan ostaa PES 5:n Xboxille. Onko hyvä? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Royal Banzai 04.06.2006 21:03:09 | |
---|
Taidan ostaa PES 5:n Xboxille. Onko hyvä? Pleikkarilla ainakin hyvä, jopa paras. |
-septimisti- 05.06.2006 01:10:45 (muokattu 05.06.2006 01:11:39) | |
---|
Taidan ostaa PES 5:n Xboxille. Onko hyvä? Onhan se hyvä. Ehkä paras urheilupeli jota olen pelannut (usko pois, kokemusta on vaikka muille jakaa). Onhan tuossakin tietenkin omat ongelmansa, jotka muistuttavat säännöllisesti siitä, että kyseessä on vain yksi tietokonepeli normaaleine virheineen kaikkineen, eikä mikään taivaasta tipahtanut jalkapallopeli-messias. Saattaisin jopa olla ehkä mahdollisesti parin kybän hintaan olla valmis luopumaan tuosta. Tai jos sulla sattuu olemaan jotain kiinnostavia pelejä tarjota vaihtoon, niin sitäkin saatan harkita. Pistä pikaviestä jos kiinnostaa. |
Itse ottaisin Pro Evon. Siinä se pallo käyttäytyy hienosti, ja kikat analogitatilla on yksi hauskimmista keksinnöistä ikinä. FIFA taas voittaa vaparizysteemillään. Mutta Pro Evo olisi vastaus, pelkästää sen pallon liikkumisen takia. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Numbie 05.06.2006 14:45:10 | |
---|
PES:iin löytyy ihan kattavat lisenssit netistä, konsoleillekin. |
kingdom 06.06.2006 00:12:58 | |
---|
Itse ottaisin Pro Evon. Siinä se pallo käyttäytyy hienosti, ja kikat analogitatilla on yksi hauskimmista keksinnöistä ikinä. FIFA taas voittaa vaparizysteemillään. Mitenkä Fifassa tuo vaparizysteemi menee? En ole Fifaa moneen vuoteen pelannu, mutta kyllä PES vitonen on mun kirjoissa paras urheilupeli koskaan. Tai no ehkä NHL 95:n jälkeen. |
Petrukki 06.06.2006 15:31:01 | |
---|
Mitenkä Fifassa tuo vaparizysteemi menee? Voi valita pallolle tarkan paikan, laittaa kierrettä ja vastapuoli voi hypätä estääkseen pallon kulkemisen. Paljon parempi (taino, se peli missä tää oli tais olla FIFA '04, mutta tuskin se hirveästi on muuttunut). PESsin systeemi on vaan liian vaikea mulle, harvemmin siitä maalia teki. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Terminaattori 06.06.2006 17:10:26 | |
---|
Voi valita pallolle tarkan paikan, laittaa kierrettä ja vastapuoli voi hypätä estääkseen pallon kulkemisen. Paljon parempi (taino, se peli missä tää oli tais olla FIFA '04, mutta tuskin se hirveästi on muuttunut). PESsin systeemi on vaan liian vaikea mulle, harvemmin siitä maalia teki. Pessissä voi laittaa kierrettä ja hypätä. Ihan hyvä vaan, että on vähän vaikeampi... soitellen sotaan |
Petrukki 06.06.2006 17:18:29 | |
---|
Pessissä voi laittaa kierrettä ja hypätä. Ihan hyvä vaan, että on vähän vaikeampi... Joo, tietty, mutku siinä ei näe kierteen määrää, eikä palloa voi asettaa tiettyä kohtaa maalia. Siksi FIFAn vaparisysteemi voittaa Pessin 5-0. Mutta Pro Evo voittaa taas FIFAn 100-0. Lordi:"Lol, we won the Eurovision", O RLY OWL: "O RLY?" |
Niq 06.06.2006 18:38:07 | |
---|
(taino, se peli missä tää oli tais olla FIFA '04, mutta tuskin se hirveästi on muuttunut). Itseasiassa on. Minä en ainakaan saanut säädettyä Fifa '06:ssa vapareissa muutakuin sitä, mihin suuntaan äijän naama on kun potku lähtee, ja potkun kovuutta. En tosin ole pelannut tuota vasta kun muutaman matsin verran, mutta aika köyhältä vaikuttaa verrattuna aikaisempiin tuo vaparihomma. Muuten peli on muuttunut edellisestä realistisemmaksi, paitsi että läpiajoja tulee koko ajan. Sekä tietokoneen, että omat pakit jäätyilevät välillä ja läpiajoja tulee helposti kymmenkunta per matsi. Pallon ottaminen tietokoneelta on välillä mahdottomuus, kun oman puolen pelaajat eivät auta noissa tilanteissa ollenkaan, vaan yhdellä pelaajalla pitää ottaa pallo pois ja sulkea syöttöpaikat. Tietokoneen pelaajat taas saartavat nopeasti yksin pallolla kikkailijan ja vievät pallon kuin lapselta tikkarin. Ihan ok peli tosiaan muuten ja ärsyttävyys on laskenut huomattavasti '05:seen verrattuna. Sopivan vaikea, että pelit on tiukkoja, mutta vaikeus ei mene ärsyttävyyteen asti, vaan oikeanlaisella taktiikalla ja pelityyliä muuttamalla voi voittaa tiukankin pelin. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Stradlin 06.06.2006 21:52:53 | |
---|
Mä en tykkää Fifan vapareista(tosin uusinta en oo pelannut). 98' tienoilla ilmestyi pleikkarille sellainen peli kuin Viva Football(muistaakseni), siinä oli loistava vaparisysteemi. Se oli tosi vaikeeta, mutta sitäkin palkitsevampaa kun oikeesti sai vaparista vedettyä pallon maaliin. Sellanen millintarkka tähtäinsysteemi ei oikein sytytä. Ain't It Fun? |
MrHands 06.06.2006 23:02:23 | |
---|
Pessissä on just paras vaparisysteemi. Täytyy reenaa et voi maalaa! Helppoa kun sen osaa! |
Tempura 08.06.2006 00:22:01 | |
---|
Kun 360:n Boxin tilasin niin tottakai tämänkin pelin. Vaparitkin kuulemma on 2% helpompia kuin aikaisemmissa, eli niistä voi säkällä saada ihan joskus jotain aikaan. Uskoisin että kavereiden kanssa aivan parasta touhua, jos molemmat osaa pelin perusteita edes vähän. Ja minä en edes pidä jalkapallosta. Mutta minkäs teet, kun kunnon kiekkopelejä ei ole. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
-septimisti- 08.06.2006 00:46:30 | |
---|
Kun 360:n Boxin tilasin niin tottakai tämänkin pelin. Vaparitkin kuulemma on 2% helpompia kuin aikaisemmissa, eli niistä voi säkällä saada ihan joskus jotain aikaan. Uskoisin että kavereiden kanssa aivan parasta touhua, jos molemmat osaa pelin perusteita edes vähän. Ja minä en edes pidä jalkapallosta. Mutta minkäs teet, kun kunnon kiekkopelejä ei ole. Vapareista on todellakin huomattavasti helpompaa tehdä maaleja tuossa vitosessa. Siis suoralla kudilla. Nelosta olen pelannut huomattavasti enemmän kuin nyt tuota vitosta (myin nelosen turhana heti tuon vitosen ostettuani), enkä saanut siinä kertaakaan pelitilanteessa vaparia sisään. Tuossa vitosessa noita on mennyt sisään jo useampia. Sanoisin että tuossa vitosessa menevät hyviltä etäisyyksiltä ammutut vaparit tälläiseltä rähmäkäpälältäkin vähintään realistisella prosentilla maaliin. Toisaalta tuntuu että nelosessa oli helpompaa pistää vapaapotkusta ja kulmista pallo joukkuetoverin pään kautta pömpeliin kuin tässä vitosessa. Tempuralla vinkkinä että kannattaa valita selostuksen kieleksi joko espanja tai italia. Se engelsmanni on todella kömpelö. |
Tempura 08.06.2006 00:49:47 (muokattu 08.06.2006 00:50:12) | |
---|
Tempuralla vinkkinä että kannattaa valita selostuksen kieleksi joko espanja tai italia. Se engelsmanni on todella kömpelö. Hahhah, mikäs sitä siinä sitten. Toivottavasti totun tuohon padiin, koska tähänasti se on ollut hyvin, hyvin vaikeaa. Hyvä kuulla tuo vaparijuttu, nelosta pelasin joskus kaverin kanssa, ei ikinä saatu vapareista maalia. Koskaan.
THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Jormaz 08.06.2006 01:01:37 | |
---|
Saat -septimisti- pitää oman kappaleesi, innostut kohta kuitenkin uudelleen. Hain tänään omani, 32€ Kampin Keskuksen pelikaupasta, ei paha hinta. Vaikuttaa hyvältä, mutta aika vaikealtakin. Tosin helpoimmalla vaikeustasolla on turhankin helppo. Pitää kyllä kumartaa pelin äärimmäistä realismia - ensimmäinen loukkaantuja oli nimittäin Jari Litmanen! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Terminaattori 09.06.2006 16:18:57 | |
---|
Pitää kyllä kumartaa pelin äärimmäistä realismia - ensimmäinen loukkaantuja oli nimittäin Jari Litmanen! Litmasen saa loukkaannutettua jokaisessa pelissä 100% varmuudella, jos haluaa. Perseestä. soitellen sotaan |
Jormaz 10.06.2006 00:51:56 | |
---|
Onks PES 5 vaikea vai oonko vaan paska? In Goth We Trust! The 666 Club #4
MrHands 10.06.2006 02:01:02 | |
---|
Onks PES 5 vaikea vai oonko vaan paska? Oot varmaan paska? Montako tähteä pelissä? |