NKVD 03.06.2006 20:50:13 | |
---|
Nyt kun menit mainitsemaan niin olihan se pakko kuunnella. Mielestäni tuo ride lisää vaan sopivaa "toolimaista" (elkee tool fanaatikot loukkaantuko) häröyttä ko. kohtaan. Näinhän se on. Välttämättä tuo Missing link-biisi ei olisi jäänyt niin hyvin mieleen jos se olisi veetty puhtaasti. Hyvä se on noinkin :) Jos pysytään samassa levyssä (death by manipulation) niin ekana olevassa Mass Appeal Madness-veisussa lähtee ne alun haikat oudon myöhässä. |
Larmer 04.06.2006 11:22:18 | |
---|
Atheist:in Piece Of Time-levyllä, biisissä Room With a View basisti kiilaa kohdassa 2:37 yhdellä äänellä. Hieman tanakka yksilö |
WinterMad 04.06.2006 12:47:22 | |
---|
Hevin pitääkin olla räkäistä soittoa, ei se muuten ole heviä -> menee vähän turhan masturboinniksi sellaset sonata arcticat, childen of bodomit, stratovarius jne. Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara |
Marwel 04.06.2006 12:57:49 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... Taas näitä. vetää todella hiljaiseksi. |
valtse 04.06.2006 13:02:51 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... Kuitenkin avatar näyttää epäilyttävästi Pleasure to Killin kannelta. Noh ihan miten vain. I am my own self-ruler
I need not any ministry
I see our music scares you
Can't you see that... |
Iscariah 04.06.2006 15:32:09 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... varmii... näitä kyllä piisaa |
-Cale 04.06.2006 18:12:52 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... Tuota kyllä epäilen vahvasti... |
Sir Härö 04.06.2006 23:02:32 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Herra Laihokin kuulemma raapii biisit kerralla narulle.... jep. Ja Laiho ei ikinä reenaa. Se on aina osannut soittaa. Biisitkin se vaan improvisoi studiossa. |
zuppermuhle 04.06.2006 23:48:58 | |
---|
jep. Ja Laiho ei ikinä reenaa. Se on aina osannut soittaa. Biisitkin se vaan improvisoi studiossa. Miksi se sitten röytää livenä? Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
pahala 04.06.2006 23:50:09 | |
---|
Miksi se sitten röytää livenä? ko se on niin kovajätkä! jau!½ 8) |
no no no, miks te aina laihoa alistatte? sehän oi oikeesti ihan saatanan hyvä kitaristi, ja se tuskin on itse sanonut että: " mä oon paras kitaristi." haukkukaa sitte ku ootte itse parempia. laiho on paska soittamaan.^^ xD |
Sir Härö 05.06.2006 09:14:22 | |
---|
Miksi se sitten röytää livenä? Koska se ei harjoitellut. |
kitarisaristi 05.06.2006 13:12:27 | |
---|
mullon mese :) hihihihi mies meni metsään... LAPIO! |
Deathrace King 05.06.2006 13:23:46 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Niin, ei siinä mitään järkeä olekaan. Kuitenkin avatar näyttää epäilyttävästi Pleasure to Killin kannelta. Noh ihan miten vain. No oiskohan siksi, että jätkät oli vielä nuoria kolleja, joiden soittotaito ei riittänyt lyhyessä studiosessiossa parempaan. Intoa oli kyllä ja se kuuluu. Kuunteles uusinta Kreatoria ja vertaa sitä soittoa Pleasureen tai käy kattomassa bändi livenä. Kyllä se nyt jumalauta kuulostaa paljon paremmalta, kun jätkillä soitto kulkee kuin rasvattu nykypäivänä! Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Bonesaw 05.06.2006 13:43:55 (muokattu 05.06.2006 13:44:13) | |
---|
jep. Ja Laiho ei ikinä reenaa. Se on aina osannut soittaa. Biisitkin se vaan improvisoi studiossa. "Kato idea on siinä että Laiho, toisin kuin sinä, ei soita soolojaan aina nuotin tarkasti saman kaavan mukaan, vaan _inspiroi_. Tylsäähän se olisi aina vetää samat soolot joka kerta." -***** "Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen." |
mindsnare 05.06.2006 14:38:24 | |
---|
Miksi soittaa levylle räkäisesti jos voi vetää kaiken myös virheettömästi ja puhtaasti? Silloin, kun on räkää mukana, on myös fiilis puhtaimmillaan. Tietenkin on poikkeuksia, mutta jos levyä fiilataan ja höylätään liikaa, jää jäljelle vain sielutonta menoa, joka tuntuu olevankin nykypäivän trendi. Itse ainakin kyllästyn hyvin nopeasti ylipuunattuun levyyn. Toista se oli silloin joskus, kun musiikissa oli eri tavoitteet; keskityttiin sanomaan, ei täydellisiin suorituksiin -> oltiin rehellisiä itselle ja yleisölle. Nykyään soundit on hiottu kymppiin ja kohdat soitettu pätkissä, riffi kerrallaan, sen tuhat kertaa, kunnes saadaan se virheetön otos tai sitten soittoa on muuten korjailtu myöhemmin tekniikan avulla. Tällöin se alunperin tavoiteltu hyvä meininki katoaa konsanaan ja jäljelle jää kuraa sekä paskaa. Tämäkään nyt ei päde kaikkiin - sillä vanhan koulukunnan liittolaisia on vieläkin runsaasti - vaan niihin eräisiin nykymetallin edustajista, jotka sortuvat edellä mainittuihin kikkoihin. Mutta mistä minä mitään tietäisin, kunhan turisen. Jokainen tyylillään... |
Chimera 05.06.2006 22:42:36 (muokattu 05.06.2006 22:52:59) | |
---|
Ei ole soitannollinen moka vaan jollain tapaa tuotannollinen, ainakin tätä mieltä olen ollut aina. Nimittäin Nightwishin Wishmaster-levyllä Deep Silent Completessa kuuluu yhden kertosäkeen kertauksen jälkeen heti ennen säkeistöä erittäin kova KLIK ainakin tuossa minun hologrammikantisessa versiossani. Hauska kun tulee vielä minun rytmitajuni mukaan heti tahdin alkuun. Stratovariuksen Black Diamondissa kiippareissa pieni ohilyönti kohdassa 2:27. Mutta paljon mielummin kuuntelen oikeasti soitettuja kiippareita pienillä virheillä, kun ohjelmoituja. Pitipä oikein tarkistaa ja saattaa olla ellei ole sitten tarkoituksella heitetty sinne väliin semmoinen sävel koska se oikeastaan sopii sinne jotenkin. |
gaasig 05.06.2006 23:03:25 | |
---|
Niin no se Menzan mölötys kuuluu tosi hiljaa mut Mustainen "sanomisten" jälkeen volumea paljon ni kyllä se sieltä kuuluu. en kylä tarkoittanut kuulumista vaan mokaksi laskemista.. |
Moimies 05.06.2006 23:22:45 | |
---|
en kylä tarkoittanut kuulumista vaan mokaksi laskemista.. Vai niin, no eihän siinä sitten mitään. Paskan möivät. |
Thule 06.06.2006 00:57:22 | |
---|
Onko kenenkään muun mielestä Symphony X:n Pharaoh -biisin kertosäkeessä jotain outoa? Tässäkään ei ole soittomokasta kyse, joten hieman ohi aiheen mennään ja siitä anteeksipyynnöt, mutta kuitenkin. Ettei tässä olisi sitä leikkaa/liitä -toimintaa...? Ja jälleen kerran, ei sillä että asiassa olisi mitään pahaa, mutta ainakin minun korvaani tuo pistää häiritsevästi. Kuunnelkaahan. 13 |