Seba 05.06.2006 01:58:47 | |
---|
|
jauheliha 05.06.2006 02:06:34 (muokattu 05.06.2006 02:07:58) | |
---|
"Vejetään vaan tatsilla." |
Molemmat nupit ovat hintaansa nähden hyviä. Mulla on ollu behkun vanhempi malli, nyt mulla on toi GK ku halusin testata sitäkin. GK on mielestäni parempi eikä Behkussakaan oikein mitään vikaa ollut. "It's the ear, not the gear. " |
LaXu 05.06.2006 17:11:07 | |
---|
Minusta tuo Behringer kuulosti ihan oklta, mutta se halpuus näkyy kyllä esimerkiksi potikoissa..ovat aika rimpulat. |
Seba 05.06.2006 18:13:05 | |
---|
Juu, lähinnä haen sitä "ihan ok":ta jotta pääsee edes väliaikaisesti lisäämään vähän volumea kunnes saan näkkileipäkuurin loppuun ja rahat riittää kunnon putkinuppiin. Eipä tuo behkun hinta ainakaan ole päätähuimaava kun pientä tinkausta ja verottomana kun ostaa, niin ei juuri 200€ ylitä. Sitten kun kunnon nupin saa, voi tuon vaikka siirtää työhyoneeseen kuulokevahvistimeksi, jos siitä ei eroon muuten pääse :) Summa summarum: ostan siis halvan, ja kiukuttelen itsekseni myöhemmin. |
Johannes_t 06.06.2006 08:35:28 | |
---|
Järkevän neutraali sounihan tuossa on. Potkua piisaa tarpeeksi ja säädötkin on ookoo. Rakenne on tosiaan sitä tasoa, ettei ihan työkoneeksi Spårintterin perään heiteltäväksi voi suositella, mutta tuskinpa kukaan siihen käyttöön moista hommakaan? Kannatetaan. |
Seba 08.06.2006 01:41:33 | |
---|
Onko kukaan koskaan mitannut tuon todellisia tehoja? |
chief 08.06.2006 11:57:36 | |
---|
Onko kukaan koskaan mitannut tuon todellisia tehoja? Mitäs väliä sillä mittarin lukemalla on jos se kuulostaa hyvältä ja potkua on tarpeeksi? Kyllä se tuntuu aika lähelle sitä 300w olevan mitä nyt olen muita vastaavan tehoisia nuppeja kokeillut. Mikä nuppi sulla on ollut? "It's the ear, not the gear. " |
PnukBassist 08.06.2006 11:58:08 | |
---|
Minä en pidä tuosta nupista. Ensin kun testasin sitä kaupassa niin kuulosti tuota ultrabass-nappulaa lukuunottamatta ihan hyvältä, mutta sitten kun piti keikka soittaa tuommoisella niin en pitänyt lainkaan. Mutta jos tuosta tulee isona toimistomankka niin mikäs siinä. Myynnissä Ibanez SR800 |
Seba 08.06.2006 22:56:27 | |
---|
Mitäs väliä sillä mittarin lukemalla on jos se kuulostaa hyvältä ja potkua on tarpeeksi? Kyllä se tuntuu aika lähelle sitä 300w olevan mitä nyt olen muita vastaavan tehoisia nuppeja kokeillut. Mikä nuppi sulla on ollut? Ei sillä mittarin lukemalla mitään väliä olekkaan. Ajattelin vaan että onko kukaan koskaan mitannut mikä on todellinen teho, kun tuntuvat kaikki olevan sitä mieltä että behringerin ilmoittamat tehot ovat roimasti yläkanttiin heitetty. Ei ole kuin comboja ollut aiemmin, eikä rahaa kunnolliseen laitteeseen ole vieläkään, mutta joku on pakko saada kun ei tällä hetkellä ole kuin lainavehkeenä joku surkea Peaveyn 115w, jota huonompaa soundia tuskin tarjoaa enää mikään |