tono 04.06.2006 21:41:11 (muokattu 04.06.2006 21:52:54) | |
---|
kertokaa mitkä eli kappaleen koko nimi. en voi laittaa mitään ku ei oo tullu selllasia vastaan ;) kertokaa rohkeesti vaa. ei me naureta! paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
LamaAjanElvis 04.06.2006 21:43:29 | |
---|
En voi luetella kaikkia maailman biisejä nimeltä, joten vastaan KAIKKI. Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista. |
Wahi 04.06.2006 21:43:36 (muokattu 04.06.2006 21:45:35) | |
---|
Onhan niitä joitan, mutta harjoittelullahan ne oppii. Little Wing, Over The Hills And Far Away (Led Zeppelin), pidin aika vaikeina, mutta aika helposti ne sitten lopulta oppi nuotilleen.
E: Ja jazz on vaikeeta. Kyllä niitä jazz biisejäkin sitten joku päivä oppii. Toivottavasti. "Sori vaan mut pikkuveljeni kirjoitti sen ku käytämme tätä yhteisesti, joten.." -Friedman, kohta 16v. |
Lesko 04.06.2006 21:46:10 | |
---|
Over The Hills And Far Away (Led Zeppelin). Tämä oli minullakin mm. sellainen, jota alussa en meinannut millään saada menemään. Sitten kun sen oppi, niin oli sellainen olo, että "Miten tää on muka niin vaikee alussa ollut" Onhan niitä muitakin, mutta ei pysty luettelemaan! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
tono 04.06.2006 21:46:57 | |
---|
lisää vain. tuleepahan paljon kappaleita mitä voi soitella/opetella loman aikana paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
Kampela77 04.06.2006 21:48:06 | |
---|
Francesco Fareri - Suspension. Kuulostaa helpolta, mutta hankala saada biisi hengittämään samalla tavalla kuin Fareri. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
LamaAjanElvis 04.06.2006 21:49:26 | |
---|
Little Wing, Tämä on ollut mielessä jonkin aikaa ja vähän oon jo saanut juonesta kiinni. Yksinkertaiseksi biisiksi kuitenkin sisältää kaikkia pikkujuttuja joita saa miettiä korvan kans aika tarkkaan. Jospa tällä kertaa ei tulis luovutettua. Rikastettua uraania komisario Palmu. Sormet lähtee soundista. |
Nickname 04.06.2006 21:54:50 (muokattu 04.06.2006 21:55:05) | |
---|
Smoke on the water ja paranoid, varsinkii ne 1234 1234 harjoitukset Se on maku asia sano Musti, kun pallejaan nuoli |
Joees 04.06.2006 21:57:32 | |
---|
Semmoset, joissa on itselle uusia juttuja tehdä joku asia. Mein laulaja/rumpalin tekemät biisit on usein sellasia biisejä. Se tekee jonkun jutun just päinvastoin ja välistä kuin mä. Mut sehän on hienoo, joutuu kehittymään! Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
atimoc 04.06.2006 21:59:22 | |
---|
Eric Johnson - Cliffs of Dover "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
tono 04.06.2006 21:59:28 (muokattu 04.06.2006 22:03:45) | |
---|
Semmoset, joissa on itselle uusia juttuja tehdä joku asia. Mein laulaja/rumpalin tekemät biisit on usein sellasia biisejä. Se tekee jonkun jutun just päinvastoin ja välistä kuin mä. Mut sehän on hienoo, joutuu kehittymään! mainitse jotai kunnon biisejä :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D hoho vitsi(no mainitse oikeesti :P. ) eli jotain tälläsiä kuten Eric Johnson - Cliffs of Dover kai tajusit paskalla tulee paras inspiraatio!
ketoon peipi ketoon! |
Joees 04.06.2006 22:19:12 | |
---|
mainitse jotai kunnon biisejä :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D hoho vitsi(no mainitse oikeesti :P. ) eli jotain tälläsiä kuten Eric Johnson - Cliffs of Dover kai tajusit Ne on harvinaisen kunnon biisejä ;) Mut paha mainita kun ei oo tullu muuten aikoihin vastaan. Lähinnä ajoin takaa tuolla sitä että sellaset biisit on hankalia mitä kuvailin tuolla. Niitä tulee aina joskus vastaan. En mä enää muista mitä mä oon joskus reenannu ja ei oo tuntunu uppoovan. Ilmottelen kunhan tulee taas vastaan :P Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Magic Bullet 04.06.2006 22:29:42 | |
---|
Can you Please Crawl Out Of Your Window jostain kumman syystä tuottaa ongelmia. Samoi Babe I'm Gonna Leave You. |
Volcom 04.06.2006 22:34:13 | |
---|
Varmasti kaikki. "Vittuilulla ja ylimielisyydella saat kyllä hyvää mieltä ja intoa levitettyä pitkin muusikoiden.nettiä." - Vasara |
tuomas_n 05.06.2006 05:31:24 | |
---|
Steve Vai - Tender Surrender 'Ken tuon soittaa edes puolet samalla tunteella ja omistautumisella, ansaitsee märän suukon allekirjoittaneelta. |
bluesteel 05.06.2006 07:43:48 | |
---|
Tears in the Rain. Oon treenannut jo viis vuotta eikä se yksi kohta mene vieläkään. Ihme biisi. |
PekkaM 05.06.2006 10:15:08 | |
---|
Kaikki jotka ovat nopeita ja sitten ne sellaiset, jotka eivät ole nopeita, mutta ei niitä silti saa hyvältä kuulostamaan. Sanotaan nyt, että jotain Iron Maiden renkutuksia voisi ihan hyvin treenata ja oppia, mutta sellainen Dreatm Theater-tyyppinen on aika hankalaa. Sitten tuosta ei niin nopeasta on pakko sanoa, että Mark Knopflerin tuotantoa on pirun vaikea saada kuulostamaan hyvältä. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
Eric Johnson - Cliffs of Dover Joo, se kanssa. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
McNulty 05.06.2006 11:08:42 | |
---|
Emmä tiedä, aika helevatan monikin on vaikea. Esim. kaikki klassinen kun en hanskaa fingerpickingiä juur ollenkaan. Mää vaan täsä rämpytä... tsek aut mai allekirjoitus!!! Omat biisit on joskus hankalia kanssa, lähinnä sen takia ettei muista kaikkea mitä on vääntänyt. Tulee sellaisia katkoksia että "mites tää nyt menikään". Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Rinneto 05.06.2006 11:58:29 | |
---|
Dire Straits - Romeo And Juliet. Sitä introa en saa mitenkään yhtä puhtaaksi ja hengittäväksi kuin Knopfler. Toisaalta, kukapa saisi. Marshall Silver Jubilee 2553 Half-Stack. |